krk 05.03.2010 19:50:49 (muokattu 05.03.2010 20:14:04) | |
---|
Uudet: tervetuloa rootsiin! Blues G.: anna nyt hyvä mies palaa! E: no niin sillä lailla (ja WW myös) MaQ: hyvin imee veto! "Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
krk 05.03.2010 19:52:18 | |
---|
J.Hollström: Jospa tuo sama soolo on jo 118 kertaa vetästy. Ehei, kyllä toiselle tuhannelle täytyy mennä - ja silloin siitä alkaa vasta löytyä se ydin :) "Son, can you play me a memory?
- Billy Joel |
BigPapa 05.03.2010 19:52:24 | |
---|
J.Hollström: Jospa tuo sama soolo on jo 118 kertaa vetästy. Ei oo sama soolo, ei oo. Äänet on eri paikoissa - aina.....joskus ehkä samoissa, mutta eri timessä. Nii kerta.... For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
MaQ 05.03.2010 19:55:58 (muokattu 05.03.2010 20:03:49) | |
---|
blues guitar: Ei oo vielä ruuhkaa skabassa. Pitäsköhän osallistua? Mukaan vaan, sinne mahtuu. Sohlasin omanikin vaikkei olis pitäny :) Ja tervetuloa vaan mukaan uudet sällit! Aina mahtuu joukkoon jos kestää hetkittäin vanhojen rootsmiesten purkauksia. Lepposia ne yleensä on mutta ku alkaa olla noita vaivoja vanhalla... :) Yhtäkään skabailijoista en tietääkseni tunne "vielä" henk kohtasesti mut silti ne on aina välillä pisteen tai puolikkaan pajauttanu. Jotta ihan mukavia ne on. edit: krk: MaQ: hyvin imee veto! Juu ja hyvin imee suukin ku kahen viikon työputki takana.. en millään malttanu olla laittamatta :D |
BigPapa 05.03.2010 19:56:54 (muokattu 05.03.2010 19:59:27) | |
---|
MaQ: Mukaan vaan, sinne mahtuu. Sohlasin omanikin vaikkei olis pitäny :) Ja tervetuloa vaan mukaan uudet sällit! Aina mahtuu joukkoon jos kestää hetkittäin vanhojen rootsmiesten purkauksia. Lepposia ne yleensä on mutta ku alkaa olla noita vaivoja vanhalla... :) Yhtäkään skabailijoista en tietääkseni tunne "vielä" henk kohtasesti mut silti ne on aina välillä pisteen tai puolikkaan pajauttanu. Jotta ihan mukavia ne on. Juu ei meitä vanhuksia tartte pelästyä, vaikka joskus kärttysiä ollaankin...montas eläkeläistä täällä mun lisäkseni muuten on? For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
blues guitar 05.03.2010 20:04:16 (muokattu 05.03.2010 20:15:27) | |
---|
MaQ: Mukaan vaan, sinne mahtuu.... Blues G.: anna nyt hyvä mies palaa! Oottakaas hetki....Mulla on jo valmis veto tohon. ...no niin...siellä on. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa: Juu ei meitä vanhuksia tartte pelästyä, vaikka joskus kärttysiä ollaankin...montas eläkeläistä täällä mun lisäkseni muuten on? Voi voi kun itte oliskin jo... ehtisi soitteleen vähän enemmän... :) "Son, can you play me a memory?
- Billy Joel |
Gary Enfield 05.03.2010 20:23:55 | |
---|
19 vuotta viäl, jos terveen pyssyy ja ellää saa, vai 17, emmää tiä mun eläkeikkää. |
BigPapa 05.03.2010 20:25:08 | |
---|
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
MaQ 05.03.2010 20:27:30 | |
---|
BigPapa: Juu ei meitä vanhuksia tartte pelästyä, vaikka joskus kärttysiä ollaankin...montas eläkeläistä täällä mun lisäkseni muuten on? krk: Voi voi kun itte oliskin jo... ehtisi soitteleen vähän enemmän... :) En ole mutta jos olis varaa jäisin heti. Soitot on tosiaankin aika vähissä kun energia menee enempi töihin ja mun luovuus on sitä luokkaa ettei se tapahdu ihan itsestään. Vaatii sen fiiliksen ihan jo reenailuunkin. Mutta niitä hetkiä on aina ikävä kun mieli, kädet ja kamat on samaa mieltä. |
Illu 05.03.2010 22:30:08 | |
---|
....sellaista mageeta tatsia (mikä ton tyyliseen soittoon mielestäni kuuluu) jään vähän kaipaamaan. Tervetuloa kerhoon... Oikias viashan miä siin olin ja niin se sano se tivolmieskin. |
Kuha 05.03.2010 23:10:41 | |
---|
Panokset kovenee; 8 pojoa jaossa nyt - äänestäneet voi lisätä pari pistettä, jos mielivät. Ei vasiten kuitenkaan. |
JCM 05.03.2010 23:51:09 | |
---|
Kuha: Panokset kovenee; 8 pojoa jaossa nyt - äänestäneet voi lisätä pari pistettä, jos mielivät. Ei vasiten kuitenkaan. Kappas. Mielelläni kävisin rapsauttamassa tonne pari pojoa lisää. Ja käynkin. |
JCM 06.03.2010 00:24:18 | |
---|
JCM: Kappas. Mielelläni kävisin rapsauttamassa tonne pari pojoa lisää. Ja käynkin. Lisäsin myös uusimmalle osallistujalle kommenttia kehiin. |
Illu 06.03.2010 08:25:22 | |
---|
E2: ps. jos ette saa Illun vetoa kuulumaan, niin tallentakaa vaikka työpöydälle ja avatkaa siitä VLC:llä tai jollain eri ohjelmalla kuin RealPlayerilla tai selaimen oletuksella, sitten toimii. Jotain vikaa siinä oli, mutta sain toimimaan kun tallensin sen ensin ja avasin eri ohjelmalla. Joo, ei ole eka kerta, kun tonne Soneran kotisivulle tallennetut skabavedot eivät meinaa soida. Oikias viashan miä siin olin ja niin se sano se tivolmieskin. |
Tuomo_ 06.03.2010 20:46:05 | |
---|
TahTah: Hyvä Blues soundi laulussa. Mitä Wiskyä juot? :) Kiitos kysymästä. Siitä on 35 vuotta, kun viimeksi otin ja silloinkin Koskenkorvaa ja muita halpoja juomia. Ääni meni aikoinaan koulussa, kun jouduin huutamaan oppilaille. Sittemmin siirryin IT-alalle, jossa naisinsinöörit kiusaavat minut hengiltä. Sitä sanotaan työpaikkakiusaamiseksi ja siitä saa sairaslomaa. Nyt on siis aikaa mölytä ja repiä kitarankieliä suutuspäissään. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
Illu 06.03.2010 20:51:40 | |
---|
Palkitsen itseni Laphroaig paukulla :) Ai saakeli, kuulostaa hyvältä. Laatujuomia sulla. Oikias viashan miä siin olin ja niin se sano se tivolmieskin. |
MaQ 06.03.2010 20:56:37 | |
---|
tahtah: Ääni meni aikoinaan koulussa, kun jouduin huutamaan oppilaille. Sittemmin siirryin IT-alalle, jossa naisinsinöörit kiusaavat minut hengiltä. Sitä sanotaan työpaikkakiusaamiseksi ja siitä saa sairaslomaa. Nyt on siis aikaa mölytä ja repiä kitarankieliä suutuspäissään. :D Naiset on piruja ku sille päälle alkavat. Elä anna periksi. Ei ne vasiten... |
blues guitar 06.03.2010 22:10:33 | |
---|
Illu: Ai saakeli, kuulostaa hyvältä. Laatujuomia sulla. Joo...Laatu korvaa määrän. Laphroaig, Ardbeg, Bowmore, siinä mun suosikit. Kulutus erittäin kohtuullisia määriä. : ) ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Illu 06.03.2010 22:20:24 | |
---|
blues guitar: Joo...Laatu korvaa määrän. Laphroaig, Ardbeg, Bowmore, siinä mun suosikit. Kulutus erittäin kohtuullisia määriä. : ) Cao Ila on myös aika suunmukaista. Joskus tosin tulee, kun on oikein rai rai meinki, kipattua Jack Danielskin tai Jimi Kaukovalo. Oikias viashan miä siin olin ja niin se sano se tivolmieskin. |