Aihe: X Factor
1 2 3 4 511 12 13 14 1527 28 29 30 31
Deep Shadow
15.03.2010 13:46:52
totomiettinen: . Milloinkahan tässä ohjelmassa alkaa livelähetykset?

Tässä kohtaa voisi ehkä hypätä takaisin tämän ohjelman pariin. Ei ole paljoa ollut tarjottavaa tähän asti tällä. Satunnaisia pätkiä katsonut, ja aina on pitänyt vaihtaa kanavaa nopeasti. Eilen kun vilkaisin niin Renne tomerasti pää kenossa selitti jollekin mammalle, että "musta tuntuu, että sä et edes oikein halua tätä. Sä lähdet kotiin".

Mutta sitä mietin noista yleisökonserteista, kun tämä nyt kuitenkin ainakin jossain määrin on ollut kai katsojalukujen osaltakin floppi (vai olenko väärässä), että mahtaakohan noihin yleisöä riittää vai joutuuko tuotantoyhtiö kuskaamaan rekkalasteittain jotain mummoja katsomoon.
"Piristypä nyt, pahin on vielä tulossa." - Philander Case Johnson
AP
15.03.2010 14:11:19
Eilenkun vilkaisin niin Renne tomerasti pää kenossa selitti jollekin mammalle, että "musta tuntuu, että sä et edes oikein halua tätä. Sä lähdet kotiin".
.

Ja jollekin toiselle "mä en pidä sinusta".

Ei herran tähden. Jos tää Korppila nyt yrittää uudeksi Jone Nikulaksi niin kiville menee ja komeasti. Nikula pystyi sentään ammentamaan vittuilunsa tyylikkäästi suuresta tieto- ja ilmaisuvarastostaan ja siinä oli jotain tyylikästä.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Bluesmies
15.03.2010 17:18:37
AP: Ja jollekin toiselle "mä en pidä sinusta".

Ei herran tähden. Jos tää Korppila nyt yrittää uudeksi Jone Nikulaksi niin kiville menee ja komeasti. Nikula pystyi sentään ammentamaan vittuilunsa tyylikkäästi suuresta tieto- ja ilmaisuvarastostaan ja siinä oli jotain tyylikästä.

"Mä en pidä susta. Sä oot jatkossa."

"Sä et haluu tätä. Sä lähet kotiin."

"Sussa on jotakin. Sä lähet kotiin"

Vittu mikä pelle.
Jormaz
15.03.2010 19:01:36
EddieTheHead: Sen hevimiehen olisi pitänyt ehdottomasti päästä jatkoon.

Oliks tää se joka piti huivia päässä ja näytti HEVI MERKKIÄ?
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Rhapa
15.03.2010 19:36:12
Jormaz: Oliks tää se joka piti huivia päässä ja näytti HEVI MERKKIÄ?

Ei, se pääs jatkoon. Oisko nyt tarkoitettu sitä oikeasti todella hyvin laulanutta isoa jätkää. Vetikös se Tears of the dragonia jossain vaiheessa tai jotain.
gigity gigity
Secreterial
15.03.2010 21:07:24
En oo vieläkään varma, onko tää ohjelma ihan paska vai vaan kohtalaisen huono. Ehkä annan vielä mahdollisuuden ja katson sen jakson, kun tyypit pääsee bändin kanssa vetämään. Ihan mielenkiinnolla odotan sitä, kun tässä etsitään just sitä äksfäktöriä, niin pitäis osata esiintyä. Varmaan Cristian vetelee ihan näyttävästi bändin kanssa, mutta on siellä monia sellasia, jotka ei varmaan bändin kanssa kauheena vakuta. Elias kyllä vois viiä koko homman.
Kre-per
15.03.2010 22:17:43 (muokattu 15.03.2010 22:18:33)
Jos exfactorista puhutaan, niin kyllä taitaa miesten puolella olla tässä kisassa vähän kovemmat panokset voittoa ajatellen. Esimerkiks tää Yrjänä vetää hyvällä asenteella Eliaksen lisäks.
way cool. respect to the monkey.
Wolfgang
16.03.2010 18:53:25
miredritr: Jaa, mun mielesta taas sen laulamisessa ei ollut ollenkaan sielua.

Miusta se lähinnä huusi naama punaisena yhtä nuottia... Mutta toisaalta tollanen hevimörkö olisi tuonut mielenkiintoa ohjelmaan.
Don't think twice it's all right.
Rhapa
16.03.2010 18:55:50
miredritr: Jaa, mun mielesta taas sen laulamisessa ei ollut ollenkaan sielua.

Jaa, voipi olla. Mut se veti Brucea. Se on tarpeeksi finaalipaikkaan se.
gigity gigity
haukotus
21.03.2010 20:29:39
Aika klisee tuo selitys ketkä pääsee jatkoon selitys:
Renne saunoo jätkien kanssa kertoo kuinka mielipiteet vähän muuttui, Linda katselee takkatulta ja kertoo kriteereistään, Gugi viettää illallisen.
"oh yeah i ROCK (literly)" - Jani 16 vee
kiriminni
21.03.2010 21:11:00 (muokattu 21.03.2010 21:13:08)
Elias,Cristian ja Yrjänä jatkooooon.Yrjänä on mun suosikki.
Renne tais pehmitä saunassa kun otti Cristianin jatkoon.
Katja stolin näköinen putosi ei ollut oikein sopeutuva?Valitti liikaa.
Booombox
21.03.2010 23:14:14
Elias sais voittaa. Yrjänälle pointsit Space Odditystä, jonka tosin veti aika kehnosti.
Get your money for nothin' Get your chicks for free
ballfish
22.03.2010 00:00:53
Pitkästä aikaa katoin nyt tätäkin. Siis tuossako on parhaimmisto? Ei perkele :----D
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
JPQ
22.03.2010 01:30:46

Tukee: Elias sais voittaa. Yrjänälle pointsit Space Odditystä, jonka tosin veti aika kehnosti.

elias joo voittoon täältäkin.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Rhapa
22.03.2010 08:14:48
kiriminni: Elias,Cristian ja Yrjänä jatkooooon.Yrjänä on mun suosikki.
Renne tais pehmitä saunassa kun otti Cristianin jatkoon.
Katja stolin näköinen putosi ei ollut oikein sopeutuva?Valitti liikaa.

Ihan outoa paskaa tää ohjelma. Elias on nyt sitten ainoa oikea "stara" tuossa joukossa. Vieläkin hämmenttää, miksi kisan selkeästi parhaimpia laulajia tiputettiin pois. Eli se katja ståhl. Vai lykäskö gugi sopparia suoraan neitosen käteen.
gigity gigity
Hot RedX
22.03.2010 09:57:14 (muokattu 22.03.2010 09:59:47)
Hauskahan tätä on seurata, vaikka...
Hot RedX
22.03.2010 09:58:26 (muokattu 22.03.2010 09:59:59)
Mun suossarit Merja ja Samuli pääs jatkoon. Yli 25-vuotiaista olisin ottanut sen Egotrippiä laulaneen kundin sen lippalakkipäisen sijaan. Ryhmät taas ihan ok.
Tosi vähän näyttävät itse laulua tässä vaiheessa. Ja mikä kummallisinta-- jatkoon pääsee, vaikka sanat unohtuisivat...
Tupuna
22.03.2010 10:55:11
On kyllä uskomatonta scheissendaalia tämän ohjelman laulajien taso. Ei voi ymmärtää. Tosin Yrjänä Salmela yllätti. Suhteellisen hyvä ja karismaattinen laulaja, poikkeaa normista.

Mutta eihän nyt piru vie noissa muissa ole mitään X-factoria. Eniten ihmetytti se viiden joukkoon päässyt Mirja-täti, jonka kuuloisia karaokelaulajia kuulee jatkuvasti Populuksessa ja Pataässässä. Jopa itsekin olen parempi laulaja.

Christian Palin on ihan ok hevitenori, mutta ei lähellekään täälläkin parjatun Ari Koivusen tasoa. Miettikää nyt hieman ja vertailkaa.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Kre-per
22.03.2010 11:51:54 (muokattu 22.03.2010 12:01:01)
Miettikää nyt hieman ja vertailkaa.

Otit heti tollasen aggressiivisen puolustuskannan... Ei tartte edes miettiä. Ei tartte edes vertailla.

Vaikka Yrjänä ei ehkä ihan naulannu tällä kertaa, niin on siinä karismaa. Se kaveri joka veti Egotrippiä laulaa yleisesti ihan ok, vaikka tossa viimesessäkin laulo aika pahasti nuotin vierestä pari kertaa. Vähän vaikutti hermojen pettämiseltä sen kohdalla. Lauluvarmoja tyyppejä on Elias. Ei tartte paljo pelätä tai miettii et mokaako se.

E: nyt siis puhuin pelkästä laulamisesta, en ottanut mukaan arvioon esim. sanojen unohtamista :)
way cool. respect to the monkey.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)