KoskPaavo 08.03.2010 23:09:15 | |
---|
isojussi: Se on varmaan toi murreero, miten täällä Hämeessä ymmärretään lause: verrattuna siihen, mitä se savolaisten ja laukkuryssien risteytyksien ihmemaasse markkeeraa.... Ehkä näin.. pääsääntö olkoon kuitenkin se että vaikka meneekin päin persettä yleisölle sitä ei saa ilmaista. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
Begemoth 08.03.2010 23:54:24 | |
---|
Joo, näin on. Ei saa paljastaa, kun suurin osa ei kuitenkaan hoksaa mitään. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
isojussi: Se on varmaan toi murreero, miten täällä Hämeessä ymmärretään lause: verrattuna siihen, mitä se savolaisten ja laukkuryssien risteytyksien ihmemaasse markkeeraa.... Ok. laitetaan murreeron piikkiin. Meillä täällä savolaisten ja laukkuryssien risteytyksien ihmemaassa lause "pääsääntöisesti soittelin päin persettä" markkeeraa oikeasti, että "tein joitain alokasmaisia virheitä, joista suurinta osaa yleisö ei onneksi huomannut. Enimmäkseen soittelin kuitenkin kuin toveri-Clapton konsanaan". Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington) |
Kukko 09.03.2010 10:24:52 | |
---|
Keskustelun aihe oli: ne omat mokat! Jos joku ei niitä ole tehnyt niin tulkoon näytille. Mä olen tehnyt niitä ja paljon. Onneksi olen joka kerta oppinut jotain. "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
Bronks 09.03.2010 15:11:46 | |
---|
Ihme kiukuttelua täällä. Don't take me serious, I'm just playing. |
KanttoriPiiparinen 09.03.2010 15:30:10 | |
---|
Mokasin eilen. Piti olla: "Laps olen köyhän kauniin Karjalan" mutta Reppurin laulu tipahti. Biisit päällekkäin ja lomittain. Tuli hipovitsiä ja sekovitsiä. Hieman nolotti. Naapurin mummon kissakin näytti aivan kauhistuneelta. Näitä sattuu aina välillä. Ensin alkaa biisin kauheella paatoksella ja pikkuhiljaa huomaa rämpivänsä melko oudoissa maisemissa. Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua. |
mack the knife 09.03.2010 16:01:12 | |
---|
Murreero. Sombreero. COVS n:o 1. |
Bronks 09.03.2010 16:35:47 | |
---|
Murr-Eero! Mut oma moka lisää... osastoa kotimoka: Edellislauantaina päätin vähän jälkeen keskiyön herkistellä pienet soittoilottelut, kun oli keikkapiano mukavasti esillä. Tuuppasin luurit korviin ja kunnon volumet kiipparista. Oli mukavaa ja auvoista. Kunnes emäntä tuli esittämään nöyrän kiitoksensa siitä, että herätin hänet ja muksut. Nyt muistaa taas paremmin tarkastaa, onko kaijuttimet päällä. Don't take me serious, I'm just playing. |
mack the knife 09.03.2010 16:46:27 | |
---|
Bronks: Murr-Eero! Mut oma moka lisää... osastoa kotimoka: Edellislauantaina päätin vähän jälkeen keskiyön herkistellä pienet soittoilottelut, kun oli keikkapiano mukavasti esillä. Tuuppasin luurit korviin ja kunnon volumet kiipparista. Oli mukavaa ja auvoista. Kunnes emäntä tuli esittämään nöyrän kiitoksensa siitä, että herätin hänet ja muksut. Nyt muistaa taas paremmin tarkastaa, onko kaijuttimet päällä. Hohoo! Tuo se hävettää, sama on käyny mullekin joskus. COVS n:o 1. |
lotjauuno 06.04.2010 12:25:06 | |
---|
Virhe oli kerran nousta lavalle....... |
KanttoriPiiparinen 06.04.2010 14:35:33 | |
---|
Lappeenrannan Patriassa soittaessamme hovimestaritar narisi tauoista. Päätimme porukalla pitää tauot sekunnilleen oikeina ja niinpä tasan 22.45 minä otin ja pyörryin. Poikien kantaessa minua lauteilta tapahtui kuulemma paha moka, jonka oli huomannut osa yleisöstäkin. "Tajuton" oli purskahdellut nauruun ja käyttäytynyt muutenkin sopimattomasti kiroillen ja huudellen hirveitä herjauksia. Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua. |
lotjauuno 08.04.2010 15:10:26 | |
---|
KanttoriPiiparinen: Lappeenrannan Patriassa soittaessamme hovimestaritar narisi tauoista. Päätimme porukalla pitää tauot sekunnilleen oikeina ja niinpä tasan 22.45 minä otin ja pyörryin. Poikien kantaessa minua lauteilta tapahtui kuulemma paha moka, jonka oli huomannut osa yleisöstäkin. "Tajuton" oli purskahdellut nauruun ja käyttäytynyt muutenkin sopimattomasti kiroillen ja huudellen hirveitä herjauksia. Sekunti-aikataulu ei sovi muusikon kropalle....... Pitääkö toi "kanttori"-titteli kutinsa nimimerkissä......kannattaa laittaa jeesusteippi poskeen valmiiksi,jos sattuu kirkossa menemään taju kankaalle... |
KanttoriPiiparinen 15.04.2010 18:07:57 | |
---|
Pitääkö toi "kanttori"-titteli kutinsa nimimerkissä......kannattaa laittaa jeesusteippi poskeen valmiiksi,jos sattuu kirkossa menemään taju kankaalle... Kyllä se pitää paikkansa sikäli, että olen hoidellut kanttorien lomautuksia ym. Kirkkomuusikoksi en voi itseäni mainita. En kuulu koko firmaan, mutta kukaan ei ole pahemmin kysellyt. Tuon Piiparisen keksivät paikalliset kaverini. On kuulemma tiettyä yhteyttä kyseiseen sankarihahmoon. Outoa: Eihän minulla ole edes pappamopoa eikä pottakypärää. Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua. |
Lucky 7 15.04.2010 21:59:46 | |
---|
Lähdinpä kerran tuuri keikalle uppo-oudon pändin kans, oli vissiin niinku koesoitto samalla kertaa. Solistin seteistä oli cd:t setti 1 ja 2, mutta muuten ei mitään tietoo. Öisin kuuntelin töissä niitä levyjä ja 2 tunnin unien jälkee sovittuun tapaamis paikkaan.(takana 60-70 tuntinen työ viikko) Saihan sen jotenkin rämmittyä läpi, mutta kyllä hävetti, kun noinniinku suurin osa piiseistä oli ihan vieraita ja loput semmosia mitä olin joskus radiosta kuullu, muutamia ehkä soittanu. Eipä jääny siitä keikasta muuta plakkariin kun kitaristin kamerakännykän käytön oppiminen. Se kun piteli niin autuaasti munistansa kii nukkuessaan. Kyllä tuli sohlattua. Se mitä ei muista, ei pidäkään muistaa. |
Irti Humpasta 04.06.2010 19:22:50 | |
---|
...ehkä kuitenkin pahin moka vuosien varrella tapahtui Riihimäen Riutanharjulla, kun olin joko Tapsan tai Annan bändissä ja meillä oli jotenkin kiire sieltä keikalta pois ja Finkuille jäi vika setti. Me siinä noloina keräiltiin kamoja heidän settinsä aikana, kunnes päätin tempaista tuon voimavirtajohdon irti, joka tietysti sattuikin olemaan Finkkujen. No ei siinä paljon ääntä jäänyt sinne puolelle lavaa... Murhaava katse Jussilta ja muutaman minuutin päästä saivat jo sämpleritkin taas ladattua ja homma jatkui. Pyysin vuolaasti anteeksi ennenkuin poistuimme ja Jussi vaan totesi, että :"Olisi siinä voinut huonomminkin käydä?" ... kysyin hölmistyneenä, että miten niin? Jussi:" Jos sulla ols ollu sakset". Ei siinä sitten mitään... |
half 04.06.2010 21:08:25 | |
---|
Irti Humpasta: ...ehkä kuitenkin pahin moka vuosien varrella tapahtui Riihimäen Riutanharjulla, kun olin joko Tapsan tai Annan bändissä ja meillä oli jotenkin kiire sieltä keikalta pois ja Finkuille jäi vika setti. Me siinä noloina keräiltiin kamoja heidän settinsä aikana, kunnes päätin tempaista tuon voimavirtajohdon irti, joka tietysti sattuikin olemaan Finkkujen. No ei siinä paljon ääntä jäänyt sinne puolelle lavaa... Murhaava katse Jussilta ja muutaman minuutin päästä saivat jo sämpleritkin taas ladattua ja homma jatkui. Pyysin vuolaasti anteeksi ennenkuin poistuimme ja Jussi vaan totesi, että :"Olisi siinä voinut huonomminkin käydä?" ... kysyin hölmistyneenä, että miten niin? Jussi:" Jos sulla ols ollu sakset". Ei siinä sitten mitään... Jussi on huumormiähii. |
Anonymous-jazz 05.06.2010 08:10:23 | |
---|
KanttoriPiiparinen: Lappeenrannan Patriassa soittaessamme hovimestaritar narisi tauoista. Päätimme porukalla pitää tauot sekunnilleen oikeina ja niinpä tasan 22.45 minä otin ja pyörryin. Poikien kantaessa minua lauteilta tapahtui kuulemma paha moka, jonka oli huomannut osa yleisöstäkin. "Tajuton" oli purskahdellut nauruun ja käyttäytynyt muutenkin sopimattomasti kiroillen ja huudellen hirveitä herjauksia. HOHO :) Tommonenhan menee jo ihan armeijamenoksi. Orkesteri valmistautukaa estraadille siirtymiseen... Aikaa 2 minuuttia. Valmistautukaa masurkan soittamiseen aikaa 15 sek. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
isojussi 05.06.2010 08:24:23 (muokattu 05.06.2010 08:25:00) | |
---|
KanttoriPiiparinen: ...Eihän minulla ole edes pappamopoa... Eikä ihan jos tarkkoja ollaan oo Piiparisellakaan. Sillä on Solifer Export. Tarkkaanottaen "Pappa-" on Tunturin tietty malli. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |