Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tim Burtonin Alice In Wonderland
1 2 3 4
Booombox
12.03.2010 20:46:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä ei näemmä ollut vielä keskustelua. Itse olen menossa katsomaan huomenna, odotukset sanalla sanoen helvetin korkealla. Arvostelut ovat ainakin tähän mennessä ollut melkolailla ylistäviä. Ja kun ohjaaja on Burton ja Mad Hatter on Depp, tuskin muuta voi odottaa. Lisäksi 3D voi toimia tässä paremmin kuin hyvin.
 
Get your money for nothin' Get your chicks for free
Antti1
12.03.2010 21:19:58 (muokattu 12.03.2010 21:20:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon ilmeisesti tosi pihalla, kun en oo kuullutkaan tämmösestä ennen tätä. :D
 
Vois olla ihan mielenkiintoinen pelkän tekijätiimin perusteella jo ja tarina ainakin on ihan hyvä.
 
"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
geeza
12.03.2010 21:46:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo Depp on kyllä seksikäs. Sit tässähän on vielä se Anne mikälie, eli ei voi olla huono leffa.
 
"I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!"
Hetfield
12.03.2010 21:56:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ylex:llä oli puhetta tästä, jonkun toimittajan mielestä ei ollut kummoinen tarina, mutta viihdyttävä leffa kuulemma siitä huolimatta. Itse en kyllä edes tiennyt, että tämä on "jatko-osa", eli Liisa palaa teini-ikäisenä takaisin Ihmemaahan.
 
I quit the band... Now I just play with myself.
Antti1
12.03.2010 21:58:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hetfield: Ylex:llä oli puhetta tästä, jonkun toimittajan mielestä ei ollut kummoinen tarina, mutta viihdyttävä leffa kuulemma siitä huolimatta. Itse en kyllä edes tiennyt, että tämä on "jatko-osa", eli Liisa palaa teini-ikäisenä takaisin Ihmemaahan.
 
Jaa on vai? Noh, sitten perun puheeni tarinasta. Luulin käsittelevän alkuperäistä... :(
 
"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
Lesko
12.03.2010 22:04:22 (muokattu 12.03.2010 22:05:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos tämä elokuva ei ole parasta sitten ties minkä niin johan on vittu. Ensinäkin tarina on huikea, piirrettynä leffa toimii kuin kaasu juutalaisiin. Depp on aivan vitun hyvä näyttelijä ja Burton on leffojen suhteen erehtymätön.
Tämä ei voi olla huono. Ei voi.
 
E: Siis mitä svedua? Eikö tää nyt olekkaan "se" alkuperäinen tarina? :OOOOOO
Dunga
12.03.2010 22:42:16 (muokattu 12.03.2010 22:42:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hetfield: Ylex:llä oli puhetta tästä, jonkun toimittajan mielestä ei ollut kummoinen tarina, mutta viihdyttävä leffa kuulemma siitä huolimatta. Itse en kyllä edes tiennyt, että tämä on "jatko-osa", eli Liisa palaa teini-ikäisenä takaisin Ihmemaahan.
 
Samaa mieltä. Viihdyttävä tuo kyllä on, mutta kun otetaan huomioon että tarina ei ole alkuperäinen, vaan "jatkotarina" niin olisin odottanut jotain vahvempaa kuin mihin tuo yltää. Potentiaalia on, mutta kun tuo ei oikein tiedä ollako uusi vai vanha versio ja loppua kohden tarina vähän lässähtää.
 
Varma ja burtonmainen esitys kuitenkin, jonka parissa viihdyin itse mainiosti. Kun on Deppiltä nähnyt Sparrown, Sweeney Toddin ja Willy Wonkan niin Hatuntekijän koikkelehtiminen hoituu jo varmalla rutiinilla.
 
War... war never changes.
Bluesmies
12.03.2010 23:38:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IMDb:ssä seiskan tuntumassa ja tulee tuosta laskemaan varmasti sinne 6,5 paikkeille. Ei siis vakuuta.
kitaraontahtoni
13.03.2010 00:38:37 (muokattu 13.03.2010 00:39:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa viihdettä. Visuaalisesti elokuva on todella hienoa katseltavaa. Synkkiä maisemia & lapsellisen kieroa huumoria. Mmmmmmm, hyvähän se.
 
http://www.myspace.com/destractive
dipshit
13.03.2010 01:57:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: IMDb:ssä seiskan tuntumassa ja tulee tuosta laskemaan varmasti sinne 6,5 paikkeille. Ei siis vakuuta.
 
Tämä. En odota mitään muuta kuin visuaalisesti suht mukavaa parituntista. Mutta tuskin menen edes teatteriin katsomaan joten ei pääse edes 3D:tä kokemaan.
 
Toivottavasti yllättyisin positiivisesti.
 
tsugaru
13.03.2010 09:44:21 (muokattu 13.03.2010 09:50:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

triviaalitietoutta wikipediasta: Hatuntekijän hassuuden väitetään johtuvan elohopeasta, jota hattumaakaroinnissa aikoinaan käytettiin.
 
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
Xingu
13.03.2010 09:52:34 (muokattu 13.03.2010 10:05:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tsugaru: triviaalitietoutta wikipediasta: Hatuntekijöiden hassuuden väitetään johtuvan elohopeasta, jota hattumaakaroinnissa aikoinaan käytettiin.
 
Depp sanoi tutkineensa laajasti hatuntekijöiden historiaa ja ottaneensa sieltä vaikutteita rooliinsa. Tosin kyllä Raoul Duken, Jack Sparrow'n ja miksei myös Willy Wonkan roolisuoritusten jälkeen tuollaisen vainoharhaisen, sekoilevan pellen esittämisen uskoisi tulevan jo puhtaasti selkärangasta. Helppoja miljoonia. Enemmän arvostankin Deppin vakavampia rooleja, esimerkiksi vaikkapa viimevuotisessa Public Enemiesissä John Dillingerinä.
 
"Tämän päivän musiikkia osataan arvostaa kunnolla vasta 20 vuoden päästä. Tosin 95% siitä on ehditty unohtaa siihen mennessä." - D. Townsend
Heissi
13.03.2010 10:52:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nojoo, kävin eilen Seoulin 3D-teatterissa kattomassa ja olihan se melkosta visuaalista tulitusta. Tarina oli sen sijaan niin tylsä että putosin kärryiltä ja meinasin nukahtaa jossain vaiheessa. Kolmedeekin oli aika turhaa settiä (olis vissiin pitänyt mennä 4D-näytökseen, tääl on semmosiain wtf). Ihan jees leffa mutta Burtonilla on niin järjettömän kova track record että kyl tää sen huonoimpia tais olla.
 
"We live in a world where people will have a GPS and a crucifix on the same dashboard." - Doug Stanhope
E N O K K I O . C O M
tsugaru
13.03.2010 11:05:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Montakohan elokuvaa ja keiden toimesta Liisasta lopulta on tehty? Tässä kuitenkin ensimmäinen vuodelta 1903.
http://www.youtube.com/watch?v=zeIXfdogJbA&feature=player_embedded
 
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
Rattata
13.03.2010 12:21:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: IMDb:ssä seiskan tuntumassa ja tulee tuosta laskemaan varmasti sinne 6,5 paikkeille. Ei siis vakuuta.
 
Hoho! On tää nyt perkele kun ei enää tarvitse mennä itse leffaa katsomaan kun voi jo sanoa vakuuttaako se vai ei.
 
Informaatiokameli
13.03.2010 13:25:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

odd: Hoho! On tää nyt perkele kun ei enää tarvitse mennä itse leffaa katsomaan kun voi jo sanoa vakuuttaako se vai ei.
 
Törkeen kätevää.
 
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Bluesmies
13.03.2010 13:39:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

odd: Hoho! On tää nyt perkele kun ei enää tarvitse mennä itse leffaa katsomaan kun voi jo sanoa vakuuttaako se vai ei.
 
Jos IMDb:ssä on joku leffa saanut 1,5 ja traileri on mielestäsi "näytti ihan hyvältä", niin ko. leffa saattaisi olla mielestäsi aikamme mestariteos?
itsy
13.03.2010 13:44:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: Jos IMDb:ssä on joku leffa saanut 1,5 ja traileri on mielestäsi "näytti ihan hyvältä", niin ko. leffa saattaisi olla mielestäsi aikamme mestariteos?
 
Ei se meinaa ettei siitä itse voisi tykkäillä.
 
Rhapa
13.03.2010 13:50:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itchy: Ei se meinaa ettei siitä itse voisi tykkäillä.
 
"Vakuuttuminen" ennakkoon leffan laadusta on varmaankin hieman eri asia, mitä tykkäily katsomisen jälkeen? Itse en ainakaan mene katsomaan kaikkia maailman leffoja vain sen vuoksi, että saattaisin joistakin etukäteen paskaleffoiksi hehkutetuista hieman tykkäilläkin. Kotona tulee katseltua kaikenlaista sontaa mutta yleensä tulee valkattua aika tarkkaan mitä lähtee teatteriin katsomaan. IMDB, trailerit ja yleensäkin ennakkoarviot on aika lailla hyvä tapa miettiä vaihtoehtoja.
 
gigity gigity
Dunga
13.03.2010 14:25:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhapa: "Vakuuttuminen" ennakkoon leffan laadusta on varmaankin hieman eri asia, mitä tykkäily katsomisen jälkeen? Itse en ainakaan mene katsomaan kaikkia maailman leffoja vain sen vuoksi, että saattaisin joistakin etukäteen paskaleffoiksi hehkutetuista hieman tykkäilläkin. Kotona tulee katseltua kaikenlaista sontaa mutta yleensä tulee valkattua aika tarkkaan mitä lähtee teatteriin katsomaan. IMDB, trailerit ja yleensäkin ennakkoarviot on aika lailla hyvä tapa miettiä vaihtoehtoja.
 
Samaa mieltä. Itse luotan mieluummin vaikka hyväksi havaitun (lue: omaa makua vastaavan) arvostelijan mielipiteeseen, kuin seuraan sokeasti jotain typerää IMDB:n tähtilukemaa.
 
Leffoissa käynti on nykysellään sen verran ökyhintaista, että ei sitä mitä tahansa "ihan ok" -leffaa viitsi käydä katsomassa.
 
War... war never changes.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «