Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pod latenssiongelma!
1
JTL
13.03.2010 16:49:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä viime aikoina törmännyt todella kummalliseen latenssiongelmaan Pocket Podin kanssa.
 
Eli tämä kummallinen latenssiongelma esiintyy kun kytken Pocket Podin kotiteatterivahvariin kiinni. Kytkentä siten, että Pocket Podin Direct out / Phones-ulostulosta kotiteatterivahvariin.
 
Latenssiongelmaa ei ole ollenkaan kun laitan samaan Phones-ulostuloon kuulokkeet kiinni.
 
Ryssiikö kotiteatterivahvistin homman jotenkin?
 
Kannettavalla tottakai ilmenee myös sama latenssiongelma nauhoittaessa, mutta soittaessa ei. Sehän tottakai johtuu ei niin kummoisesta äänikortista kannettavassa.
 
Onko kenelläkään mitään vinkkejä tämän latenssiongelman selättämiseen?
 
Kannettavalle nauhoittaessa pitäisi Asio4all auttaa joka onkin jo käytössä. En vaan ole sitä kyllä vielä pelittämään saanut kunnolla..
 
Boldari
13.03.2010 17:08:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko LG kotiteatteri? Niissä on tollainen vittumainen latenssi kaikissa RCA sisäänotoissa.
 
I am the Holy Half-Dead, the lord of the Necroloids
JTL
13.03.2010 17:35:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boldari: Onko LG kotiteatteri? Niissä on tollainen vittumainen latenssi kaikissa RCA sisäänotoissa.
Ei ole LG. Samsung.
Taitaa olla vaan juuri joku tommoinen saakelin latenssi RCA-sisääntulossa. :|
 
Antroid
14.03.2010 00:07:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luin muuten potenssiongelma. Toivottavasti ei ollu freudilainen. Ei mulla muuta. Jatkakaa.
 
trunkki
14.03.2010 01:42:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antroid: Luin muuten potenssiongelma. Toivottavasti ei ollu freudilainen. Ei mulla muuta. Jatkakaa.
 
Nää on vaan näitä plussan arvosia välikommentteja.
 
"..the chastisement of our peace was upon him; and with His stripes we are healed." Isaiah 53:5
Jucciz
14.03.2010 11:20:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antroid: Luin muuten potenssiongelma. Toivottavasti ei ollu freudilainen. Ei mulla muuta. Jatkakaa.
 
Just meinasin tulla kirjoittamaan että luin "Lad potenssiongelma". En ehtinyt. Tai tavallaan ehdin kyllä, mutten ekana.
 
spacemonkeyevolution
14.03.2010 11:56:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JTL: Kannettavalle nauhoittaessa pitäisi Asio4all auttaa joka onkin jo käytössä. En vaan ole sitä kyllä vielä pelittämään saanut kunnolla..
 
Täältä se apu varmastikin löytyy, jos on löytyäkseen, eli tuo Asio4all ratkaisi itsellä ainakin potens..latenssiongelmat. Kyseessä siis 10 v. vanha tietokone, jossa integroitu äänikortti. Hyvin tällä nyt demottelee.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «