DJKaaos 09.03.2010 16:14:10 | |
---|
Stradlin: Niin siis ei se voi Suomen A-maajoukkueessa pelata yhtään ottelua, jos sinne Italiaan haluaa joskus. "Fifan kaksoisedustussäännösten mukaan pelaaja voi pelata kahden eri maajoukkueen riveissä vain, mikäli hänellä on ollut oikeus kaksoiskansalaisuuteen sillä hetkellä, kun hän on pelannut ensimmäisen kerran toisen maan maajoukkueessa." Miten ymmärrät tuon asian? Minä olen minä. |
Stradlin 09.03.2010 16:33:55 (muokattu 09.03.2010 16:39:15) | |
---|
djKaaos: "Fifan kaksoisedustussäännösten mukaan pelaaja voi pelata kahden eri maajoukkueen riveissä vain, mikäli hänellä on ollut oikeus kaksoiskansalaisuuteen sillä hetkellä, kun hän on pelannut ensimmäisen kerran toisen maan maajoukkueessa." Miten ymmärrät tuon asian? Kai tuossa puhutaan lähinnä u21-joukkueesta. "Edustusoikeutta on rajattu myös siten, ettei pelaaja voi pelata a-maaotteluita kuin yhden maan maajoukkueessa" Tuosta tarkennuksesta mielestäni selviää, ettei yhtään a-maaotteluita voi olla takana jos haluaa maata vaihtaa. Ennen asia oli erittäin yksinkertainen ja selkeä: kun edustit U21-joukkueessa tai a-maajoukkueessa jotain maata kerrankin, niin edustusmaata ei tämän jälkeen voinut vaihtaa. Poikamaajoukkueissa pelatut pelit eivät vaikuttaneet edustusoikeuteen. Eli siis mun käsittääkseni homma toimii vieläkin näin, mutta näillä kaksoiskansalaisilla ei nuo u21-pelit vielä aiheuta "kiinnitystä" edustettuun maahan. I used to do a little but a little wouldn't do so the little got more and more |
DJKaaos 10.03.2010 23:50:34 | |
---|
Arsenal eilen vakuuttavasti jatkoon, samoin Bayern myös eilen jatkoon. Manu perseraiskasi Milanin, yhteismaalit käsittämättömät 7-2 Manulle. Real Madridin putoamiselle huutonaurua. Siinä vasta kallis kasa täyttä paskaa. Lyonille kaikki kunnia kuitenkin. Minä olen minä. |
carlos 10.03.2010 23:50:46 | |
---|
Hoho, sinne meni Real Madrid. Kerrankin osui ennustukset oikeeseen. by the grace of God |
Ziggy Bubba 10.03.2010 23:54:37 | |
---|
carlos: Hoho, sinne meni Real Madrid. Tuo jos jokin on jalkapallon voitto, ei sitä rahalla pelkästään pelata, onneks. Hienoa! |
Black Star 11.03.2010 01:30:28 | |
---|
Higuainin hutikuti koitui aika ratkaisevaksi, tosta olis jopa meikäläinenkin tehny börsän Ps. Florentino Perez, jos luet tätä palstaa niin oon täl hetkel ilman sopparia... "Book them and they will come" |
Black Star: Higuainin hutikuti koitui aika ratkaisevaksi, tosta olis jopa meikäläinenkin tehny börsän Ps. Florentino Perez, jos luet tätä palstaa niin oon täl hetkel ilman sopparia... Voitais laittaa vetoa pystyyn, miten kauan Pellegrini saa jatkaa tuolla... by the grace of God |
Akitus 11.03.2010 08:35:42 | |
---|
carlos: Voitais laittaa vetoa pystyyn, miten kauan Pellegrini saa jatkaa tuolla... 1,2,3... Hep! Valitettavaa, että näin pääsi käymään. Vaikka Realia symppaankin, niin sisäinen frankofiilini iloitsee siitä, että tiputtaja oli juuri Lyon. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
Deg 11.03.2010 08:55:54 | |
---|
Nythän on niin että huomenahan tästä lähetään kohti South west sixiä. Sexual chocolate, baby! |
Simo78 11.03.2010 15:43:50 | |
---|
Akitus: 1,2,3... Hep! Valitettavaa, että näin pääsi käymään. Vaikka Realia symppaankin, niin sisäinen frankofiilini iloitsee siitä, että tiputtaja oli juuri Lyon. Toi oli jo arvattavissa että Real putoaa, ainut mikä tossa vituttaa oikeesti on se että voittaja jengi oli juurikin ranskalainen jengi--> ei lähe sympatiaa sitä maata kohtaa yhtään! |
Siki-Siki 12.03.2010 17:15:42 | |
---|
"Alkoholiasioissa on syytä muistaa että liika on tietysti aina liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän." -K.A. Fagerholm |
Stradlin 12.03.2010 17:31:44 | |
---|
Siki-Siki: Alexei Eremenko jr. palaa Suomeen http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2036201&pos=no-tu Huh, Losa, Kuivasto, Tintti, Saarinen... onpahan paluumuuttajat. Kyllä alkaa kiima nostaa sykkivää päätään tätä menoa. Toivottavasti Kuningaskin vielä jatkaisi tämän kauden. Veikkausliigalle kyllä hieno juttu. Vähän kyllä yllätti Losan valinta, mutta kai se sitten on niin jumissa siellä ulkomailla että on fiksuinta hakea vähän vauhtia Jarosta. I used to do a little but a little wouldn't do so the little got more and more |
DJKaaos 12.03.2010 21:09:56 | |
---|
Siki-Siki: Huh, Losa, Kuivasto, Tintti, Saarinen... onpahan paluumuuttajat. Kyllä alkaa kiima nostaa sykkivää päätään tätä menoa. Toivottavasti Kuningaskin vielä jatkaisi tämän kauden. Stradlin: Veikkausliigalle kyllä hieno juttu. Vähän kyllä yllätti Losan valinta, mutta kai se sitten on niin jumissa siellä ulkomailla että on fiksuinta hakea vähän vauhtia Jarosta. Nimivahvaa porukkaa tulossa bäkkiin ja hyvä niin. Toivottavasti Losa saisi uuden sykäyksen uralleen ja uudestaan ulkomaille kauden jälkeen. Kotimaista kautta odotellaan jo innolla. Minä olen minä. |
Black Star 16.03.2010 23:39:15 | |
---|
Inter vei, Mourinho hallitsi.. "Book them and they will come" |
Ziggy Bubba 16.03.2010 23:41:06 (muokattu 16.03.2010 23:41:19) | |
---|
Black Star: Inter vei, Mourinho hallitsi.. Näin on, ja ihan ansaitusti. On se Jose yhä kova haka noissa taktiikkahommissa. Chelsea oli tossa kohtaa ihan hampaaton. Real ja Chelski heti laulukuoroon, rahalla ei kaiketi saa onnea... Jalkapallon voitto! |
carlos 17.03.2010 00:01:40 | |
---|
sikki-six: Näin on, ja ihan ansaitusti. On se Jose yhä kova haka noissa taktiikkahommissa. Chelsea oli tossa kohtaa ihan hampaaton. Real ja Chelski heti laulukuoroon, rahalla ei kaiketi saa onnea... Jalkapallon voitto! Mä en nyt oikein ymmärrä, että mikä tossa nyt oli Mourinholta erittäin nerokasta? Jätkät puolustivat johtoasemaansa ja Sneijder antoi loistosyötön Eto'olle. Oliko Mourinho käskenyt Eto'ota tekemään maalin ja nyt kun se teki, niin tää oli jotenki loistavaa valmennusta..? Kelssin hyökkäys ei toiminut ja parhaimmissa maalipaikoissa joku Interin pelaaja oli aina loistavasti blokkaamassa. Täts it. by the grace of God |
Simo78 17.03.2010 00:02:05 | |
---|
Drogba on hieno mies, eiköhän noilla näytöillä pääse jo realin ostolistalle:-D. Sitten urpot vielä ihmettelee mistä se sen kortin sai... |
Ziggy Bubba 17.03.2010 00:06:34 (muokattu 17.03.2010 00:08:26) | |
---|
carlos: Mä en nyt oikein ymmärrä, että mikä tossa nyt oli Mourinholta erittäin nerokasta? Interin taktiikka teki Chelsean hampaattomaksi, ei tuo pelkkää C:n paskuutta ollut. Ottivat tosi hyvin mm. kiinni laitapakkien nousut. Kentällä on yleensä kaksi joukkuetta, Inter oli tänään(kin) parempi. E: Joo, ei kestä Drogban pää näitä tappioita. Ei irtoa rispektiä, vaikka ois miten kova pelimies... Koko pelin ajan jamppa teki vielä näitä "kivet taskussa" -kaatumisia, thyi. |
Seppo_Howitzer 17.03.2010 15:28:02 | |
---|
sikki-six: Real ja Chelski heti laulukuoroon, rahalla ei kaiketi saa onnea... Jalkapallon voitto! Joo Inter ei ole käyttänyt yhtään rahaa ja joukkue koostuu omista junioreista, eiku hitto............ |
Ziggy Bubba 17.03.2010 19:21:16 (muokattu 17.03.2010 19:21:41) | |
---|
Seppo_Howitzer: Joo Inter ei ole käyttänyt yhtään rahaa ja joukkue koostuu omista junioreista, eiku hitto............ Mut joki roti ahneudessakin. Pitääkö Realin esim. ostaa joka toinen vuosi maailman ykköspelaaja, onko pakko? Interin törsääminen on vähän eri tasolla kuin vaikka sen ton Realin; 250 miljoonaa euroa yhessä kesässä, onko järkeä? Chelsea on kyllä hillinnyt tota törsäilyään, mistä toki tykkään. Sama runko pysyny pitkään samana, lähinnä penkkimiehiä on viimevuosina tullut jengiin. |