blaekie 19.03.2010 22:03:05 | |
---|
WanhaWetäjä: Grugi : Juu ei, mutta tässäpä onkin peräti kaksi jäynää, saas nähä hokaako kukaan edes sen toisen ja oleellisemman ;-) Mä kyl huomasin et jotain (w)iduilua tossa oli, en vaan keksiny ihan tarkkaan mitä 8D, mut widuuks se mulle kuuluu :) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
BigPapa 19.03.2010 22:21:44 (muokattu 19.03.2010 22:31:53) | |
---|
WanhaWetäjä: Grugi : Juu ei, mutta tässäpä onkin peräti kaksi jäynää, saas nähä hokaako kukaan edes sen toisen ja oleellisemman ;-) Onks niinku tos esmes kohdassa 25-28 sek jotain. Ja tua ääni 15 sek kohalla. Ja introssa olen havaitsevinani jotain, mut jos näin on niin ihan vapaasti. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
WanhaWetäjä 19.03.2010 22:36:16 | |
---|
BigPapa: Onks niinku tos esmes kohdassa 25-28 sek jotain. Ja tua ääni 15 sek kohalla. Juu ei...no siis toi 15 sek ääni oli kyllä vähä sellanen oho/eiku tyyppinen falski hutiosuma mutta ei, tää liittyy ihan toiseen osastoon, 25-28 sek vähän time heittää kyllä, vaan ei ole siitäkään kyse ;-) Jos joku keksii tuon ns pääjäynän, tarjoan kyllä virtuaalisen oluen tai muun juoman, ite olen tipattomalla vappuun, edelleen. |
krk 19.03.2010 22:45:00 | |
---|
WanhaWetäjä: Juu ei...no siis toi 15 sek ääni oli kyllä vähä sellanen oho/eiku tyyppinen falski hutiosuma mutta ei, tää liittyy ihan toiseen osastoon, 25-28 sek vähän time heittää kyllä, vaan ei ole siitäkään kyse ;-) Jos joku keksii tuon ns pääjäynän, tarjoan kyllä virtuaalisen oluen tai muun juoman, ite olen tipattomalla vappuun, edelleen. Jäynä #1 Oman jäynän kutsuminen "oleelliseksi". Jäynä #2 (oleellinen eli pääjäynä) Sen pohtiminen, riittääkö palstalaisilla älliä edes sen toisen keksimiseen... siis edes... "Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
BigPapa 19.03.2010 22:50:54 (muokattu 19.03.2010 22:56:52) | |
---|
WanhaWetäjä: Juu ei...no siis toi 15 sek ääni oli kyllä vähä sellanen oho/eiku tyyppinen falski hutiosuma mutta ei, tää liittyy ihan toiseen osastoon, 25-28 sek vähän time heittää kyllä, vaan ei ole siitäkään kyse ;-) Jos joku keksii tuon ns pääjäynän, tarjoan kyllä virtuaalisen oluen tai muun juoman, ite olen tipattomalla vappuun, edelleen. Vedetty oikeekätisesti? Tai sit sormilla? Tai molempia? Jäynä #1 Oman jäynän kutsuminen "oleelliseksi". Jäynä #2 (oleellinen eli pääjäynä) Sen pohtiminen, riittääkö palstalaisilla älliä edes sen toisen keksimiseen... siis edes... Tälle plussaa...hehe For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
JCM 19.03.2010 22:57:10 (muokattu 19.03.2010 23:01:22) | |
---|
WanhaWetäjä: Jos joku keksii tuon ns pääjäynän, tarjoan kyllä virtuaalisen oluen tai muun juoman, ite olen tipattomalla vappuun, edelleen. 15-22 sek se "lasku" onkin itse asiassa nousu, mutta pistit sen tohon reversenä? |
WanhaWetäjä 19.03.2010 23:03:59 (muokattu 19.03.2010 23:10:00) | |
---|
krk: Jäynä #1 Oman jäynän kutsuminen "oleelliseksi". BP sen keksi, mun mielestä aika olleelliseksi asian tekee se että vetää vasenkätisenä ekaa kertaa elämässään oikeakätisellä kitaralla, vartin treenillä, ei tässä ole mistään vittuilusta suinkaan kyse...huvikseni kokeilin tuotakin juttua. Jäynä #2 (oleellinen eli pääjäynä) Sen pohtiminen, riittääkö palstalaisilla älliä sen toisen keksimiseen... siis ... Sä taidat olla todellakin tosikko tyyppi...en mä suinkaan aliarvioi kenenkään älliä, vaikka kieltämättä roots/blues on vähän niinkuin jääkiekko, yksinkertaisten miesten yksinkertainen laji, perään hirmuhymiö ;-) EDIT siis soitin vasenkätisesti oikeakätistä kitaraa, sitähän ei tulis hevon veetäkään jos koettais soittaa vasenkätisenä oikeakätisesti. |
Mulle meni kyllä toi KRK:nkin juttu ihan huumorina ja aika hyvänä sellaisena. sitähän ei tulis hevon veetäkään jos koettais soittaa vasenkätisenä oikeakätisesti. Stratomaster saattaa olla eri mieltä tästä. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
JCM 19.03.2010 23:13:55 | |
---|
WanhaWetäjä: EDIT siis soitin vasenkätisesti oikeakätistä kitaraa, sitähän ei tulis hevon veetäkään jos koettais soittaa vasenkätisenä oikeakätisesti. Nonni. Oli siellä pari semmosta ihan snadia juttua, jotka hiukan pisti korvaan, mutta en olis tuota arvannut. Ei paha! |
Kuha 19.03.2010 23:14:06 (muokattu 19.03.2010 23:14:51) | |
---|
WanhaWetäjä: EDIT siis soitin vasenkätisesti oikeakätistä kitaraa No toihan on aivan normitapa. Mä vedin tän skaban samalla lailla. |
BigPapa 19.03.2010 23:17:19 | |
---|
Kuha: No toihan on aivan normitapa. Mä vedin tän skaban samalla lailla. Veditkö ihan vasiten? For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Illu 20.03.2010 05:53:04 | |
---|
tahtah: Illu: En saa taaskaan kuuluville vetoa. Minulla Mäkki ja Firefox. Mikähän hemmetti tossa mättää, toivottavasti saavat tuon maihinnousun kohta kuntoon. Perse edellä puuhun menemisessä on se huono puoli, että pudotessaan tippuu pää edellä maahan. |
JCM 20.03.2010 09:57:56 | |
---|
Illu: Mikähän hemmetti tossa mättää, toivottavasti saavat tuon maihinnousun kohta kuntoon. Nuo sun pätkät saa soimaan kun tallettaa esim. työpöydälle ja avaa VLC:llä. Minulla oletuksena yrittää selaimen kautta avata Quicktimella, mutta ei toimi. |
Grugi 20.03.2010 10:12:26 | |
---|
Illu: Mikähän hemmetti tossa mättää, toivottavasti saavat tuon maihinnousun kohta kuntoon. Operalla toimii, aukeaa Quictime plugarilla selaimeen. SDMF |
AiGee 20.03.2010 10:20:40 | |
---|
Juu, mulla aukee Illu myös kun valitsee save as source, pistää työpöydälle ja siitä avaa vaikka Qtplayerilla siis laitteeena iMac ja Firefox selain
Jyrki It aint what you do, Its how you do it....
It aint what youve been through it`s how youve been through. |
Anselmi83 20.03.2010 10:28:53 | |
---|
|
Kuha 20.03.2010 11:27:18 | |
---|
Illu: Mikähän hemmetti tossa mättää, toivottavasti saavat tuon maihinnousun kohta kuntoon. Macillä tuo toimii iTunesissa hyvin. |
qtm 20.03.2010 12:18:17 | |
---|
Mikähän hemmetti tossa mättää, toivottavasti saavat tuon maihinnousun kohta kuntoon. Explorer täällä aukaisee Quicktimen ja hyvin toimii... |
padaa@dadaa! 20.03.2010 15:10:35 | |
---|
tahtah: LeoFender: Kovasti oli kerrottavaa ja nopeesti.
Oliko sitä sitä loppujen lopuksi niin paljoa. Enemmänkin tikusta asiaa. Tarkoituksena kun oli vangita BP vs. WW -väittelyiden tunnelma. |
BigPapa 20.03.2010 15:23:23 | |
---|
LeoFender: Oliko sitä sitä loppujen lopuksi niin paljoa. Enemmänkin tikusta asiaa. Tarkoituksena kun oli vangita BP vs. WW -väittelyiden tunnelma. Mjaa, ollaankos me jotain WW:n kanssa väitelty? For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |