Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kloriitti
1
TheNamelessGuy
15.03.2010 21:38:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko moni harrastanut tämän kanssa lutraamista? Ihan jännää jälkeä saa kun roiskii vaatteille, parit farkut ja paidat olen tuolla sotkenut. Ihan asiallisia hippipaitojakin (solmuvärjäystyyliin) saa tuolla halvalla aikaan.
 
Tässä jälkiä eiliseltä, mustat farkut siis oli kyseessä (vähän tosin tuli ehkä liikaakin tuota vaaleaa esiin): http://img101.imageshack.us/img101/8084/kloriittifarkut.jpg
 
Tuloksia odotellessakin voi sitten vaikka kuunnella krustia.
 
Nidhöggr
15.03.2010 23:30:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaverin farkkuliivi yritettiin valkaista. Laitettiin viiteen litraan vettä koko pullo ainetta, liiville ei käynyt kuinkaan. Minun mustille housuilleni roiskui pisara, paloi ruskea läiskä.
Paska aine.
 
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
Simo78
15.03.2010 23:53:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus penskana värjäiltiin farkkuja tolla ja niistä tuli muka siistejä--> innostus tais kestää puol vuotta ja sitten lensi farkut roskikseen...
 
JPQ
16.03.2010 02:09:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en leikkisi tuollaisella myrkyllä jänniähän nuo on periaateessa siis kiintoisia kuvioita (taiteelliselle mielikuvitukselle) mutta itse en varsin välitä batiikki kuviot erikseen.(nekin tehtynä toisinpäin eli värillä).
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Lucky 7
28.04.2010 13:50:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tukan valkasuun ihan ykkös aine.
 
TÄ?
Victimized
28.04.2010 18:46:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Farkkuliivin oon vaalentanu vedellä ja kloriitilla. Kyl se ihan hyvin loppujen lopuks vaaleni vaikka aluksi näytti ettei se vaikuta mitenkään siihen.
 
Germaniac
28.04.2010 19:07:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sellaset Janick Gers housut mallia Rock In Rio tein itekin joskus 5 vuotta sitten. Aluks näytti vaan sellaselta kuparisen ruskealta ne vaaleat kohdat mutta kun laittoi pesukoneeseen niin oli jo valkeampaa sävyä.
 
tepeh
01.05.2010 23:40:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Germaniac: Sellaset Janick Gers housut mallia Rock In Rio tein itekin joskus 5 vuotta sitten. Aluks näytti vaan sellaselta kuparisen ruskealta ne vaaleat kohdat mutta kun laittoi pesukoneeseen niin oli jo valkeampaa sävyä.
 
Tukan valkaisussa kannattaa myös käyttää pesukonetta! ;) parempi jälki ja silleen.
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
M_Rouge
08.05.2010 20:37:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tukan valkaisussa kannattaa myös käyttää pesukonetta! ;) parempi jälki ja silleen.
Ja föönin sijasta kuivausrumpua ;)
 
Joskus 80-luvun puolella taisin valkaista jonkun rumanvärisen farkkutakin kykeisellä aineella. Kun takki oli kloriittivedessä muutosta ei tapahtunut, mutta kun sen nosti narulle kuivumaan niin jo alkoi vaaleneen. Toistin toimenpiteen muutamaan kertaan niin takista tuli valkoinen. Lieneekö sitten niin, että tämä valkaiseva aine reagoi jotenkin hapen kanssa ja vasta sitten vaatekappale vaaleni. Hieman kyllä kangaskin hapristui, tuli jotenkin jäykkä ja hauraamman tuntoinen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «