eliaskahila 27.11.2009 22:26:05 | |
|---|
|
ballfish 27.11.2009 23:31:24 | |
|---|
Kah, toto! Viime aikoina on erityisesti Seventh one iskenyt ja kovaa. Hiton kova levy. Tambu pyörii säännöllisesti. Mitkä soundit! "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
Icy-Sun 28.11.2009 02:14:45 | |
|---|
Juuri ennen kuin Lukather ilmoitti bändin lopettavan ehdin nähdä livenä. Sen Oulun keikan pesäpallostadionilla. Hienostihan ne sedät soittivat. Porcanon puuttuminen vähän kyllä puudutti, mutta korvaava mies oli kyllä tällä kertaa mainio ;) Mutta että Nylon Beat lämppärinä... Huh huh. |
bubu 26.02.2010 18:27:03 | |
|---|
Jotain tapahtuu kulisseissa, tämän hetken huhu: Toto back for European dates with the line-up of: Luke David Paich Joe Williams Steve Porcaro David Hungate Simon Phillips http://twitter.com/MelodicRock/status/9646854212 Lukather sanoo Facebook-ryhmässään että tänään tulee virallinen Toto-tiedote, sitä odotellessa.. There is a very fine line between "hobby" and "mental illness". |
Tande 26.02.2010 18:35:31 | |
|---|
Kyllähän tämä oli odotettavissa... In Rock. |
sirdickyj 26.02.2010 19:07:25 | |
|---|
bubu: Jotain tapahtuu kulisseissa, tämän hetken huhu: Toto back for European dates with the line-up of: Luke David Paich Joe Williams Steve Porcaro David Hungate Simon Phillips http://twitter.com/MelodicRock/status/9646854212 Lukather sanoo Facebook-ryhmässään että tänään tulee virallinen Toto-tiedote, sitä odotellessa.. a) helvetin upeeta, jos näin on, hyvä ryhmä, ja Williams laulussa b) helvetin surullista, jos näin on, koska millään "hajoamisella" tai "lopettamisella" ei ole käytännössä mitään merkitystä nykyään Onkohan Phillinganes ja Mike Porcaro sit olleet jotenklin kantona kaskessa, vai kenties Kimball? Tiukempaa linjaa |
bubu 26.02.2010 19:30:08 | |
|---|
sirdickyj: Onkohan Phillinganes ja Mike Porcaro sit olleet jotenklin kantona kaskessa, vai kenties Kimball? Jos asia joskus tulee ilmi niin katsotaan sitten, mutta nopeasti veikkaisin Kimballia. Kaverin ääni ei ole muutenkaan ollut ihan vahvimmillaan viime livevedoilla mitä oon kuullut. Porcaro teloi kätensä ja ehkä sen myötä halusi lopettaa kiertämisen (?), ja Phillinganes oli kai vaan Paichin tuuraaja, joten lähtemiset kuulostais luonnollisemmilta. Nää on puhtaita arvauksia. :) There is a very fine line between "hobby" and "mental illness". |
Progressor 26.02.2010 19:32:43 | |
|---|
a) helvetin upeeta, jos näin on, hyvä ryhmä, ja Williams laulussa b) helvetin surullista, jos näin on, koska millään "hajoamisella" tai "lopettamisella" ei ole käytännössä mitään merkitystä nykyään Vähän kaksijakoinen juttu tosiaan, jos se nyt ylipäätään pitää paikkansa. Kokoonpanokin on aika yllättävä: mikä mahtaa olla Hungaten ja Williamsin keikkakunto nykyään? Onkohan Phillinganes ja Mike Porcaro sit olleet jotenklin kantona kaskessa, vai kenties Kimball? Yksi mahdollisuus on, että Mike Porcaro ei ole vieläkään parantunut käsivammastaan, ja Lukella on ollut halu päästä eroon Phillinganesista ja Kimballista, koska hän on enemmän kaveria Paichin ja Williamsin kanssa. Ainakin haastattelujen perusteella näin voisi olla. Odotellaan nyt vielä kuitenkin, tuleeko tälle huhulle mitään vahvistusta mistään. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
jassi 26.02.2010 19:54:58 | |
|---|
Olispa perkaleellisen hieno nähä livenä Joseph Williamsin kans! Voisivat mun puolesta vetasta Seventh Onen kokonaan, muutamat parhaat Isolationilta ja ekalta ja se sais olla siinä. Siinä olis Toto keikka minun makuuni! Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
bubu 26.02.2010 21:07:28 | |
|---|
Nyt se varmistus tuli. Former members of Toto are reforming for a brief tour this summer in Europe to honor their brother Mike Porcaro who is living with ALS (Lou Gehrig's disease). The line-up will include David Paich, Steve Lukather, Steve Porcaro, Simon Phillips, Joseph Williams and special guest, Nathan East. The exact tour schedule will be announced as soon as it is confirmed http://www.toto99.com/blog/news.phpThere is a very fine line between "hobby" and "mental illness". |
Basismi 26.02.2010 21:27:29 | |
|---|
Perin harmillinen tuo Miken tilanne, oli kyllä jo vähän huonon näköinen viimeisellä kiertueellaan. Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
sirdickyj 26.02.2010 21:32:47 | |
|---|
bubu: Nyt se varmistus tuli. Former members of Toto are reforming for a brief tour this summer in Europe to honor their brother Mike Porcaro who is living with ALS (Lou Gehrig's disease). The line-up will include David Paich, Steve Lukather, Steve Porcaro, Simon Phillips, Joseph Williams and special guest, Nathan East. The exact tour schedule will be announced as soon as it is confirmed http://www.toto99.com/blog/news.php voi kun vaan tulis pojat Härmään, mulle edustaa hyvää meininkiä ja sitä FIILISTÄ parhaimmillaan noi Toton livekeikat. Ne tietää, jotka on nähneet. Erittäin jees, positiivinen meininki ja samalla kuitenkin kuningassoittoa, hyviä biisejä ja kaikin puolin sitä, mitä hyvältä keikalta vaaditaan. Parhautta! Tiukempaa linjaa |
Mika Torvinen 27.02.2010 03:31:41 | |
|---|
Olisihan tuo nyt aivan tolkuttoman kova nähdä Toto Joe Williamsin ja Steve Porcaron kanssa! Miken tilanne kyllä pisti surettamaan. Tuosta sairaudesta ilmeisesti aika huonot ennusteet selvitä... A lot of the older fans think that Genesis should be a brand name for progressive rock or whatever, but actually Genesis is the name for a group of songwriters who have always done whatever they felt like doing under that banner. -Phil Collins |
ukko idänmies 27.02.2010 09:38:54 | |
|---|
Hyvä, hyvä! Williamsin aikainen Toto on myös minun suosikkejani. Kimball menee pieninä annoksina ja IV:lla, mutta pidemmän päälle tiukka naukuminen käy ainakin meikäläisen hermon päälle. Ja joo, ALS:n ennuste on huono. Kahdella tuntemallani ihmisellä ko. tauti on ollut. Raskas ja vaikea tauti, johon lopulta menehtyy, ellei ennen sitä johonkin muuhun. Mikelle voimia. |
lukeman 27.02.2010 11:47:11 | |
|---|
Ostakkee ostakkee. |
jussi1976 05.03.2010 21:03:00 | |
|---|
Brian May jr.: Simon Phillips on rumpalina helvetin hyvä ja pidän kyllä miehen tekemisistä, mutta mielestäni Porcaro on _se_ Toto- rumpali. Ihan hyvä päätös sinänsä ottaa Phillipsin kaltainen tykittelijä Porcaron kuoleman jälkeen kuin hakea jälkeenmainitun kopioijaa, mutta se muutos Porcarosta Phillipsiin on mielestäni varsin radikaali, Porcarohan oli täysin groove-orientoitunut, pienisuuri rumpali jonka soitto miellyttää omaa korvaani kovastikin kun taas Phillips on suoraansanoen, noh, tiluttaja. Toki Phillipsin aikainen tuotanto on jäänyt paljon vähemmälle kuuntelulle kuin Porcaron ja ei siksi ole välttämättä avautunut täysin, mutta ku tietää vaikka joskus avautuisikin? Kaikilla mielipiteensä, mutta ainakin yritin perustella. Mulle Toto on ehdoton huippubändi. Se on niin osaava, että ihan hirvittää. Ja samaa mieltä Phillipsistä. Se tuuletti aika mukavasti. Millainenhan Manu Katché olisi ollut valintana? "Rautalankasoittajat soittaa Fenderillä, rautakankimiehet Marshallilla!" |
Tande 06.03.2010 13:38:56 | |
|---|
Myös minä olen ihaillut Totossa juuri sitä, että jokainen bändin jäsen on oman instrumenttinsa ehdottomia huippuja maailmassa. Yksi esimerkki esim. Lukatherin varmasta virtuoosimaisuudesta löytyy Falling in Between Liveltä. http://www.youtube.com/watch?v=y-KMOjJLrpw Vaikka säkeistössä toistuvat pentatoniset tiluttelut eivät olekaan erityisen vaikeita, hän soittaa ne uskomattomalla varmuudella ja tatsilla.. ei voi muuta, kuin ihailla. In Rock. |
Joo. Mulle ei kyllä tule ihan heti mieleen toista bändiä, joka olisi yhtä loistava taidollisesti, musiikillisesti jne. Claptonilla on kanssa ollut aina kova pumppu, ja McCartneyllä. Onhan noita, mutta jotenkin toi Toto on ihan omaa luokkaansa. Mä pidän oikeastaan koko Toton tuotannosta, Mindfields, Tambu sun muut on kaikki ihan omanlaisiaan ja hyviä silti. Esimerkiksi Mindfieldsiä vartenhan Lukather taisi ottaa kitaratunteja Carltonilta, ja soittaa muuten levyllä äärimmäisen yksinkertaisesti ja minimalisoidusti, mutta samalla äärettömän taitavasti ja hienosti. "Rautalankasoittajat soittaa Fenderillä, rautakankimiehet Marshallilla!" |
JE 07.03.2010 13:39:20 | |
|---|
Pasilaa lainaten, tuntuu aika jännältä valinnalta Nathan East basistiksi. Just fiilistelin Frouplayta youtubesta, täytyy sanoo et hyvin mielenkiintoinen kokoonpano tulee olemaan. |
sirdickyj 07.03.2010 13:40:35 (muokattu 07.03.2010 13:41:29) | |
|---|
JE: Pasilaa lainaten, tuntuu aika jännältä valinnalta Nathan East basistiksi. Just fiilistelin Frouplayta youtubesta, täytyy sanoo et hyvin mielenkiintoinen kokoonpano tulee olemaan. onhan tossa Hungatekin messissä. mutta miks jännältä? onhan tossa ollu Sklar ja Phillinganeskin. "Soittakaa Ganesia" Tiukempaa linjaa |