Aihe: Behringeriltä (Bugera) 6505-kopio, 6260.
1 2 3 4 529 30 31 32 33
duc
09.03.2010 23:26:58 (muokattu 09.03.2010 23:27:58)
Hellureiii: Okei :D Eli siinä mielessä ei eroa ainankaan ole :)

Eikä se puhdas kanavakaan mikään huippu ole. Aika kylmä ja helposti särölle menevä. Pienempigainisella etuasteputkella parani vähän, mutta ei tarpeeksi.
arseri
10.03.2010 14:41:41
tilasin bugera 6260 mallin, onko noissa nyt sen verran yllättäviäviä vikoja että kannattaisi peruuttaa tilaus?
duc
10.03.2010 14:42:52 (muokattu 10.03.2010 14:43:24)
arseri: tilasin bugera 6260 mallin, onko noissa nyt sen verran yllättäviäviä vikoja että kannattaisi peruuttaa tilaus?

Ei sitä perua kannata, kunhan takuuasiat pelaa. Itellä toimi 6262 vajaan vuoden ajan moitteetta, ennenkuin lähti kiertoon. Mutta on toki totta, että osalla käyttäjistä on nuitten kanssa ollut enemmänkin ongelmia.
Juicy
10.03.2010 14:55:24

Kuitit sun mut liput & laput kun pidät tallessa, niin aika huoletta saat soitella. Ongelmatilanteissa takuu- ja palautushommat sitten riippuu liikkeestä. Jos Thomannin ja UPSin kanssa toimitaan niin ainakin niiden sivuilta on suht helppoa järjestää nouto ja asiakaspalvelu on tavoitettavissa.

Mulla tosin jäi kerran lähetys noutamatta, mutta se oli paikallisen kuljetusfirman syytä. Seuraavalla kerralla kyllä tulivat, kun asiakaspalveluun hieman avauduin. =)
Juicylle jallua juotetaan, sairasauton paareilla kannetaan. Ei Juicy-boyn maksa kauaa kestä, Vaseliinia jaettukyrpae roloem. -Räbbänä
tukse
24.06.2010 08:17:48
Mitäs purkkia/laitetta suosittelette tämän 6262:n kanssa. Pitäs saada lisää herkkyyttä soittoon. Eli pulloffit ja hammer onnit lähtis helpommin eikä tarvis niin paljon käyttää voimaa niiden soittamiseen. Lähinnä sooloihin tulis tuo herkkyys tarpeen.
Terry Pantheras
24.06.2010 11:14:53
tukse: Mitäs purkkia/laitetta suosittelette tämän 6262:n kanssa. Pitäs saada lisää herkkyyttä soittoon. Eli pulloffit ja hammer onnit lähtis helpommin eikä tarvis niin paljon käyttää voimaa niiden soittamiseen. Lähinnä sooloihin tulis tuo herkkyys tarpeen.

Tube Screamer-johdannaisia on ainakin 5150:n kanssa käytetty hyvällä menestyksellä. Boss SD1:ä kannattaa myös testiä.
MASTEROID ~~ HC-doomin Westlife ~~
naavanka_
24.06.2010 15:20:20
tukse: Mitäs purkkia/laitetta suosittelette tämän 6262:n kanssa. Pitäs saada lisää herkkyyttä soittoon. Eli pulloffit ja hammer onnit lähtis helpommin eikä tarvis niin paljon käyttää voimaa niiden soittamiseen. Lähinnä sooloihin tulis tuo herkkyys tarpeen.

Reeniä suosittelen.
Halpaakin ois
teukka
29.08.2010 20:29:53
T.InTone: Voi vi...rveli! Eipä sit menny kun päivä et paukuttelin henkseleitä siitä miten hyvin Bugera toimii...Arvatkaas? ;) Tänään menin treenikämpälle ja virta päälle, aurinkoinen kevätpäivä enkä muutenkaan niit putkii pahemmin mulkoile ennen soittoa mutta nyt...standby pois ja eipä kuulu mitään. Ei hehku, ei kuulu! Voi samperin samperi! Pääteputket ei herää tähän päivään, mut muuten kanavanvaihdot toimii, ja ehkäpä etunenkin, mut etuasteputkia en päässyt katselemaan kun siinähän on ne kartiosuojat ympärillä enkä sit jaksanut koittaa sitä enää missään sohvalla...sulake on ehjä, mittasin myös ja toimii. Onkohan tässä käyny nyt sit just niin ku tässä:

http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8706846

...pakko kai se on ottaa selvää Touhumannen takuukäsittelystä ja pistään takuuhuoltoon/vaihtoon. Harmittaa ihan perhanasti. Voi vappu!

Niin ja tosta "ainoasta" mainitsemastani viasta...ironiaa. ;) Kaiun se muistaa kanavakohtaisesti, ei FX Looppia.

Joopa, nyt mun 6262 nuppi kuoli. Tasan samat oireet paitsi power valo pysyy pimeänä. Se on värissyt taannoin joten arvelen että polttimo on saattanut palaa samalla. Sitäkin noissa on ollut.
Ihan puuntakaa. No,takuu on päällä joten toivottavasti vaihtavat uuteen kappaleeseen. Odottelen lisätietoja Tompalta.
EXREMAINS "Choices"-EP @Myspace. Muista tsekata!!
epeli
30.08.2010 19:17:50

Metal_Late: OT!

333xl:n "varjopuolena" en saa puhdasta kanavaa säröttymään sitten yhtään edes EMG 707TW- mikeillä.

Minä saan. Wolf KS-70 vakiomikeillä. Hiukankin kun lujempaa näppäilee ni valmis. Ja 6260:ssa/6262:ssa se sitten säröytyy helpommin?
"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
teukka
01.09.2010 20:42:45
Te kenellä on myös Bugera losahtanut ja Thomannilta kotoisin niin kuinkas nopeasti sieltä on ohjeita alkanut tulemaan?
Nyt olen kolme päivää odottanut että mitä meinaavat tehdä asialle.
Sen verran vastasivat että tieto on välitetty pajan puolelle jossa ihmettelevät mitä tälle tehdään.
Pitänee huomenna pistää seuraava maili perään että ei tämä mikään uusi vika luulis olevan niillekään. Luulis tietävän mitä tehdä.
Jotenkin osasin odottaa tämän vian ilmaantuvan ennemmin tai myöhemmin.
teukka
02.09.2010 13:03:55
Sieltähän tuli sitten UPS kupongit eli nuppi pakettiin ja hakevat pois sen.
teukka
30.09.2010 12:16:15
Nyt se tuli takaisin korjattuna. Tiettävästi..:)
Pistin vielä tiedustelun perään mitä sille mahdollisesti on tehty ja miten.
Lähetteen mukaan vialliset osat vaan vaihdettu.
Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa.
WarraX82
19.10.2010 17:18:30

Noniin tulihan se kuolema omallekin Bugera 6260:lle. Ei lähteny putket hehkumaan käynnistyksessä joten lieneekö samaa ongelmaa kuin yllä? Thomannilla ilmeisesti 3v takuu joten pitänee lähettää saksaan vaan kun ei itse elektroniikkaa osaa. Harmilaiseen paikkaan kun pitäis keikalle joku nuppi olla bändin toiselle kitaristille..
aristoteles666
19.10.2010 17:39:19

WarraX82: Noniin tulihan se kuolema omallekin Bugera 6260:lle. Ei lähteny putket hehkumaan käynnistyksessä joten lieneekö samaa ongelmaa kuin yllä? Thomannilla ilmeisesti 3v takuu joten pitänee lähettää saksaan vaan kun ei itse elektroniikkaa osaa. Harmilaiseen paikkaan kun pitäis keikalle joku nuppi olla bändin toiselle kitaristille..

tietenkin olet tarkistanut sulakkeet?
JivE
19.10.2010 18:21:21

Osaako kukaan suositella tolle hyviä putkia? Mulla olis menossa putkiremppaan nuppi kuhan keksin hyvät putket siihen!
If you give me interesting questions, i'll give you interesting answers.
Juicy
19.10.2010 18:27:44

Svetlanan 6L6GC:t ajattelin itse laittaa/laitattaa.

Tietääkö kukaan muuten täältäpäin vahvistinkorjaajia, jotka tekis biasoinnit yms?
Ostakaa Mesa. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
teukka
19.10.2010 18:50:46
Mun 6262:ssa vaihtoivat kuulema piirilevyn uuteen ja juottivat putkien liitokset uusiksi.
Ihan tarkalleen en tiedä mitä tehtiin mutta vaikutti että vähän varman päälle taisivat ottaa. Mun kappale kun on sitä alkupäänsarjaa...
Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa.
WarraX82
20.10.2010 13:40:51

aristoteles666: tietenkin olet tarkistanut sulakkeet?

En oo tehnyt mitään, eka putkinuppi koskaan.. pitänee lueskella jostakin ohjeita ja alkaa availemaan ennen kuin lähettää minnekään?
tommiot
21.10.2010 10:10:43 (muokattu 21.10.2010 10:12:12)
WarraX82: En oo tehnyt mitään, eka putkinuppi koskaan.. pitänee lueskella jostakin ohjeita ja alkaa availemaan ennen kuin lähettää minnekään?

http://profile.ultimate-guitar.com/ … /7/659759/pics/_c548911_image_0.jpg

Tossa on kuva 333XL:n sisältä. Tutki ettei sieltä sun nupista löydy tollasia sulaneita liittimiä, ja että kaikki sulakkeet on ehjiä. Sulakkeiden testaamiseen tarvitset yleismittarin.

Ja sitten VAROITUS: Älä koske mihinkään vahvistimen sisällä, jos et tiedä mitä teet. Kondensaattoreihin voi jäädä varauksia, jotka purkautuvat suurella jännitteellä pitkänkin ajan kuluttua vahvistimen sulkemisesta. Virrat ei kyllä oo terveelle ihmiselle vaarallisia, mut sitä helposti loukkaa itsensä sitten muuten tollasesta tällistä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)