Jii-Gee: Merkki lavassa ?? TÄÄ SE OLI! Jucciz: Jäljitelmä mikä jäljitelmä. ;) Ja luulet(te) tämän (näiden) häiritsevän tyyppiä joka tekee itse mm. efektinsä ja vahvistimensa? |
Bilsom27 10.03.2010 23:56:32 | |
---|
Tuli eilen hommattua TC Electronicin G-major. Vähän aiemmin hommasin Mesa Boogien single rectifierin, Marshallin jcm900 4x12" ja PRS Paul Allender signature kitaran. Eiköhän näillä taas soitella hetken aikaa:) |
weetube 11.03.2010 00:11:36 | |
---|
Eilen ehtoolla pöksähti Ceriatonen OTS kotio... 9.vk odottelu palkittiin kun tänään testasin. |
Jucciz 11.03.2010 00:28:01 | |
---|
SirElwood: Ja luulet(te) tämän (näiden) häiritsevän tyyppiä joka tekee itse mm. efektinsä ja vahvistimensa? Sit kun nikkaroit soittimetkin ite, voin uskoa, että ei häiritse. ;) |
SirElwood 11.03.2010 00:28:45 | |
---|
Jucciz: Sit kun nikkaroit soittimetkin ite, voin uskoa, että ei häiritse. ;) Ok. Pidetään mielessä. |
Mr. Speed 11.03.2010 09:03:17 | |
---|
Jucciz: Jäljitelmä mikä jäljitelmä. ;) Kitara taisi olla liian halpa ominaisuuksiin nähden. Täytyy siis ostaa Gibson ;) Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Esp 11.03.2010 12:12:39 | |
---|
Hieman tullut rellestettyä tällä saralla viimeaikoina, matkaan on tarttunut mm. seuraavat kilkkeet: Marshall JVM410H, Squier Affinity Strato H/S/S mikityksellä ja ESP Ltd M-207 7-kielinen kitara. Pitäisi vielä etsiä hyvä kaappi tuon Marsun seuraksi, niin pärjää taas seuraavat n-vuotta näiden kamojen kanssa :P Täh?!? |
Mr. Speed 11.03.2010 12:19:16 | |
---|
Esp: Hieman tullut rellestettyä tällä saralla viimeaikoina, matkaan on tarttunut mm. seuraavat kilkkeet: Marshall JVM410H, Squier Affinity Strato H/S/S mikityksellä ja ESP Ltd M-207 7-kielinen kitara. Pitäisi vielä etsiä hyvä kaappi tuon Marsun seuraksi, niin pärjää taas seuraavat n-vuotta näiden kamojen kanssa :P N = 0,2? Ikinä ei oo tarpeeks hyvät kamat. Varsinkaan kun kyseessä on Ltd tai Marsu ^^ Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Kivijalka 11.03.2010 12:30:33 | |
---|
Kivijalka: T-Rex kokoelmat senkun kasvaa, pistin Tremsterin tilaukseen. Müüh, Tremsteriä ei saa mistään: Tuotantolinjalta odottelevat uusia, kertoo Unisound. IK:n Amanita ja Rebote tuli kuitenkin hankittua ja viriteltyä lautaan, vaikka ensin jo paniikissa käytinkin tuon phaserin torilla. Onneksi Tetris-taidot pelastivat lopulta. Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Esp 11.03.2010 13:15:11 | |
---|
Mr. Speed: N = 0,2? Ikinä ei oo tarpeeks hyvät kamat. Varsinkaan kun kyseessä on Ltd tai Marsu ^^ Hehe, on mulla tuolla custom shop ESP ja vähän muutakin roinaa :P Marsuun päädyttiin Riveran, Englin, Mesan, Orangen yms. kautta :D Täh?!? |
Mr. Speed 11.03.2010 13:20:17 | |
---|
Esp: Hehe, on mulla tuolla custom shop ESP ja vähän muutakin roinaa :P Marsuun päädyttiin Riveran, Englin, Mesan, Orangen yms. kautta :D Senpä takia tuo LTD lähtee varmaan pian kiertoon :) Ja Mesat ja ENGL:it on ihan leluja, yhdestäkään testaamastani Marsusta en oo pitäny. Pitää varmaan käydä Kochia, Riveraa, Bogneria ja Orangea joskus luukuttamassa. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Esp 11.03.2010 16:37:17 | |
---|
Mr. Speed: Senpä takia tuo LTD lähtee varmaan pian kiertoon :) Ja Mesat ja ENGL:it on ihan leluja, yhdestäkään testaamastani Marsusta en oo pitäny. Pitää varmaan käydä Kochia, Riveraa, Bogneria ja Orangea joskus luukuttamassa. Rivera ei aikanaan hirveästi vakuuttanut, huomasin, että olin unohtanut listasta vanhan kunnon SISO:n ja Soldanonkin... Kochia olen jonkin verran kokeillut ja miksannut muutaman kymmenen keikkaa parinkin eri kitaristin toimesta, ihan hyvä soundi, mutta ei vain kuitenkaan ihan itselle nappaa. Orangesta tykkäsin aikanaan paljonkin, mutta jotenkin leipäännyin siihen soundiin parin vuoden kuluessa. Toi Marsu toimii yllättävän hyvin tähän mun soundiestetiikkaan, hieman samaa kuin Soldanossa, mutta vähän eri kuitenkin. Kattoo sitten mikä seuraavaksi... Täh?!? |
Mr. Speed 11.03.2010 17:27:04 (muokattu 11.03.2010 17:30:22) | |
---|
Esp: Rivera ei aikanaan hirveästi vakuuttanut, huomasin, että olin unohtanut listasta vanhan kunnon SISO:n ja Soldanonkin... Kochia olen jonkin verran kokeillut ja miksannut muutaman kymmenen keikkaa parinkin eri kitaristin toimesta, ihan hyvä soundi, mutta ei vain kuitenkaan ihan itselle nappaa. Orangesta tykkäsin aikanaan paljonkin, mutta jotenkin leipäännyin siihen soundiin parin vuoden kuluessa. Toi Marsu toimii yllättävän hyvin tähän mun soundiestetiikkaan, hieman samaa kuin Soldanossa, mutta vähän eri kuitenkin. Kattoo sitten mikä seuraavaksi... Mikä Rivera sulla on ollut? Koch Powertone II ja SuperNova vois kiinnostaa. 6550/KT88 pääte on kyllä jees ^^ 5150 ei oo ikinä oikein säväyttäny, ja haenkin tosi monipuolista nuppia. Sillä pitäs soittaa sienisalaattia alavireissä, joka sisöltää pikkurosoa, rokkisäröä, mättöä yms... Tuo minun VHT on just sellanen mistä pidän, mutta oon liian laiska roudatakseni sitä treenisten välillä. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Esp 11.03.2010 17:56:19 | |
---|
Mr. Speed: Mikä Rivera sulla on ollut? Koch Powertone II ja SuperNova vois kiinnostaa. 6550/KT88 pääte on kyllä jees ^^ 5150 ei oo ikinä oikein säväyttäny, ja haenkin tosi monipuolista nuppia. Sillä pitäs soittaa sienisalaattia alavireissä, joka sisöltää pikkurosoa, rokkisäröä, mättöä yms... Tuo minun VHT on just sellanen mistä pidän, mutta oon liian laiska roudatakseni sitä treenisten välillä. Knucklehead 55, muistaakseni... Taisin ostaa sen joskus 1995, ja myin 1997 tai 1998. Tosin siihen aikaan soundi-ihanne oli vähän mitä oli :D eli saattaa olla, että nykyään Rivera putoaisi paremmin. VHT:tä kokeilin samalla reissulla kun ostin Orangen ja jotenkin jätti silloin kylmäksi, mutta toisaalta, ei sellaisella muutaman minuutin kokeilulla voi oikein mitään sanoa. Täh?!? |
Mr. Speed 11.03.2010 19:28:24 | |
---|
Esp: Knucklehead 55, muistaakseni... Taisin ostaa sen joskus 1995, ja myin 1997 tai 1998. Tosin siihen aikaan soundi-ihanne oli vähän mitä oli :D eli saattaa olla, että nykyään Rivera putoaisi paremmin. VHT:tä kokeilin samalla reissulla kun ostin Orangen ja jotenkin jätti silloin kylmäksi, mutta toisaalta, ei sellaisella muutaman minuutin kokeilulla voi oikein mitään sanoa. Mitäs VHT:ta testailit? Pitäs päästä tollasta KR7 tai KR-Tretä testailee. Samoin Kocheja. Itelle tippuu aika kuiva, ja tosi tiukka soundimaailma. Mutta kuitenkin enempi jenkki ku britti. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
J.Hollström 11.03.2010 19:37:45 | |
---|
TC Electronicsin polytune viritin. Mahtava laitos. |
Mikael 11.03.2010 19:46:24 (muokattu 11.03.2010 19:46:48) | |
---|
Mä ostin Danelectron Pshyco Flangerin ja annoin sen lahjaksi bändini kitaristikosketinsoittajahuilistibasistilaulajarumpalikellopeliviulistille. Vaikuttava laitos :) Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Antroid 11.03.2010 19:49:00 | |
---|
J.Hollström: TC Electronicsin polytune viritin. Mahtava laitos. Mistäpä ostit? |
J.Hollström 11.03.2010 19:52:30 | |
---|
Antroid: Mistäpä ostit? Ihan täältä kitarakamapalstalta. |
sami-s 11.03.2010 20:24:28 | |
---|
Ostaa päräytin Fender Telecaster 62 custom CIJ. On hyvä "Mitä vaikeampi ongelma sen helpompi se on ratkaista"- Anssi Kela |