Jop1 30.01.2010 23:05:20 | |
---|
Gandhi: Miten niin ei fantasy? Peli onkin siis tiukaa realismia vai? Mielestäni nuo Final Fantasyt on parhaimmillaan perinteisenä fantasiana ehkä pienillä cyber/steampunk jutuilla höystettynä, esim. IX. Seiskasta en pitänyt osittain juurikin, koska sellainen futuristinen tekniikka fantasia ei sovi mielestäni roolipeleihin. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Ed_Guy 31.01.2010 01:48:49 (muokattu 31.01.2010 01:49:13) | |
---|
Jop1:Seiskasta en pitänyt osittain juurikin, koska sellainen futuristinen tekniikka fantasia ei sovi mielestäni roolipeleihin. Mielipiteesi on väärä :) |
carnation 31.01.2010 14:51:21 | |
---|
Aihetta sivuten: kun sain tuon 360:n edullisesti, niin täytyi hommata siihen kylkeen se puhuttu Lost Odyssey - Kaim Argonarin muisti palailee pätkittäin. Parin tallennuspisteen verran olen vasta edennyt, mutta tästä se lähtee. Täytyy yrittää paneutua nyt tähän keskivertoa tiiviimmin, vaikka jokunen muukin peli on kesken ja osa odottelee korkkausta. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Hipelius 31.01.2010 15:02:16 | |
---|
carnation: Aihetta sivuten: kun sain tuon 360:n edullisesti, niin täytyi hommata siihen kylkeen se puhuttu Lost Odyssey - Kaim Argonarin muisti palailee pätkittäin. Parin tallennuspisteen verran olen vasta edennyt, mutta tästä se lähtee. Täytyy yrittää paneutua nyt tähän keskivertoa tiiviimmin, vaikka jokunen muukin peli on kesken ja osa odottelee korkkausta. Loistava peli. Tuskin tulet pettymään. |
Milkop 03.03.2010 10:42:13 | |
---|
Kuinkas moni on XIII:n tilannut? Itse pistin eilen tulemaan. Onhan tuo vähän ristiriitaista palautetta saanut, mutta annetaan pelille mahdollisuus. Ainakaan itseä ei haittaa menneisyyden painolastit, kun ainuttakaan aiempaa FF:ä en ole pelannut läpi. Seiskaa eniten mutta siinäkin olen vasta ekassa levyssä menossa. Voisikin tässä tiistaita odotellessa jatkaa. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
geeza 03.03.2010 10:48:42 | |
---|
Milkop: Kuinkas moni on XIII:n tilannut? Itse pistin eilen tulemaan. Onhan tuo vähän ristiriitaista palautetta saanut, mutta annetaan pelille mahdollisuus. Ainakaan itseä ei haittaa menneisyyden painolastit, kun ainuttakaan aiempaa FF:ä en ole pelannut läpi. Seiskaa eniten mutta siinäkin olen vasta ekassa levyssä menossa. Voisikin tässä tiistaita odotellessa jatkaa. Ennoo tilannu, mutta pyrin toki hankkimaan heti kun ilmestyy. Mulle on tullut noista trailereista sunmuista jutuista aika hyvät vibat. Jotenkin tuntus muistuttavan aika paljon kymppiä, josta ite diggailen ehkä näistä eniten. Kyä mää vakaasti uskon notta hyvä siältä tuloo : ) "I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!" |
Hipelius 04.03.2010 15:48:59 | |
---|
Tilattu. Yritän olla optimistinen. |
Mikä hemmetin Leona Lewis uikutus tuossa uudessa trailerissa soit taustalla!? Älkää nyt sanoko, että tohon on tollanen musiikkimaailma upotettu. |
Informaatiokameli 05.03.2010 11:14:12 | |
---|
Tilaukseenhan se meni vaikka ajattelin aluksi odotella alelaarihintaa. Onhan tuo tyhmää maksaa neljäkymppiä pelistä jonka odottaa olevan suurta paskaa. Vaan jospa tuo onnistuisi yllättämään. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Milkop 05.03.2010 11:15:14 | |
---|
Suat: Älkää nyt sanoko, että tohon on tollanen musiikkimaailma upotettu. Pelin teemabiisi Pohjois-Amerikan ja Euroopan julkaisuissa. Karmeaa skeidaa. Masashi Hamauzu on väsännyt soundtrackin. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
JoeHans 05.03.2010 12:36:24 | |
---|
No eipähän tartte alkaa harkitteen boxin tai ps3 hankkimista. Ei kyllä trailerit herättäny minkäänlaista kiinnostusta. |
Swan 05.03.2010 17:00:05 | |
---|
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
itsy 05.03.2010 17:08:22 | |
---|
Swan: Boksin hankkimista puoltaa tällainen: http://en.wikipedia.org/wiki/Lost_Odyssey Ehdotonta komppia. Kymmenisen tuntia tullut tässä parin päivän aikana pelattua ja ihan tajuttoman koukuttava peli. Tarina ja kerronta ovat tehokasta, välivideoissa hieno elokuvamainen habitus ja novellitkin toimivat juonen kannalta hyvin. Final Fantasyihin en ole koskaan perehtynyt mutta tämän perusteella täytynee tutustua. ex-Izzy | pian oon taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu |
Ronttu 06.03.2010 19:41:56 | |
---|
Itchy: Ehdotonta komppia. Kymmenisen tuntia tullut tässä parin päivän aikana pelattua ja ihan tajuttoman koukuttava peli. Tarina ja kerronta ovat tehokasta, välivideoissa hieno elokuvamainen habitus ja novellitkin toimivat juonen kannalta hyvin. Final Fantasyihin en ole koskaan perehtynyt mutta tämän perusteella täytynee tutustua. Samaa täällä. 90 tuntia tähänkin upposi kun veti kaikki mahdolliset questit sun muut. Parhaita pelejä ikinä mitä oon pelannu. |
StoRBa 07.03.2010 00:34:58 | |
---|
Tilasinpa Play.comista boxille FF13:n, kun sai viidelläkympillä. Tietääpähän, mihin seuraavat kaks kuukautta elämästä uppoaa. MadCraftin keikka YouTubessaTuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa.
Onko tuo... Super Guss Cola?? |
Hipelius 07.03.2010 00:36:28 | |
---|
StoRBa: Tilasinpa Play.comista boxille FF13:n, kun sai viidelläkympillä. Tietääpähän, mihin seuraavat kaks kuukautta elämästä uppoaa. VPD:stä olisi saanut halvemmalla. :P Loppuun sama. |
Hipelius 09.03.2010 18:12:51 | |
---|
Ensimmäisen kolmen tunnin perusteella vaikuttaa... hyvältä. Aivan alussahan tässä ollaan, joten sen enempää en osaa vielä sanoa. Dialogi on välillä kyllä aika posketonta. "Moms are tough." |
Spawn 09.03.2010 18:38:26 | |
---|
Kun on puhe Final Fantasyista niin ei voi sivuuttaa Dragon Quest -sarjaakaan ihan täysin kun kuitenkin ensimmäinen DQ antoi kipinän Squaresoftille tehdä Final Fantasy. Play-asiassa ovat alkaneet nimittäin ottaa pre-ordereita DS:lle ilmestyvän Dragon Quest IX jenkkiversiosta: http://www.play-asia.com/SOap-23-83-4rgs-71-ba-84-j-70-3r1v.html Itselle Final Fantasy XIII on sellainen killer-app, jonka ilmestyminen pakottaa hankkimaan PS3. Tai noh, nainenkin vähän painostaa samaisen pelin vuoksi. FFXII tuli hankittua pari kuukautta sitten ja mahtava peli sekin. Harmi vain kuin Dualshock kakkoseni otti ja hajosi. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Informaatiokameli 11.03.2010 23:52:45 | |
---|
Ihan hyvältä vaikuttaa yhden päivän pelailun perusteella. Eihän tätä miksikään Final Fantasyksi tunnistaisi jos ei kotelossa niin lukisi mutta mitä siitä kun homma toimii. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Meadow 12.03.2010 18:03:46 (muokattu 12.03.2010 18:06:44) | |
---|
Juurikin niin hirveää kakkaa kuin odotinkin, eiss. Onneksi en maksanut tästä itse senttiäkään. |