Aihe: Muusikoiden kesätapaaminen
1 2 3 4 5 6
Thefish
18.03.2010 11:03:59
EP: Vastaavasti jos on kova helle, niin tuo latohan voipi olla mukavan viileä?
Latoko sijaitsee kuitenkin ihan muun palvelun välittömässä (ruokailu, sauna jne.) läheisyydessä?
Hitsi kun ei oo kuvii.

Tuossa asuntovaunualueen kuvassakin on vielä niin kovasti lunta.. : )

Joo, kaikki palvelut on lähellä toisiaan, saunaan joutuu kuljeskelemaan muistaakseni about 150-200m., mutta yöpyminen, päärakennus(ruokailu) ja "tanssilava" on likipitäen vierekkäin.

Muistaakseni.
"Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä
manjaana
18.03.2010 12:43:57 (muokattu 18.03.2010 12:44:32)
EP: Vastaavasti jos on kova helle, niin tuo latohan voipi olla mukavan viileä?
Latoko sijaitsee kuitenkin ihan muun palvelun välittömässä (ruokailu, sauna jne.) läheisyydessä?
Hitsi kun ei oo kuvii.

Pitäs joskus tulla mukaan, niin jo vain olisi kuvia ja mullakin on omas kuvassa näkymä ladossa :)
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
KoskPaavo
18.03.2010 12:52:43
Jotain miehekkäitä kilpa-aktiviteetteja vois olla... kikkelinmittaus tai sitten se kuka pissaa korkeimmalle lautaseinään.
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
manjaana
18.03.2010 12:54:13
KoskPaavo: Jotain miehekkäitä kilpa-aktiviteetteja vois olla... kikkelinmittaus tai sitten se kuka pissaa korkeimmalle lautaseinään.

Kuhan ette grilliin suhauta o.O
kuunsirppi
18.03.2010 13:11:51
manjaana: Kuhan ette grilliin suhauta o.O

...ja mielellään vaikka siellä ladon ulkopuolella ;o)

Mitäs me naiset sitten kilpailtais....rintojen kokokin tahtoo olla kaikilla läsnäolevilla suht sama, niin ei siitäkään kannata kilpailla :o)))
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
mack the knife
18.03.2010 13:20:41
KoskPaavo: Jotain miehekkäitä kilpa-aktiviteetteja vois olla... kikkelinmittaus tai sitten se kuka pissaa korkeimmalle lautaseinään.

Mitatkaa vaan. Minen siihen ala, naaratte kuitennii.
COVS n:o 1.
rintapek
18.03.2010 13:20:55

Thefish: saunaan joutuu kuljeskelemaan muistaakseni about 150-200m., Muistaakseni.

Menomatka oli tota luokkaa, mut paluumatka oli vähintään puolikilsaa. Mennessä se polku meinaan oli jokseenkin suora, mut palatessa se kulki ihan pitkin pöpelikköä.
One kind of music only - the good kind
manjaana
18.03.2010 13:23:23
rintapek: Menomatka oli tota luokkaa, mut paluumatka oli vähintään puolikilsaa. Mennessä se polku meinaan oli jokseenkin suora, mut palatessa se kulki ihan pitkin pöpelikköä.

Voihan vitsi... =o)
manjaana
18.03.2010 13:24:19
laulaja: ...ja mielellään vaikka siellä ladon ulkopuolella ;o)

Mitäs me naiset sitten kilpailtais....rintojen kokokin tahtoo olla kaikilla läsnäolevilla suht sama, niin ei siitäkään kannata kilpailla :o)))

Jahas, pitänee laittaa tötteröt törhöllensä... *naur*
kuunsirppi
18.03.2010 14:43:30
manjaana: Jahas, pitänee laittaa tötteröt törhöllensä... *naur*

ai mikkä tötteröt? Mä en kyllä ala mitään tötteröitä törhöttään *hih*
manjaana
18.03.2010 19:44:01
laulaja: ai mikkä tötteröt? Mä en kyllä ala mitään tötteröitä törhöttään *hih*

o.O

Ai jaa, no e määkää si, rojotelkoon tuol polvis si edelleen..
half
18.03.2010 19:51:05
manjaana: o.O

Ai jaa, no e määkää si, rojotelkoon tuol polvis si edelleen..

Konttaamalla saatte ne teräkuntoon.
COVS jäsen N:o 5
kuunsirppi
18.03.2010 22:00:11
half: Konttaamalla saatte ne teräkuntoon.

eräs pienen miehen äiti oli alushoususillaan suihkun jälkeen ja nosti jotain lattialta. Pieni mies sanoi: "äiti, sä näytät ihan lehmältä". Tarina on tosi ja lasten suusta kuulee totuuden :o)
Prophet
18.03.2010 22:50:48

Ensin kikkelinmittausta ja sen jälkeen esitätte siellä Huuhaan Kikkelinnäyttäjän laulun "Mä sulle kyrpää näytin, alla vanhan vaahteran..."
rintapek
18.03.2010 23:01:12

Prophet: Ensin kikkelinmittausta

Ei kikkeleit tartte mittaamaan ruveta. Se on aina sopivan kokoinen. Ei myäskään tötteröit tartte törhentää, ne on aina nätit.
Jos vaan humppa saadaan raikumaan, ni siit tulee hyvä miäli. Sit vielä sauna kuumaks, ni avot. Sen paluupolun vaan sais käydä suoristamassa.

Kauhiaa... miittiin on melkein kolme kuukautta ja jutut on ny jo kikkeliskokkelis. Täst reissust ei tuu kuin sanomista. Mahtaako se Walttonin vaimo antaa mullekin luvan tulla paikalle? Ni ettei peru muitten lupia huanojen vaikutteiden pelossa.
One kind of music only - the good kind
walttoni
19.03.2010 00:30:05
rintapek: Ei kikkeleit tartte mittaamaan ruveta. Se on aina sopivan kokoinen. Ei myäskään tötteröit tartte törhentää, ne on aina nätit.
Jos vaan humppa saadaan raikumaan, ni siit tulee hyvä miäli. Sit vielä sauna kuumaks, ni avot. Sen paluupolun vaan sais käydä suoristamassa.

Kauhiaa... miittiin on melkein kolme kuukautta ja jutut on ny jo kikkeliskokkelis. Täst reissust ei tuu kuin sanomista. Mahtaako se Walttonin vaimo antaa mullekin luvan tulla paikalle? Ni ettei peru muitten lupia huanojen vaikutteiden pelossa.

Juu, kyllä se antaa luvan.
COVS2.
baron
19.03.2010 02:45:19

walttoni: Juu, kyllä se antaa luvan.

Mulla on simppeli periaate: Mä oon täysin ämmien tossun alla niin kauan kun eivät mun soittohommiin puutu!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
manjaana
19.03.2010 13:20:35
baron: Mulla on simppeli periaate: Mä oon täysin ämmien tossun alla niin kauan kun eivät mun soittohommiin puutu!

Tossu tai tussu, sama lie... *hymy*
Ukko
19.03.2010 13:32:03

manjaana: Tossu tai tussu, sama lie... *hymy*

Toi mullekin mieleen tuli mutta korrektina gentlemannina en tohdinnut tuoda esille :/
COVS jäsen nro 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)