sakked 16.03.2010 23:43:07 | |
---|
Mass effect 1 ja 2 oon hakannu nyt lauantaista lähtie... heti ku sain me1 läpi nii piti heti alottaa me2 :D Vaarallisen addiktoiva peli. "Live for nothing or die for something" -John Rambo |
Karipiirto 17.03.2010 00:10:59 | |
---|
Civilizationit ja Europa Universalit vie pahimmillaan monta tuntia päivästä. Nyt oon tietosesti pitänyt taukoa pari kuukautta. Bioshock taas koukuttais mutta se on pahimmillaan sen verta pelottava etten saa pelatuksi montaa tuntia. Nettipeleistä hommasin ton City of heroesin/villainsin kympillä mutten oikein osaa sen asentamista etten ole siihen vielä paneutunut. :) "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Bongowing 17.03.2010 13:31:25 | |
---|
Knights of the Old Republic on yks koukuttavimmista "uusista" peleistä. Hitto toi Biowaren Mass Effect vaikuttaa hyvältä myös. Mitäs sanotte riittääkö tässa koneessa vääntö siihen? AMD Athlon 64 3500+ 2.21 GHz 1,25 GB RAM Geforce 9600 GT Win7 Esim. Oblivion ja Bioshock pelaa ihan sulavasti. But where the heck is magenta? |
Starcraft koukuttaa edelleen 10 vuoden jälkeenkin. Tänään taas kaivoin hyllystä pölyyntymästä. Onkos muilla Vistan käyttäjillä ongelmia saada battle.nettiä toimimaan? "Battle.net is unable to properly identify your application version" tuollaista valittaa. Itse olen yrtittänyt koko aamun saada toimimaan tuloksetta. |
Milkop 17.03.2010 14:14:36 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
juuso a 17.03.2010 14:28:35 | |
---|
BondakeBunny: Diablo kakkonen hoitaa koukutuksen noin puolen vuoden välein. Näin tekee. Aina tasaisin väliajoin sen kaivaapi hyllystä ja pistää asentaen. Voisi tulla se kolmonen jo niin pääsisi taas addiktoitumaan.. Civilization-sarja on ollut myös sellainen perinteinen joka on pakko pelata useaan kertaan läpi sitä mukaa kun uusia ilmestyy. Kakkonen on tosin ainoa osa jonka pariin on tullut hakeuduttua useampaankin kertaan vielä seuraajienkin ilmestymisen jälkeen. One. |
Kerpele 17.03.2010 15:13:27 | |
---|
Somnium: Starcraft koukuttaa edelleen 10 vuoden jälkeenkin. Tänään taas kaivoin hyllystä pölyyntymästä. Onkos muilla Vistan käyttäjillä ongelmia saada battle.nettiä toimimaan? "Battle.net is unable to properly identify your application version" tuollaista valittaa. Itse olen yrtittänyt koko aamun saada toimimaan tuloksetta. Kakkosta odotellessa... Vähän olen testaillut, ja toivon koneeni pyörittävän sitä. "Tärkeintä on luovuttaa, naisen edessä olet kuitenkin aina hävinnyt osapuoli." -Lennu |
Juicy 17.03.2010 15:28:32 | |
---|
Jormaz: Se on kyl peli joka ei palkitse pelaajaansa vaan ihan suoraan potkii munille. Harvinaisen idioottimaista että mitä enemmän hahmoa kehittää, sitä vähemmän se pärjää vihollisille, näin kärjistetysti. Ihte väänsin tuota suht pitkälle, eikä mun mielestä näin käynyt... Mulla tosin oli pelitasapainoon vaikuttavia modeja jonkin verran. Lähinnä että sillä jouskarilla tekisi jotain, mm. kantomatkaa ja tehoa lisätty tuntuvasti. Samoin oli hiipimiselle jotain tehty. Vaikea enää sanoa mitä kaikkea mulla siinä oli, kun pari vuotta on siitä kun viimeksi koskin siihen. Mulla joku perustaistelija joka oli myös jonkin sortin "herbalisti" tms. Modit oli Pelit-lehden Oblivionin modiartikkelista napattu. :D Kyllähän pelin pitäis ensijaisesti olla jo tasapainotettu ilman modailuakin, kaatuikin perkele aika tiuhaan. Bethesdan tavaramerkki näemmä... Juicylle jallua juotetaan,
sairasauton paareilla kannetaan.
Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä,
Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä |
sakked 17.03.2010 17:14:08 | |
---|
Kyllähän pelin pitäis ensijaisesti olla jo tasapainotettu ilman modailuakin, kaatuikin perkele aika tiuhaan. Bethesdan tavaramerkki näemmä... Joo. Itekin allekirjotan että Bethesdan pelit kaatuilevat kaikki. Jotkut enemmä jotkut vähemmä. Mun ennätys taitaa olla 3 tuntii bethesdan peliä ilman kaatumista. Tais olla Morrowind kyseessä. "Live for nothing or die for something" -John Rambo |
sub zero 17.03.2010 17:18:10 | |
---|
Bethesdan Wayne Gretzky Hockey (Amigalla) ei ainakaan kaatuillut en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa /
rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita |
Juicy 17.03.2010 17:20:59 | |
---|
sakked: Joo. Itekin allekirjotan että Bethesdan pelit kaatuilevat kaikki. Jotkut enemmä jotkut vähemmä. Mun ennätys taitaa olla 3 tuntii bethesdan peliä ilman kaatumista. Tais olla Morrowind kyseessä. Mulla kesti alussa tosi kauan, ennen kuin kaatuilu alkoi. Sama kuin Fallout 3:ssa, kun tarpeeksi pitkälle pelaa niin tiettyjen paikkojen jälkeen alkaa jatkuva kaatuilu. Sitten kun pääsee pois joltain ongelmalliselta pelialueelta, niin taas toimii peli kuin unelma. Juicylle jallua juotetaan,
sairasauton paareilla kannetaan.
Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä,
Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä |
ballfish 17.03.2010 18:14:04 | |
---|
Juicy: Mulla kesti alussa tosi kauan, ennen kuin kaatuilu alkoi. Sama kuin Fallout 3:ssa, kun tarpeeksi pitkälle pelaa niin tiettyjen paikkojen jälkeen alkaa jatkuva kaatuilu. Sitten kun pääsee pois joltain ongelmalliselta pelialueelta, niin taas toimii peli kuin unelma. Oblivionissa jopa paikasin kaatumisen. Yhden rinteen alaskävely jumitti koneen aina täsmälleen samassa kohtaa. Bethesda vaan lässytti kotisivuillaan jotakin ympäripyöreetä eivätkä tehneet asialle mitään. "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
Somnium 18.03.2010 21:58:29 | |
---|
sakked: Joo. Itekin allekirjotan että Bethesdan pelit kaatuilevat kaikki. Jotkut enemmä jotkut vähemmä. Mun ennätys taitaa olla 3 tuntii bethesdan peliä ilman kaatumista. Tais olla Morrowind kyseessä. Olettekos yrittäneet pelata epävirallisten korjaus-patchien kanssa? Nissä on kevennetty pelin alkuperäistä koodia ja turhia esineitä poistettu. Näin peli pyörii puhtaammin. Itsellä ainakin helpotti tuota kaatuilua. |
Blain 18.03.2010 22:19:23 | |
---|
Merien Valtias. En ole vieläkään pystynyt hallitsemaan koko Itämeren aluetta. Hon skrev en lapp som sa: "Hej då, kom ihåg att mata katten, en dag kommer ni förstå." |
öl m 18.03.2010 22:27:33 | |
---|
Nethack. (Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!) http://www.mikseri.net/user/kasmra |
Hevitytteli 19.03.2010 14:09:20 | |
---|
Heroes 3:sta pelaan aina monta tuntia, en kyllästy siihen kyllä ikinä. Pienenä tuli pelattua Age of empirestä yli 12h putkeen, ja tietenkin Diablo 2:sta. Call of dutyjäkin pelailen kauan kun niistä innostun. When the last tree is cut down,
the last river is poisoned,
the last fish is caught.
Then only will man discover,
That he can not eat money |
nappero 19.03.2010 15:31:36 | |
---|
|
Jzci 21.03.2010 10:27:04 | |
---|
öl m: Nethack. Tai Adom. Tuota tuli joskus jauhettua melko tolkuttomia määriä. |
öl m 21.03.2010 18:12:19 | |
---|
Jzci: Tai Adom. Tuota tuli joskus jauhettua melko tolkuttomia määriä. Joo, tähänkin tuli oltua koukussa aikoinaan. http://www.mikseri.net/user/kasmra |
Hohhoijaa 21.03.2010 18:39:55 | |
---|
Jzci: Tai Adom. Tuota tuli joskus jauhettua melko tolkuttomia määriä. Tämä! Koitinpa muuten jokin aika sitten pitkästä aikaa, ja on se vaan toimiva. The planet is fine, the people are fucked. |