isojussi 13.03.2010 05:14:12 | |
---|
EP: Mitä tarkoitat? Ihan kunnollahan se aina laulaa. Kuuntelepa Marian pari viimeistä levyä. Ei hän missään nimessä huonosti laula niissäökään, mutta on siä semmonen kissamainen naukumismeininki päällänsä, jotta hyvä tavaton sentään... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
EP 13.03.2010 06:43:52 | |
---|
isojussi: Kuuntelepa Marian pari viimeistä levyä. Ei hän missään nimessä huonosti laula niissäökään, mutta on siä semmonen kissamainen naukumismeininki päällänsä, jotta hyvä tavaton sentään... Mun mielestä se on ihan sellainen hmm.. "tehokeino" ja siten ihan tarkoituksellista, aikas yleistäkin, muistaakseni kuulosti ihan kivalta, mutta pitääpä kuunnella. |
Tankero 13.03.2010 07:51:24 (muokattu 13.03.2010 07:51:33) | |
---|
isojussi: Kuuntelepa Marian pari viimeistä levyä. Ei hän missään nimessä huonosti laula niissäökään, mutta on siä semmonen kissamainen naukumismeininki päällänsä, jotta hyvä tavaton sentään... Komp komp Humppajyrä |
Tankero: Hei, elä ihan tuollain nimittele. Äläpä muuta sano! Törkeetä tekstiä "Jatsimieheltä", vai mikä onkin? ..eipä uskois, meinasin painaa varoitusta, mutta ei kuulu tapoihin. |
EP 13.03.2010 07:59:47 (muokattu 13.03.2010 08:00:11) | |
---|
baron: Mä kuvittelin että mulla on korvissa vikaa kun mun mielestä se laulaa päin p:tä Ei mun mielestä sen enempää kun moni muukaan tuossa ohjelmassa, tuon kuuleman perusteella ei voi tuomita. Olis kiva kuulla sitä omaa ohjelmistoaan. |
Riksteri 13.03.2010 08:42:50 | |
---|
isojussi: Kuuntelepa Marian pari viimeistä levyä. Ei hän missään nimessä huonosti laula niissäökään, mutta on siä semmonen kissamainen naukumismeininki päällänsä, jotta hyvä tavaton sentään... Retroa ja selkeästi profiloitua tarkkaan mietittyä tyttötyylittelyä. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan sitä aikuisempaa Mariaa. |
Sax-pappa 13.03.2010 10:28:19 | |
---|
baron: Mä kuvittelin että mulla on korvissa vikaa kun mun mielestä se laulaa päin p:tä Kyllä nuotin vieressä on yllättävän paljon tilaa. |
isojussi 13.03.2010 11:42:39 | |
---|
EP: Äläpä muuta sano! Törkeetä tekstiä "Jatsimieheltä", vai mikä onkin? ..eipä uskois, meinasin painaa varoitusta, mutta ei kuulu tapoihin. Aijaa? Mitä muuta voi noin mauttomasta pukeutumisesta tulla mieleen? Siitä huolimatta yritys tyrkkyheruttaa löllölolloja ei saanut käännettyä huomiota pois ton ohjelman historian kenties huonoimmasta laulutaidosta - jos tossakohden voidaan taito-sanaa edes käyttää. Millä kurin tommonen oli ohjelmaan valittu? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
EP 13.03.2010 13:05:31 (muokattu 13.03.2010 13:06:02) | |
---|
Netistä näkyy löytyvän tämän Anita De Coteaun, Tartu mikkiin -ohjelmassa esiintyneen laulajan kotisivut, oon tässä kuunnellut musiikki/laulunäytteitä sieltä. Aika hienoa, että Suomessa on tuonkin laulutyylin edustaja. |
tarmo 13.03.2010 13:38:01 (muokattu 13.03.2010 13:38:47) | |
---|
EP: Netistä näkyy löytyvän tämän Anita De Coteaun, Tartu mikkiin -ohjelmassa esiintyneen laulajan kotisivut, oon tässä kuunnellut musiikki/laulunäytteitä sieltä. Aika hienoa, että Suomessa on tuonkin laulutyylin edustaja. Eipä kuulosta studiovedotkaan kummoisilta. Aluksi saattaa erehtyä luulemaan, että laulu on hanskassa, mutta kyllä siltä lopulta se tuttu ja turvallinen perskarvasoundi kuultaa läpi (ohut, mutta epäpuhdas). Ja pahasti. Jazzlevyä odotellessa... "kentillä tavataan, veljet". Hihhii... |
EP 13.03.2010 13:45:36 | |
---|
tarmo: Eipä kuulosta studiovedotkaan kummoisilta. Aluksi saattaa erehtyä luulemaan, että laulu on hanskassa, mutta kyllä siltä lopulta se tuttu ja turvallinen perskarvasoundi kuultaa läpi (ohut, mutta epäpuhdas). Ja pahasti. Jazzlevyä odotellessa... Niin, oman mielipiteensä saa toki esittää, mutta henk.koht. loukkauksia pitäisi välttää. |
isojussi 13.03.2010 15:00:29 | |
---|
EP: Niin, oman mielipiteensä saa toki esittää, mutta henk.koht. loukkauksia pitäisi välttää. Totuus pitää silti voida sanoa ja kestää. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 13.03.2010 15:04:56 | |
---|
tarmo: Eipä kuulosta studiovedotkaan kummoisilta. Aluksi saattaa erehtyä luulemaan, että laulu on hanskassa, mutta kyllä siltä lopulta se tuttu ja turvallinen perskarvasoundi kuultaa läpi (ohut, mutta epäpuhdas). Ja pahasti. Jazzlevyä odotellessa... Tätä on pakko kompata. onkohan oikeesti joku ammattitaitonen laulunopettaja ollu tosta sitä mieltä, että nyt on asiat kohillaan? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Tankero 13.03.2010 16:10:49 | |
---|
isojussi: Totuus pitää silti voida sanoa ja kestää. Pitää, mutta lutkittelu on minusta hiukan liikaa. Humppajyrä |
EP 13.03.2010 16:38:39 | |
---|
Antaapa nyt sitten jo olla! |
isojussi 13.03.2010 20:55:42 | |
---|
Tankero: Pitää, mutta lutkittelu on minusta hiukan liikaa. Enpä mä sitä termiä käyttänytkään ja sinänsä olen samaa mieltä, vaikka pukeutumiensa olikin erinomaisen mautonta. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 13.03.2010 20:56:43 | |
---|
EP: Antaapa nyt sitten jo olla! Älä Elli viitti - tossa oli monelle artistinalulle koppakaupalla hyviä "ei näin" - esimerkkejä. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
EP 14.03.2010 05:53:16 | |
---|
isojussi: Älä Elli viitti - tossa oli monelle artistinalulle koppakaupalla hyviä "ei näin" - esimerkkejä. Siis mitä, pitääkö "vääntää rautalangasta"? Mielipiteitänsä voi esittää, mutta sinä menit taas kerran henkilökohtaisuuksiin ja loukkauksiin siitä oli kysymys! |
JCM 14.03.2010 09:01:54 (muokattu 14.03.2010 09:02:12) | |
---|
Piti ihan Areenasta katsoa tuo viimeisin. Tämä Anitahan varsin mielenkiintoinen "laulaja" onkin. Sukujuurten perusteellako se tuonne oli kutsuttu? Jari vetää kyllä hyvin. |
isojussi 14.03.2010 10:16:45 (muokattu 14.03.2010 10:19:50) | |
---|
EP: Siis mitä, pitääkö "vääntää rautalangasta"? Mielipiteitänsä voi esittää, mutta sinä menit taas kerran henkilökohtaisuuksiin ja loukkauksiin siitä oli kysymys! Aijaa.... "L"-sanaa en käyttänyt mä. Toki perustelin kiertelemättä, miksi pukeutumisensa oli mautonta, mutta itsepähän likka oli rättinsä valinnu. Sama aluspaita näky olevan kotisivujen kuvissa päällä. Mahtokohan lauloaa yhtään oikeeta ääntä koko shöyn aikana? Kyllä noi kotisivujen näytteetkin on ihan just sitä, miten Tankero asian kuvaa. Edelleen olen sitä mieltä, että tässäkohden ei ole loukkaavaa sanoa, että tommosilla tisseillä ei laiteta tommosta paitaa varsinkaan telkkariin ja että minkäänlaisesta laulutekniikasta tai vireestä ei voida edes keskustella hänen kohdallaan. Jos ne asiat sua nolottaa, niin voi voi. E: Äläkä ny taas rupee telaketjufeministiks, niin kun sen "Yön siipien" kohdalla, joka haukku mut totaaliseks kusipääks, kun koitin puolustella kolleegoja, jotka se oli jo haukkunu totaalisisk kusipäiks, kun ne ei noin vain päästäny häntä laulamaan ja ottanu tähtisolistiks. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |