Hevitytteli 22.01.2010 16:09:36 | |
---|
Moni luulee minua ulkomaalaiseksi, enkä tiedä yhtään miksi. Ennen luulin että se johtui pelkästään (näköjään kummallisesta) puhetyylistäni, mutta sitten pikkujouluissa pari tyyppiä luuli minua ulkomaalaiseksi ennenkuin olin edes puhunut mitään. When the last tree is cut down,
the last river is poisoned,
the last fish is caught.
Then only will man discover,
That he can not eat money |
Milkop 22.01.2010 17:16:05 | |
---|
"No, oothan sä tommonen semikuuma." Kiitos. Kai. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
tepeh 12.02.2010 22:09:37 | |
---|
"Näyttäisit ihan Slashilta, jos sulla ois musta tukka ja sellanen outo lätsä." Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Charge 21.02.2010 21:33:38 | |
---|
Itse näytän kuulemma Marco Hietalalta. Tiedä sitten, pitäisikö tuo ottaa kohteliaisuutena vai ei, kun kerta naispuolinen ihminen olen...joo... Xena's da bomb |
Räbbänä 22.02.2010 13:37:06 | |
---|
Kaveri: Näin muuten tänään bussissa aivan teikäläisen näköisen tyttelin! Luulin aluksi sinuksi, mutta kyllä se tyttö oli. Pelottavaa, vaikka oli paremman näköinen kuin teikä! Minä: Et kai sattunut olemaan vartti sitten bussissa numero viisi? Kaveri: Voi jumalauta! :------D Painajaismainen: Tätä keskustelua ei sitten käyty. |
Carvel 22.02.2010 14:17:39 | |
---|
"Hei, sussa on vähän Deppin ja Pittin sekoitusta" ja pilluam tulee juum.. |
Charge 22.02.2010 14:44:19 | |
---|
Kaveri: Näin muuten tänään bussissa aivan teikäläisen näköisen tyttelin! Luulin aluksi sinuksi, mutta kyllä se tyttö oli. Pelottavaa, vaikka oli paremman näköinen kuin teikä! Minä: Et kai sattunut olemaan vartti sitten bussissa numero viisi? Kaveri: Voi jumalauta! :------D Eli se olitkin sie? Mahtavaa, plussaa kaverillesi! Xena's da bomb |
Räbbänä 22.02.2010 19:28:27 | |
---|
Charge: Eli se olitkin sie? Mahtavaa, plussaa kaverillesi! Minähän se olin. Punertavanruskeat pörröiset hiukset, lyhyen mallien musta takki, olkalaukkukin usein roikkuu mukana ja iso musta pipo päässä sekä vihreä arabihenkinen kaulahuivi kaulassa. Anti olla viimenen kerta kun nuin huolella ajan parran, viikset ja pularit. Painajaismainen: Tätä keskustelua ei sitten käyty. |
Rahkoi 11.03.2010 06:21:09 | |
---|
Vanha koulukaveri totesi kerran kun pitkästä aikaa nähtiin: "Jos en tietäisi että oot nörtti niin siirtyisin kyllä kadun toiselle puolelle kun tuut vastaan" Sitten toinen, ei suoraan päin naamaa sanottu mutta kuitenkin. Eli bändin keikan jälkeen oli kuulemma kerran tupakka-alueella joukko muijia vertaillut bändin jätkiä ja meikäläisen kohdalla todennut "Se kosketinsoittaja oli ihan ok, mutta se näytti siltä että se haluis perustaa perheen" En vieläkään oo ihan varma miten toi pitäisi ottaa :p And we heard the voice of angelic choir, the fanfares of trumpets and the sweet melodies of the harp. And on top it all we heard a voice: "Stop messin' with the f*ckin' keyboards!" |
Suoviitta 14.03.2010 21:51:15 | |
---|
Sää näytät siltä että oot löytäny ittes katuojasta, housuistaki on väri lähteny ja ovat revenneet! - Äiti. Näin, kun ostin uudet farkut. Olivat sinervän ja valkeankirjavat ja sieltä täältä revityt, eikä emäntä kauheasti tykännyt niistä. Sanoi minun tuhlanneen kuuskymppiä varsin turhaan, vaikka minusta housut olivat ihan käyvät ja vieläpä aika mainion näköiset. Syövät syövät syövät. |
Cimble 19.03.2010 09:53:03 | |
---|
Ajokoira, serbi-kroaatti, mustalainen... Mutta eriskummallisin on kyllä alistunut lehmä. |
akisetä 19.03.2010 20:19:31 | |
---|
"Sulla on melkein Matt Damonin kasvot, mut David Hasselhoffin kiharahiukset ja rintakarvat". Kai tuo nyt kuitenkin on kohteliaisuutena otettava :D Toinen jo kouluajoilta jäänyt nimitys on Jokeri (Jack Nicholson batman-elokuvissa). Onkin perin hämmentävää, että mitä tulee kun yhdistetään samaan lärviin Matt Damon, David Hasselhoff ja Jack Nicholsonin esittämä Jokeri. Pelottaa melkein itseänikin :D |
totomiettinen 19.03.2010 22:23:11 | |
---|
Ootko sä henkivartija? -I like my sugar with coffee and cream- |
totomiettinen: Ootko sä henkivartija? Ai minäkö? Ei, en ole henkivartija. Sen sijaan olen hidas, sillä en tajunnut yhtään? Liekö oluella osuutensa asiaan.. |
Charge 20.03.2010 09:49:14 | |
---|
Ai minäkö? Ei, en ole henkivartija. Sen sijaan olen hidas, sillä en tajunnut yhtään? Liekö oluella osuutensa asiaan.. Herra totomiettinen varmaan tarkoitti, että hauskin asia, mikä hänelle on sanottu, on tämä "ootko sä henkivartija". Jaa, jos tässä nyt oltiin sarkastisia niin anteeksi, olen ilonpilaaja...:) Ihan vipsahtanut. |
akisetä 20.03.2010 11:28:24 | |
---|
Charge: Herra totomiettinen varmaan tarkoitti, että hauskin asia, mikä hänelle on sanottu, on tämä . Jaa, jos tässä nyt oltiin sarkastisia niin anteeksi, olen ilonpilaaja...:) Joo toki tajusin sen :) Jostain syystä piti vaan eilen kaljapäissään heittää tuommonen kommentti, ja vieläpä ilmeisen huono sellainen. |
Charge 20.03.2010 21:06:59 | |
---|
Juu, sellaista sattuu :) Ihan vipsahtanut. |
Ginga 20.03.2010 22:09:48 | |
---|
"Näytät Pate Mustajärveltä" Kiva kommentti |
rakula 27.03.2010 00:14:40 | |
---|
Toverille sanottu baarissa "käytsä usein salilla" " En" "Aaa, sä oot siis muuten vaan läski" Ei voi lähtee jos on tullu |
Arcane 27.03.2010 19:03:11 | |
---|
Kaverin kommenttia: Kaveri: sä näytät ihan siltä vampyyrilta siinä leffassa Minä: jos sanot Twilight niin kuristan Kaveri: ei kun siltä sotilasvampyyrilta Daybreakers-leffassa Minä: ookoo Kaveri: se muuten revitään kappaleiksi sen leffan lopussa Imartelevaa. Kalamies #31 >-)))> |