Aihe: Aivot narikkaan-elokuvia?
1 2 3 4 5
Nazareth
04.03.2010 19:45:14
Russ Meyerin elokuvat.
Sitkeä rotta. Nää soi.
tsugaru
04.03.2010 20:02:08 (muokattu 04.03.2010 20:03:55)
Esitetyillä kriteereillä etsisin varmaan käsiini uusimman Jim Carrey -elokuvan I love Philip Morris.
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
Rhapa
04.03.2010 20:06:12
tsugaru: Esitetyillä kriteereillä etsisin varmaan käsiini uusimman Jim Carrey -elokuvan I love Philip Morris.

Eijjei, ei ja ei. Braindead ja Ernest leffat on paljon parempia vaihtoehtoja. Tuoreita ja sillee.
gigity gigity
Mika Kangas
04.03.2010 20:25:15
Oon varmaan harvoja joka tykkää näistä monien nimeämistä aivot narikkaan-leffoista.Mun mielestä ne on viihdyttäviä.Kunnon vanhanajan sankareita jotka laittaa haisemaan eikä puhu taikka politikoi.Dirty Harry,John Rambo,McClane..No Arska ei oikein kyllä irtoa.Näistä tehdyt komediaversiot on kanssa ässiä.Emmerichin taideteokset on kanssa hienoja.

Mulle aivot narikkaan-leffoja on kaikenlainen taidehömppä missä ei oikein tapahdu mitään.Ihmissuhdedraamat,romanttiset komediat,tyttöleffat ym.Liikaa Homer Simpsonia mun luonteessa.
dipshit
04.03.2010 20:30:05 (muokattu 04.03.2010 20:32:57)
Coran: Tuon leffan voi tulkita kyllä kahdella tavalla, joista itse kallistuisin siihen masentavampaan vaihtoehtoon. Olkoot se välillä hauska, mutta enemmänkin riipaiseva.

No joo, tää on kyl totta ja oon samaa mieltä et olihan toi aika masentava, mutta jotenki mulla nostatti fiiliksiä se kun älysin et perkele, ei meikä ookaan ihan yksin tässä maailmassa tällästen paskafiilisten kanssa.

Eikä aivojen käyttöä tosiaankaan kannata unohtaa, elokuva sisältää aika paljon hienovaraisia juttuja.

Joo no tähän en niin paljoo osaa ottaa kantaa. Ite vaan aloin kattomaan leffaa ja yhtäkkiä huomasin et lopputekstit rullas. Jotenki vaan jäädyin tuota katsellessa, niin pelottavan tarkasti oli välillä saatu omia fiiliksiä tuotua tuohon elokuvaan. En sit aivojenkäytöstä niin tiedä. No yhtä kaikki, hieno leffa. Ja on muuten ainut elokuva ikinä jossa oon meinannu alkaa poraamaan. Mut joo sori OT:stä.

EDIT: MITEN SAATOINKAAN UNOHTAA! Meen ruoskimaan itteäni... eli tosiaan RAMBO! Siis se uusin. Siinä on mestarillinen elokuva, ja julistan sen tämän vuosituhannen parhaaksi toimintaelokuvaksi. Aivoja ei tarvita, mutta se ei haittaa - päinvastoin. Mutta jos ketjun aloittaja ei ole sitä vielä nähnyt niin ihmettelen. Jokainen itseään kunnioittava ihmisolento on nähnyt Rambon ja rakastunut siihen.
Gandhi
04.03.2010 20:40:36
Tässä noin kuukausi takaperin parin kaverin kanssa käytimme tähän tarkoitukseen Wayne's Worldia ja toimi aika hyvin. Edellisen kerran katsoin ko. pätkän varmaan ysärin puolivälissä, joten kokemuksessa oli myös annos nostalgiatrippiä.
tomaattiorava
04.03.2010 20:47:24
Nosiis nää 80-90-lukujen taitteen äxönhahmot kuten McClane, Eddie Murphy lehvat ja mitänäitä nyt on ovatkin ihan rautaa ja juuri tätä osastoa mitä haen. Ne vaan on miljoonaan otteeseen nähty. They just don't make 'em like they used to =/

Tosta uusimmasta Rambosta pitää vielä kommentoida.
Vuokrasin sen sillon ko ihan uus oli ja tarvii sanoo että sitä katsellessa jäi puolet ranskalaisista syömättä. Meikäläinen on ihan polvenkorkusesta asti kattellut jos jonkinlaisia kauhu/teurastus-pätkiä ja ne on ihan hupaisaa viihdettä yleensä mutta tää Rambo oli kyllä aivan saatanan brutaalia tavaraa.
Toisin kun jossain kauhuelokuvissa, tässä tapauksessa ei voinut vedota "se on vain satua" korttiin ja se miten kyläkaupalla raiskataan ja teurastetaan ihmisiä naisineen vauvoineen on aika kova pala meikäläiselle.
Coran
04.03.2010 21:09:32
Dipsetcityboy: No joo, tää on kyl totta ja oon samaa mieltä et olihan toi aika masentava, mutta jotenki mulla nostatti fiiliksiä se kun älysin et perkele, ei meikä ookaan ihan yksin tässä maailmassa tällästen paskafiilisten kanssa.

Totta, sydämellähän tuo ehkä nimenomaan kannattaakin katsoa. (: Hieno, hieno.
Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19
Milkop
04.03.2010 21:16:32

Hard Ticket to Hawaii (1987)

Ronn Moss elämänsä roolissa. Tissejä, myrkkykäärme, huumekauppaa ja legendaarinen skeittauskohtaus.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Jormaz
04.03.2010 21:17:24
Milkop: Hard Ticket to Hawaii (1987)

Ronn Moss elämänsä roolissa. Tissejä, myrkkykäärme, huumekauppaa ja legendaarinen skeittauskohtaus.

Tää on parasta ikinä. Elokuvassa ei oo juonta, siinä vaan tapahtuu asioita.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Funkånaut
04.03.2010 21:24:01

- With a bazooka?
- It's the only gun I can hit a moving target with. Good hunting weapon, aye?

Kaunis elokuva ja loistava tähän aivot narikkaan -tarkoitukseen.
Raaka mutta hyvä.
Rahkonen
04.03.2010 21:47:55

Kaikki missä on Will Ferrel pääosassa.
Kersu
04.03.2010 22:49:22

Rahkonen: Kaikki missä on Will Ferrel pääosassa.

Hyi saatana mitä paskaa :---------------D Ei siis yksikään ihminen voi tehä semmosta ulostetta! Saa niille kyllä nauraakki ainaki välillä, että ei ne ihan mehtään mee kuitenkaan.
"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä
chico_miguel
04.03.2010 23:00:04
"Eres tú cabron hijo de puta"
Booombox
04.03.2010 23:13:26
Nacho Libre on ihan huippu sillonko sen tajuaa. On frendejen kaa jauhettuu niitä reploja jo vuosia.
Get your money for nothin' Get your chicks for free
Karipiirto
05.03.2010 02:13:06

Ehdottomasti Crank 1-2, kaikki transporterit ja shoot 'em up. Jotain tommoisia katon aina kun alkaa kyllästyttää kaikki "suuren juonen" oscar-leffat. :)
"Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä.
bedlam
05.03.2010 08:44:39 (muokattu 05.03.2010 08:45:28)

Vähän liiankin kuumaa kamaa. Meinasin tilata kyseisen leffan, mutta Amazonissa käytettynä 46 puntaa halvimmillaan...

e: Amerikan puolella uutena 139 dollaria!
Nuages
05.03.2010 10:36:08 (muokattu 05.03.2010 10:37:31)
BMF: Aamen!

Aamen!

Joko Uuno-elokuvat on mainittu? Vanhat mustavalkoiset Uunot ovat kyllä loistavaa aivot narikkaan -viihdettä, etenkin krapulassa.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
kaljataiteilija
05.03.2010 11:29:40
Riemurasia ( Amazon Women on the Moon )
Parodioi tv-kanavia ja b-luokan ohjelmia.
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)