stratomaster 28.02.2010 22:25:17 | |
---|
Erinomainen taustahan toi on. |
Illu 01.03.2010 20:17:46 | |
---|
illu: 0 No niin, hyvinhän se taas meni. Kun ei suju, eikä suksikaan luista. Erittäin hyvä soundi. Täng juu, uutta poljinta miedosti mukana. Oikias viashan miä siin olin ja niin se sano se tivolmieskin. |
padaa@dadaa! 04.03.2010 19:16:43 | |
---|
AiGee: Sori nyt tyhmä kysymys, mutta miten tässä siis äänet oikein annetaan? Äänestysketjuun, jossa on pisteytysohjeet. |
BigPapa 04.03.2010 21:54:47 | |
---|
LeoFender: Äänestysketjuun, jossa on pisteytysohjeet. Ja varmaankin sen mukaan, että eniten ääniä sille kenen kaveri satut olemaan. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
padaa@dadaa! 04.03.2010 22:21:14 | |
---|
BigPapa: Ja varmaankin sen mukaan, että eniten ääniä sille kenen kaveri satut olemaan. Nimenomaan. Ja ne pisteittä jotka käyttävät fuzzia. |
JCM 04.03.2010 22:48:05 | |
---|
BigPapa: Ja varmaankin sen mukaan, että eniten ääniä sille kenen kaveri satut olemaan. Meitsi on siinä tapauksessa vahvoilla. En tunne täältä varmaan ketään:D Mut ei se haittaa. Tulipahan testattua tuo b-band suoraan linjaan ja ääni sieltä tallentui. :) Huomenna illallako saa alkaa äänestää? |
TAR 05.03.2010 10:26:04 | |
---|
Olen sitä mieltä, että BigPapa menettää monta pistettä ulkomusikaalisten kommenttejensa myötä. Mies on hyvä soittaja. |
Tuomo_ 05.03.2010 10:27:27 (muokattu 05.03.2010 13:21:01) | |
---|
BigPapa: Ja varmaankin sen mukaan, että eniten ääniä sille kenen kaveri satut olemaan. Meitsi on siinä tapauksessa vahvoilla. En tunne täältä varmaan ketään:D Mut ei se haittaa. Tulipahan testattua tuo b-band suoraan linjaan ja ääni sieltä tallentui. :) Huomenna illallako saa alkaa äänestää? Onhan tämä vähän sisäänpäin lämpeävää hommaa, mutta ei kannata sen antaa haitata. Välillä sanan säilä heiluu ja vimmatusti vaihdellaan mielipiteitä, mutta onhan täällä paljon hyvääkin. Oppii kuulemaan eri kehitysvaiheissa olevia soittajia. Siinä on se hyvä puoli, että osaa asettaa itsensä paremmin johonkin osastoon. Itse olin pari vuotta sitten aloittaessani mielestäni aika hyvä blues-soittaja. Tosin se oli vain oma luulo. Nyt tietää jo suurin piirtein, missä mennään. Tässä oppii nöyryyttä ja arvostamaan muiden vetoja. Täällä on ns. Pallinaama-osasto, johon pääsee pidemmälle edistyneet soittajat. Heillä kulkee soitto teknisesti hyvin ja yleensä ovat kolunneet myös elämänpolkuja syvällä. Sitten on muut, jotka joskus yltävät lähes pallinaamatasolle ja sitten satunnaiset kävijät, jotka ovat mukana muutaman kerran ja toteavat, ettei tämä olekaan heidän juttunsa. Vaikka aina sanotaan, että pitää ottaa huumorin kannalta tämä skabailu on totuus kuitenkin se, että ei se laulukaan ollut kovin helppoa kansakoulussa luokan edessä. Pelkäsi munaavansa itsensä (nyt aion laittaa itseni likoon tässä skabassa ja mylviä sydämeni kyllyydestä häpeämättä yhtään). Ainakin vanhempi väki tämän kyykytyksen muistaa. Nuorempia ei toivottavasti koulussa enää nöyryytetä näin. Uskon, että jokaiselle täällä roikkuvalle soittaminen on henkilökohtainen juttu ja se kohdistuu enemmän tai vähemmän henkilön persoonaan. Sen vuoksi voi helposti loukata tai kannustaa kanssakilpailijoita näissä karkeloissa. Ei muuta kuin tervetuloa joukkoon. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
JCM 05.03.2010 10:28:41 (muokattu 05.03.2010 10:30:51) | |
---|
Pärstäkertoimellako tällä palstalla tosiaan äänestetään? Jos näin on, niin ei kai noita skaboja kannattais pystyttää äänestysmielessä ollenkaan. tahtah: Ei muuta kuin tervetuloa joukkoon. Juu kiitos:) |
Illu 05.03.2010 10:47:04 | |
---|
JCM: Pärstäkertoimellako tällä palstalla tosiaan äänestetään? Jos näin on, niin ei kai noita skaboja kannattais pystyttää äänestysmielessä ollenkaan. Joo, ja sitten saa kanssa pisteitä jos osaa imitoida jotain tunnettua kitaristia ja klassikko likkejä. Lisäksi Albert Järvisen diggailu katsotaan eduksi ja SRV -tyyli myös, ja sitten jossain yhteyksissä höpistää ukoista, joista en ikinä ole kuullutkaan... ;) Mutta siis oikeasti, kehittävää ja kivaa touhuahan tämä on, vaikkei menestys juuri päätä huimaakaan. Ja eipä näillä taidoilla/lahjoilla paljon voi sitä olettaakaan, mutta mukana roikutaan kuitenkin. Oikias viashan miä siin olin ja niin se sano se tivolmieskin. |
JCM 05.03.2010 10:51:14 | |
---|
Illu: Joo, ja sitten saa kanssa pisteitä jos osaa imitoida jotain tunnettua kitaristia ja klassikko likkejä. Lisäksi Albert Järvisen diggailu katsotaan eduksi ja SRV -tyyli myös, ja sitten jossain yhteyksissä höpistää ukoista, joista en ikinä ole kuullutkaan... ;) Onneksi mää oon tuossakin heikoilla, en kyllä osaa matkia yhtään mitään enkä ketään. :) Mutta siis oikeasti, kehittävää ja kivaa touhuahan tämä on, vaikkei menestys juuri päätä huimaakaan. Ja eipä näillä taidoilla/lahjoilla paljon voi sitä olettaakaan, mutta mukana roikutaan kuitenkin. No sehän se pitäiskin olla pääasia, että on mukavaa ja kehittävää touhua. Tuskin täällä nyt kukaan kovin vakavasti on kilpailemassa vaikka pisteitä jaellaankin. |
TAR 05.03.2010 11:48:27 | |
---|
Tervetuloa JCM! |
blaekie 05.03.2010 12:13:52 | |
---|
JCM: Pärstäkertoimellako tällä palstalla tosiaan äänestetään? Jos näin on, niin ei kai noita skaboja kannattais pystyttää äänestysmielessä ollenkaan. Juu näin on, esmes mäkin on niin komea , että enhän mä pelkän kitaransoiton perusteella ois koskaan saanut täällä pisteitä :) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
TAR: Olen sitä mieltä, että BigPapa menettää monta pistettä ulkomusikaalisten kommenttejensa myötä. Mies on hyvä soittaja. Olet ollut sitä mieltä jo kauan, kommentoin tai en. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
BigPapa 05.03.2010 13:14:08 | |
---|
Kaikesta huolimatta mukavaa, että uusia osallistujia tulee mukaan. Tere tulemast. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Kuha 05.03.2010 13:22:15 | |
---|
BigPapa: Tere tulemast. Nimenomaan. Ja kaikille muillekin Tere! |
padaa@dadaa! 05.03.2010 16:54:53 | |
---|
TAR: Olen sitä mieltä, että BigPapa menettää monta pistettä ulkomusikaalisten kommenttejensa myötä. Mies on hyvä soittaja. Tiedä tuosta. Saattaa toimia myös toiseen suuntaan. Riittäähän Keith Jarrettillekin maksavia kuulijoita. |
blues guitar 05.03.2010 19:20:34 | |
---|
Ei oo vielä ruuhkaa skabassa. Oliskohan syynä Maihinnousun toimimamattomuus? Pitäsköhän osallistua? ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
blaekie 05.03.2010 19:48:49 | |
---|
blues guitar: Ei oo vielä ruuhkaa skabassa. Oliskohan syynä Maihinnousun toimimamattomuus? Pitäsköhän osallistua? Mulle kävi niin, että jotain koitin eilen tohon soitella, mutta ei vaan irronnut mitään sellaista jota kannattaisi tänne laittaa :) , samat maneerit ja likit ei iske. Taustassa ei ole mitään vikaa. Joku toinen kerta sitten. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
J.Hollström 05.03.2010 19:48:59 | |
---|
blues guitar: Ei oo vielä ruuhkaa skabassa. Oliskohan syynä Maihinnousun toimimamattomuus? Pitäsköhän osallistua? Jospa tuo sama soolo on jo 118 kertaa vetästy. |