apenaattori 20.03.2010 17:25:44 (muokattu 20.03.2010 17:26:05) | |
---|
kiva Robben F soundi Heh, kitoksia tarkkakorvaiselle kommentoijalle. Juurikin Robben Ford -saundia koitin lähteä tuossa apinoimaan uuden ES-335:sen kanssa. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Grugi 20.03.2010 17:30:50 | |
---|
Juu kiitän kommenteista, soitto oli todellakin niin juosten kustua kun vaan voi olla mutta kun ei osaa niin ei osaa. Onneksi on aikaa treenata koko elämä. SDMF |
Kuha 20.03.2010 17:31:21 | |
---|
apenaattori:Juurikin Robben Ford -saundia koitin lähteä tuossa apinoimaan uuden ES-335:sen kanssa. Minkäslaisen 335:n oot hommannut, kuvia kiitos! |
J.Hollström 20.03.2010 17:32:57 | |
---|
Kuha: Minkäslaisen 335:n oot hommannut, kuvia kiitos! Nii just. Ei saa vedellä salassa jos ei laita kuvia vehkeistä. |
apenaattori 20.03.2010 17:33:10 | |
---|
Kuha: Minkäslaisen 335:n oot hommannut, kuvia kiitos! Kuvia ei omasta takaa löydy, ja torilta löytynyt ilmoituskin on jo poistettu edellisen omistajan toimesta joten joudutte tyytymään kuvitteluun: Eli perus ES-335 dots- otelautamerkeillä melko kellertävällä sunburst -värityksellä. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
blues guitar 20.03.2010 18:14:43 | |
---|
Myös täällä tehty kamahankintoja. Koch Studiotone meni myyntiin ja tilalle tuli Mesa Express 5:50 Aivan mahtava soundinen vahvistin ja toimii myös olohuoneessa 5w kytkennän ansiosta. :) ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
TAR 20.03.2010 19:19:46 | |
---|
Eli nyt löytyy Mesa ja Boogie:-) |
blues guitar 20.03.2010 19:34:29 | |
---|
TAR: Eli nyt löytyy Mesa ja Boogie:-) Juuri näin :) MkI on aito Boogie ja nää uudet on Mesoja. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 20.03.2010 20:53:55 | |
---|
BigPapa: oikein hienoja koukkuja ja pyörittelyjä stratolla Jaa mää vai? Se oli toi mun Gibson Les Paul Heritage Standard 1980, mut ei se mitään, sooloskaban puolella sitä joku tais sanoo Teleksi. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
padaa@dadaa! 20.03.2010 21:06:36 (muokattu 20.03.2010 21:09:46) | |
---|
BigPapa: Jaa mää vai? Se oli toi mun Gibson Les Paul Heritage Standard 1980, mut ei se mitään, sooloskaban puolella sitä joku tais sanoo Teleksi. Kuuntelenpa uudestaan. EDIT: Ei tuosta pysty kertakuuntelulla sanomaan aivan varmasti onko Fender vai Gibson kyseessä, jos ei oikeasti tiedä. |
LeoFender: Kuuntelenpa uudestaan. EDIT: Ei tuosta pysty kertakuuntelulla sanomaan aivan varmasti onko Fender vai Gibson kyseessä, jos ei oikeasti tiedä. No ei se niin tarkkaa ole, ehkä mulla on näppeihin tarttunut se stratosoundi kun niillä on tullut soiteltua jonniin verran tässä kans. Ehkä se johtui tuosta mikkien väliasento soundista ja PodFarmin mallinnuksen säädöistä. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
BigPapa 21.03.2010 21:14:41 | |
---|
Lämpimät kiitokset kaikille ja mitä sydämellisimmät kiitokset Tampereen ja Pirkanmaan suuntaan. Eiköhän me bluesilla jatketa. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
krk 21.03.2010 21:22:03 | |
---|
Parhaat onnittelut BigPapalle, oli kyllä tautisen timanttinen roots-veto. Kiitokset kanssakilpailijiolle taas elinvoimaisesta skabasta. "Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
BigPapa 21.03.2010 21:37:38 (muokattu 21.03.2010 21:43:54) | |
---|
Ja uusi skaba on käynnistetty tässä saunan ja Karhun välissä. Ertyisen mukavaa oli saada mukaan Huuliharpisti. Ja kyllähän tänne ihan kaikenlaisia soittimia olis mukava saada mukaan. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
krk 21.03.2010 22:12:23 | |
---|
MoreK WanhaWetäjä: Hyvä soundi ja mukava veto taas WW:llä. (vaikka vissiin soittikin kitaraa päällään seisten vai miten se ny oli....:) No täähän on ihan vanhan bluesperinteen mukaista - kitara on milloin niskan/selän takana, jalkojen välissä, väärällä puolellla jne. (mm. T-Bone Walker, Guitar Slim, Hendrix...) Jaa niin, jäi kertomatta omasta vedostani muutama täysin asiaankuuluva ja todella mielenkiintoinen pointti. Ne kuuluvat tasoltaan ja merkitykseltään muinaisten myyttien ellei peräti ihmiskunnan suurimpien saavutusten joukkoon: soitin itse aiheutetussa kauheessa kiireessä, kitaralla, seisten ja verkkarit jalassa. Ja tähän sitten jättimäinen ;-D} "Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
BigPapa 21.03.2010 22:14:04 | |
---|
krk:verkkarit jalassa Verkkarit jalassa? Bluesia? Ei ei ei!!!!! 8O For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
thekimble 21.03.2010 22:20:19 | |
---|
BigPapa: Ja uusi skaba on käynnistetty tässä saunan ja Karhun välissä. Ertyisen mukavaa oli saada mukaan Huuliharpisti. Ja kyllähän tänne ihan kaikenlaisia soittimia olis mukava saada mukaan. Rumpali/kitaristi mä oikeesti olen mutta nyt oli hyvä tekosyy kaivaa harppu naftaliinista. Katotaan mitä seuraavaan taustaan keksii. Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix |
BigPapa 21.03.2010 22:21:42 (muokattu 21.03.2010 22:25:34) | |
---|
thekimble: Rumpali/kitaristi mä oikeesti olen mutta nyt oli hyvä tekosyy kaivaa harppu naftaliinista. Katotaan mitä seuraavaan taustaan keksii. Juu eikun toisen kerran tervetuloa mukaan ja ihan nasta Southern meininki teidän laulu ja soitinyhtyeellä. Jos ei munnarilla niin sitten kitaralla. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
stratomaster 22.03.2010 08:25:58 | |
---|
Onnittelut Papalle vielä täältäkin, hienoa soittoa! Muutenkin oli paljon hyviä vetoja skabassa. Täytyy minunkin sanoa, että thekimblen After Wildfire-bändillä on loistava meinini. |
TAR 22.03.2010 18:27:15 | |
---|
Onnea Papalle voitosta! |