Muusikoiden.net
27.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vares vaihtui!
1 2
jassi
08.03.2010 16:05:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli Veijonen vaihtui Juha Reiniin. Herättääkkö suuriakin tunteita tämä? mun mielestä saattais olla hyvinkin onnistunut veto. Ei mitään hirmu huikeita elämyksiä ne kaks aiempaa leffaa kuitenkaan ollu. Reini on ollu aika uskottava jäbä roolissa kuin roolissa.
 
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
MV
08.03.2010 16:23:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä tuosta uudesta oikein mitään, mutta ainakin se näyttää tarpeeksi roisilta rooliin. Olisi mielenkiintoista tietää syy vaihtoon. Taitaa alkaa kuvaukset jo ensi kuussa, saas nähdä tuleeko törmättyä kuvausjengiin jokirannassa tai muualla Turuus.
 
Milkop
08.03.2010 16:24:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä hetkauta suuntaan tai toiseen, mutta hyvä näyttelijähän Reinikin on.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Lesko
08.03.2010 16:32:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Eipä hetkauta suuntaan tai toiseen, mutta hyvä näyttelijähän Reinikin on.
 
On kyllä. Reini on ehdottoman hyvä näyttelijä ja rooli jonka veti sarjassa 'Kylmäverisesti sinun', liippaa kyllä ainakin pikkasen läheltä Vareksen roolia, että minulta ainakin löytyy luottoa äijälle ja uusia Vareksia innolla odotan.
Sir Härö
08.03.2010 19:15:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jassi: Eli Veijonen vaihtui Juha Reiniin. Herättääkkö suuriakin tunteita tämä? mun mielestä saattais olla hyvinkin onnistunut veto. Ei mitään hirmu huikeita elämyksiä ne kaks aiempaa leffaa kuitenkaan ollu. Reini on ollu aika uskottava jäbä roolissa kuin roolissa.
 
On muuten Antti hänen etunimensä.
 
If you can't convince them, confuse them
jassi
08.03.2010 19:50:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai, kato perkale..Mistä helevetistä minä sen Juhan siihen vetasin..?
 
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Lennu
08.03.2010 20:15:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jassi: Ai, kato perkale..Mistä helevetistä minä sen Juhan siihen vetasin..?
 
Veijosesta?
 
My life is like an Opel-highway.
sticky fingers
08.03.2010 20:46:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jassi: Ai, kato perkale..Mistä helevetistä minä sen Juhan siihen vetasin..?
 
Juha Reini on jalkapalloilija. Muutamia vuosia sitten oli monestikin "tapetilla", ja taitaa edelleen potkia palloa jossain Norjassa tai Keski-Euroopassa muistaakseni.
 
...
Jokku
08.03.2010 21:30:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmittaa. Kyllä Veijonen on mulle Se Vares. Mutta ehkä pitää kuitenkin kattoa sitten jahka tulloo...
 
Deep Shadow
08.03.2010 21:49:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MV: En tiedä tuosta uudesta oikein mitään, mutta ainakin se näyttää tarpeeksi roisilta rooliin. Olisi mielenkiintoista tietää syy vaihtoon.
 
Mutuveikkaus, mutta Reini on näytellyt paljon Ruotsissakin ja tehnyt jotain tämän vares-ohjaajan kanssakin, kun taas Veijonen taisi jossain haastattelussa sanoa, että kommunikoivat englanniksi ohjaajan kanssa. Oisko vaan kielikysymys, kun monen leffan putki kuitenkin tulossa.
 
"Piristypä nyt, pahin on vielä tulossa." - Philander Case Johnson
Kukkis 77
09.03.2010 01:08:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti Reini on kyllä kova jäbä, ja kuvittelisin sopivan Vareksen rooliin kuin nyrkki pyllyyn. Mielenkiinnolla odotan.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
MV
09.03.2010 11:06:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Deep Shadow: Mutuveikkaus, mutta Reini on näytellyt paljon Ruotsissakin ja tehnyt jotain tämän vares-ohjaajan kanssakin, kun taas Veijonen taisi jossain haastattelussa sanoa, että kommunikoivat englanniksi ohjaajan kanssa. Oisko vaan kielikysymys, kun monen leffan putki kuitenkin tulossa.
 
Mutta eikös osassa elokuvista ole suomalainen ohjaaja?
 
jassi
09.03.2010 11:12:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt oli lehessä että Veijosella terveys ruiloo. Joutunu mies perumaan kevään teatteriduunit myös.
 
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Deep Shadow
09.03.2010 15:45:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MV: Mutta eikös osassa elokuvista ole suomalainen ohjaaja?
 
Katos joo, Törhönen näköjään ohjaakin nuo suoraan telkkariin ja dvd:lle menevät. Mutta tänään tosiaan lööpit höpisivät, että terveyden kanssa olisi Veijosella ongelmia.
 
Itsehän en ole Vareksia nähnyt koskaan, pitäisi varmaan joskus vilkaista.
 
"Piristypä nyt, pahin on vielä tulossa." - Philander Case Johnson
Alpha
09.03.2010 15:52:24 (muokattu 09.03.2010 15:53:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jassi: Nyt oli lehessä että Veijosella terveys ruiloo. Joutunu mies perumaan kevään teatteriduunit myös.
 
Jeps...voimia vaan Veijosen Jussille ja toivottavasti nähdään vielä kotimaisissa elokuvissa/sarjoissa. Rikospoliisi Maria Kalliossa veti hyvän roolin, kunnes esittämänsä Pertti Ström ampui itsensä.
 
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
chico_miguel
09.03.2010 20:03:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jassi: Nyt oli lehessä että Veijosella terveys ruiloo. Joutunu mies perumaan kevään teatteriduunit myös.
 
Sitä se alkoholi teettää. Kaveri on kuulemma niin rappiolla, että menetti duunit.
 
"Eres tú cabron hijo de puta"
MV
09.03.2010 20:06:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

chico_miguel: Sitä se alkoholi teettää. Kaveri on kuulemma niin rappiolla, että menetti duunit.
 
Paskalehden otsikosta luit?
 
seppo69
09.03.2010 21:27:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

chico_miguel: Sitä se alkoholi teettää. Kaveri on kuulemma niin rappiolla, että menetti duunit.
 
Itse arvailin ihan samaa.
 
AlexG
09.03.2010 22:16:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MV: Paskalehden otsikosta luit?
 
Iltasanomista:
"Tällä hetkellä Veijosen puhelinvastaajassa on viesti, jonka mukaan on tavoittamattomissa 25. maaliskuuta saakka."
 
Tuon perusteella voisi päätellä että Veijonen on mennyt katkaisuhoitoon.
 
Jäärä
09.03.2010 23:41:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokku: Harmittaa. Kyllä Veijonen on mulle Se Vares. Mutta ehkä pitää kuitenkin kattoa sitten jahka tulloo...
 
Kirjoja lukiessani mulla Vares ei ole ollenkaan Veijosen oloinen/näköinen. Itseasiassa toi uusi Vareksen näyttelijä vastaa enemmän sitä kirjasta saatavaa mielikuvaa.
 
Veijoselle paranemisia toki.
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «