Natrug 09.03.2010 18:14:13 | |
---|
Jokku: Kuunteles nyt ihmeessä uudestaan koko levy. Kyllä siellä on pieniä juttuja siellä täällä ja välillä isompaakin. Tottakai myös sitä kitaroiden komppaamista. Harvemmin sitä basisti ei kertaakaan soita samaa kuin kitaristit... Mitähän tähän nyt sitten sanoisi. Olen niin monta kertaa jo kuunnellut ton levyn etten ehkä jaksa enää. Tosta arvostelusta jäi pois kokonaan mun mielipide levyn soundeista. Nekin on pyllystä imo. :/ Bilsanopettajat ja heidän muistisääntönsä....
"[22:50] Heetteri: 'Sympaattinen sykähdyttää - parasympaattinen paskattaa'." |
kid ego 09.03.2010 18:22:58 | |
---|
Natrug: Mitähän tähän nyt sitten sanoisi. Olen niin monta kertaa jo kuunnellut ton levyn etten ehkä jaksa enää. Meikäläinenkin luki tuon arvostelun, ja jäi kyllä ihmetyttämään, että missä kohtaa rumpalin tempo heitteli, ja mistä jäi iskuja pois. Tietystikään sun ei välttämättä tarvitse kuunnella levyä uudestaan etsiäksesi ne kohdat. :D Tosta arvostelusta jäi pois kokonaan mun mielipide levyn soundeista. Nekin on pyllystä imo. :/ Tämän väitteen mä sentään hyväksyn. Mielipideasioista kun voi aina olla monta mieltä. |
Boltsa 09.03.2010 20:55:05 (muokattu 10.03.2010 14:14:18) | |
---|
Natrug: Tosta arvostelusta jäi pois kokonaan mun mielipide levyn soundeista. Nekin on pyllystä imo. :/ Ja vielä mitä! Tuon parempia saa hetken aikaa hakea... Mun mielestä on vain todella positiivista, että on vedetty soundit jollain muulla kasaan kuin "Mikko Karmila"-presetillä. Boltsa |
TheNamelessGuy 09.03.2010 21:45:58 | |
---|
En Stam1naan ole ennen perehtynyt kun en thrash-pohjaisesta mätöstä pahemmin välitä, mutta olihan tämä Viimeinen Atlantis kyllä hieno levy monin tavoin. Erittäin vahva kokonaisuus ensinnäkin, mikä on minusta tärkeä piirre levyissä; kokonaisuudet ovat aina mielenkiintoisempia kuin irtonaiset kappaleet. Kappaleet ovat musiikillisestikin melko mielenkiintoisia, ainakin tietyiltä osin. Laulaja ei ole tosin täysin mieleeni, toisinaan kävi jopa ärsyttäväksikin, mutta kyllä tuo tuossa kokonaisuudessa silti hyvin toimii. Enpä myöskään muista koska olisin viimeksi kuunnellut metallilevyä, jossa on kuuntelemisen arvoiset sanat (vai lienenkö ikinä). Joitain varsin kekseliäitä ilmauksia joukossa, vaikkei nyt mitään järjettömän mullistavaa loppujenlopuksi. Ovat pojat tainneet kanssa lukea Ismaelin. |
Jokku 10.03.2010 09:18:03 (muokattu 10.03.2010 09:18:11) | |
---|
Natrug: Mitähän tähän nyt sitten sanoisi. Olen niin monta kertaa jo kuunnellut ton levyn etten ehkä jaksa enää. Tosta arvostelusta jäi pois kokonaan mun mielipide levyn soundeista. Nekin on pyllystä imo. :/ Jännä, että olet kaikki bassottelut missannut, jos kerran moneen kertaan olet kuunnellut. Ehkä sitten oot vaan keskittynyt johonkin toiseen juttuun ja mennyt bassottelut sivu suun. Ei voi mitään. |
bonzoo 11.03.2010 15:26:26 | |
---|
Jokku: Jännä, että olet kaikki bassottelut missannut, jos kerran moneen kertaan olet kuunnellut. Ehkä sitten oot vaan keskittynyt johonkin toiseen juttuun ja mennyt bassottelut sivu suun. Ei voi mitään. Niimpä niin. Bassoilujen missaaminen voi helpostikin käydä, mutta mulla erityisesti kyllä myös välähti lamppu palamaan kun huomasi että V1Atlantiksella todella on vähä muutakin kun perus tuplailubassoilua. Loistava lisä Pakkolasku prechoruksen 0.41-> ja Jos tuo ei ole Bassoilua, niin sitten minä olen perseestä. amen. Pearl : Better than Sex |
EddieTheHead 11.03.2010 16:27:59 (muokattu 11.03.2010 16:38:04) | |
---|
Taas on V1A CD-soittimessa ja aina vaan useamman kuuntelun jälkeen paranee. E: Elämän Tarkoituksen kertsi on niin loistava. |
Thet 11.03.2010 18:36:49 | |
---|
Nyt ku tuli tähänkin bändiin tutustuttua niin ens viikolla sitten keikalle. "After the break i'm going to soak my hand in kerosene, light it up, and fistfuck a goat!" - Jon Lajoie |
man9 12.03.2010 12:52:09 | |
---|
Kylläpä olikin huippukeikka Lutakossa eilen. Bändi veti hyvin ja mahtava rento mättömeno oli. Ja tänään uudestaan... Tossa muuten hyvä kuvaus miten meitä on vedätetty, tai siis kuvaus uuden levyn lanseerauksesta ja markkinoinnista: http://www.javanainen.fi/blog/?page_id=133 |
EddieTheHead 12.03.2010 13:17:07 | |
---|
man9: Tossa muuten hyvä kuvaus miten meitä on vedätetty, tai siis kuvaus uuden levyn lanseerauksesta ja markkinoinnista: http://www.javanainen.fi/blog/?page_id=133 No jo on ollut tekemistä tossa hommassa. Aika ovelat nuo arvoitukset. |
Viui 12.03.2010 15:20:54 (muokattu 14.03.2010 16:31:32) | |
---|
Nyt vasta löytyi joku, joka haluis tulla meitin kaa stam1naa kattomaan, niin jos jollain on 2 ylimäärästä lippua niin saa tarjota. E: Nosturiin siis oltas menos. E2: saatiin sittenki liput |
jigsore 15.03.2010 16:12:25 | |
---|
|
Silppuri 15.03.2010 18:25:05 | |
---|
Kyä tämä levy on yks alkuvuoden parhaista! Ja noista soundeista... Mun mielestä on aivan mahtava että tänä päivänä löytyy vielä oikeasti persoonallisen kuuloista materiaalia (myös soundeiltaan) eikä kaikkia ole vedetty saman Killswitch-filterin läpi. Ja jotenkin tuo Hyrden persoonallinen laulu/huutosoundi sopii ihan loistavasti koko levyn muuhun äänimaailmaan. Ja sitten itse musa. Ihan loistava pläjäys kun oikeasti keksitään itse jotain persoonallista tuotosta eikä vedetä kaikkia samojen sointu- ja rakennekuvion mukaan. Sanat myös mainiot, mutta ehkä vähän särähtää tämä maailman pelastus teema... Se ei jotenkin nyt sopinutkaan kuvaan.... "I havent slept since I woke up." |
d3monilaama 15.03.2010 23:16:00 | |
---|
Mitenkäs tuo Stam1nan foorumi on muuten ollut näin kauan alhaalla? Menes nyt siitä ryyppäämään, ennen kuin masennut niin pahasti, ettei edes viinakaan enää auta. |
Viui 16.03.2010 08:30:07 | |
---|
d3monilaama: Mitenkäs tuo Stam1nan foorumi on muuten ollut näin kauan alhaalla? Olihan toi joo aika kauan alhaalla, mutta nyt näyttäs toimivan. |
bonzoo 16.03.2010 12:12:04 (muokattu 16.03.2010 12:14:03) | |
---|
Hehe, tässä kuuntelin Stonen aliarvostetuinta lättyä eli Coloursia ja kun tuli Meaning of Lifen vuoro niin iski kyllä mieleen suoraan TSUNAMI Stampo1lta :D on niissä vähä sama meininki :) linkki youtubeen Stonen biisiin Meaning of Life http://www.youtube.com/watch?v=zFJ9lMgF3H0Pearl : Better than Sex |
bonzoo: Hehe, tässä kuuntelin Stonen aliarvostetuinta lättyä eli Coloursia ja kun tuli Meaning of Lifen vuoro niin iski kyllä mieleen suoraan TSUNAMI Stampo1lta :D on niissä vähä sama meininki :) linkki youtubeen Stonen biisiin Meaning of Life http://www.youtube.com/watch?v=zFJ9lMgF3H0 Suomennettuna: Meaning of Life = Elämän Tarkoitus. Mielenkiintoista. "sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
Disposable 17.03.2010 12:14:08 | |
---|
Jos joku ääliö ei ole vielä kyseistä levyä tarkastanut niin perjantaina 19.3. klo 22 alkaen tuunatkaa radiosignaalia vastaanottava mediapäätteenne Radio Rockille. Luvassa koko levyn läpikuuntelu Hyrden pohjustuksilla. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
d3monilaama 17.03.2010 21:08:01 | |
---|
Teinpähän muuten mielenkiintoisen huomion, kun selailin Stam1nan albumeiden kansilehtisiä: muutamaa poikkeusta lukuunottamatta jokaisen kiekon - paitsi ensimmäisen, sitä en omista - parhaat biisit on Pexin käsialaa. UKK:lta Merestä maalle, Viisi laukausta päähän, Suhdeluku (myös Hyrde mukana säv.) ja Kaksi reittiä, yksi suunta, Rajalta Luova hulluus ja Muuri, Atlantikselta Pakkolasku, Maalla, merellä ilmassa ja Eloonjäänyt. Poikkeukset ovat lähinnä uusimmalla albumilla: Jäteputkiaivot (Kangasmäki) ja Rikkipää (Hyyrynen). En siis yritä sanoa sitä, että Hyyrynenkään paskoja biisejä kirjoittaisi, mun mielestäni Stam1nalla ei huonoa biisiä olekaan. Menes nyt siitä ryyppäämään, ennen kuin masennut niin pahasti, ettei edes viinakaan enää auta. |
Tumppa 18.03.2010 21:05:54 | |
---|
On kyllä hemmetin hyvä levy tämä Viimeinen Atlantis, vaikken olekaan bändin tuotantoa aiemmin pahemmin kuullut. Tai no, debyyttialbumia kuuntelin joskus jonkun verran, mutten jaksanut siitä sen pahemmin innostua. Täytynee tutustua bändin tuotantoon tässä lähiaikoina paremmin... |