Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gallien Krueger Backline 600 + 15'' kaappi!
1
N4754_
09.03.2010 05:30:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hojo hojo! Ja hyvää aamuyötä toivottelen tässä näin.
Antakaa minulle jo etukäteen anteeksi, kun en käyttänyt hakua!
 
http://www.thomann.de/fi/gallien_krueger_backline_600115_halfstack.htm
 
Hakusessa olisi tällä kertaa nuppi-kaappiyhistelmä, joka toimisi niin reeni, kuin myös livetilanteessa. Matalia taajuuksia ollaan myös hakemassa, ja olen kuullut, että kyseiseen toimisi paremmin 15'' kaiutin. Vire menee akselilta GCGCF~BEADG.
 
Hintaakin on tuo sopivat reilu viisisataa eurua.
 
Suurin kysymys kuuluukin; Onko ostamisen arvoinen? Kokemuksia voisitte kertoilla.
 
Jos yhtään auttaa, niin basso on ESP LTD D-5.
 
Kiitos.
- N.
 
Kaliaa.
JussiKoo
09.03.2010 07:44:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse valitsisin kaapiksi saman valmistajan 4x10":n 4Ohm. Semmoinen yhdistelmä riittää, on kokemusta.
 
Kannattaa seurata myös torin tarjontaa.
 
"Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010)
tarzan
10.03.2010 17:38:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelläni on tuo nuppi ja Hartken 2x10 xl-kaapin kanssa, vaikka kaappi on 8 ohminen niin hyvin on louhinut. Uskon että 4x10-kaappi on tuon kanssa oikein passeli. Reeneissä olen tykänny paljon, tosin särökanava on aivan liian "raskas". Jotkut tykkää.. :D
 
Ja tosiaan, älä nyt uutena osta. Ostin omani torilta puoli-ilmaiseksi ja noita liikkuu paljon. Laita ostoilmotus.
 
Ite hankin varmaan 1x15'' tuon 2x10'' + nupin kaveriksi tässä.
 
Ja sieltä se taas tuli.
J.Nikkanen
10.03.2010 18:15:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

N4754_: Hojo hojo! Ja hyvää aamuyötä toivottelen tässä näin.
Antakaa minulle jo etukäteen anteeksi, kun en käyttänyt hakua!
 
http://www.thomann.de/fi/gallien_krueger_backline_600115_halfstack.htm
 
Hakusessa olisi tällä kertaa nuppi-kaappiyhistelmä, joka toimisi niin reeni, kuin myös livetilanteessa. Matalia taajuuksia ollaan myös hakemassa, ja olen kuullut, että kyseiseen toimisi paremmin 15'' kaiutin. Vire menee akselilta GCGCF~BEADG.
 
Hintaakin on tuo sopivat reilu viisisataa eurua.
 
Suurin kysymys kuuluukin; Onko ostamisen arvoinen? Kokemuksia voisitte kertoilla.
 
Jos yhtään auttaa, niin basso on ESP LTD D-5.
 
Kiitos.
- N.

 
Ei, ostat ton Hartken pois multa. Ei mitään Gallenkalleloita. ;-)
 
Hartke HA2500 bassonuppi kaupan, 225¤, osta poies!
Olli.M
10.03.2010 19:47:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tarzan: Itelläni on tuo nuppi ja Hartken 2x10 xl-kaapin kanssa, vaikka kaappi on 8 ohminen niin hyvin on louhinut. Uskon että 4x10-kaappi on tuon kanssa oikein passeli. Reeneissä olen tykänny paljon, tosin särökanava on aivan liian "raskas". Jotkut tykkää.. :D
 
Ja tosiaan, älä nyt uutena osta. Ostin omani torilta puoli-ilmaiseksi ja noita liikkuu paljon. Laita ostoilmotus.
 
Ite hankin varmaan 1x15'' tuon 2x10'' + nupin kaveriksi tässä.

 
Mulla on tuo nuppi 4x10 + 2x10 kaappien kaverina. Oikein kiva budjettiluokan nuppi. Jalkoihin ei tuolla ole jäänyt koskaan.
 
http://www.myspace.com/stanleyyodeling
poppamies
13.03.2010 08:06:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä nuppi tuohon hintaan. Kyllä tuolla 15" pärjää ja jos kaappi on 8 ohminen niin siihen on jossain vaiheessa sitten hyvä laittaa kaveriksi saman valmistajan 4x10" kaappi niin johan on riittävä pino moneksi.
 
Lord Of The Strings
Ossy-57
17.03.2010 19:56:45 (muokattu 17.03.2010 19:59:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melkeinnpä ostat multa 700 RB+ 210 RBH+ 115RBH paketin. Muuta et sitte tarttekaan.
Myynti-ilmotus tais just 15 pv mennä umpeen mutta kamat on vielä mulla.
Ja mitä GK.hon tulee niin GK.t on seuraavatkin kamat, Meinaan hankkia MB 150E/112 tilalle niin on vanhalle äijälle vähemmän roudattavaa. Eikä tota tehoakaan tartte enää ninn &%##sti..
 
Bass players do the bottoms !
jahuh0
18.03.2010 22:48:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässäpä ois oiva paketti:
 
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=403936
 
Eli backline 600 + 410BLX.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «