Exhausted 04.03.2010 10:49:08 | |
---|
Pande: Mäpäs tiedänkin... Mutta en saa kertoa :-( Prkl työsopimukset vie kaiken ilon. Määkin tiedän, jos tiedän samasta kuin te. Onko tää nyt salaista tietoa ensinkään :( |
moderndrummer88 04.03.2010 13:18:33 | |
---|
Tonedeff: Olisko kellää ylimääräsä invitee jota haluis mulle lähetellä? Tuskin. Voisiko ylläpito ottaa nyt sellaisen linjan, että tätä ketjua ei spämmätä näillä "hei laittakaa mulle kutsua" -viesteillä. Varoitusta painoin. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
EddieTheHead 04.03.2010 13:55:03 | |
---|
Suomalaisia bändejä löytyy suhteellisen vähän, mutta muuten kaikinpuolin loistava tarjonta. Mainokset vaan pistää vituttamaan, kun kuuntelee jotain hyvää levyä ja sitten tulee "Uuh, aah, ihana unibetmies. LISÄÄ LISÄÄ LISÄÄ!!!" |
On olemassa keino päästä mainoksista eroon. Se on ihan oikein että ne on tehty helvetin rasittaviksi. |
StJerky 04.03.2010 15:15:04 | |
---|
ReBeat: On olemassa keino päästä mainoksista eroon. Se on ihan oikein että ne on tehty helvetin rasittaviksi. Eikä edes maksa paljon. |
EddieTheHead 04.03.2010 17:26:38 | |
---|
StJerky: Eikä edes maksa paljon. Sillä hinnalla saa ostettua ihan oikean levyn. |
Tonedeff 04.03.2010 17:27:03 | |
---|
moderndrummer88: Tuskin. Voisiko ylläpito ottaa nyt sellaisen linjan, että tätä ketjua ei spämmätä näillä "hei laittakaa mulle kutsua" -viesteillä. Varoitusta painoin. No anteeks vaa äiti ;) |
M4ss3 m/ 04.03.2010 17:52:57 | |
---|
EddieTheHead: Sillä hinnalla saa ostettua ihan oikean levyn. Mutta sillä oikean levyn hinnalla saa sen pari miljoonaa biisiä koneelle. Jos sulla on niin suppea musiikkimaku, että yksi levy riittää tyydyttämään sun musiikinnälkäs niin mikäs siinä. |
-Cale 04.03.2010 17:59:59 | |
---|
EddieTheHead: Suomalaisia bändejä löytyy suhteellisen vähän, mutta muuten kaikinpuolin loistava tarjonta. En nyt sanoisi loistava. Paljon joutuu soittolistojakin rakentamaan osittain sellaisesta semihyvästä kamasta. Tosin eipä näillä hinnoilla paljoa viitsi valittaa. Ehkä nykymusiikin kuuntelijalle tarjonta on parempi. |
jim 04.03.2010 18:02:38 (muokattu 04.03.2010 21:25:00) | |
---|
Tässä muutama kutsu: Edit: meni jo |
EddieTheHead 04.03.2010 18:44:27 | |
---|
M4ss3 m/: Mutta sillä oikean levyn hinnalla saa sen pari miljoonaa biisiä koneelle. Jos sulla on niin suppea musiikkimaku, että yksi levy riittää tyydyttämään sun musiikinnälkäs niin mikäs siinä. Ennemmin yksi ihan aito oikea bändin levy, kun vitusti biisejä koneella. |
Jokapaikanapina 04.03.2010 18:56:39 | |
---|
jim: Tässä muutama kutsu: bn4rRuVkC2W7Lph3 bxSuCdz43VUehHNC aqKYrEWe9yD9TxZF Kaverin puolesta kiitän. Multakin tulee ens kuussa parit kutsut tänne .) |
StJerky 04.03.2010 18:58:37 (muokattu 04.03.2010 19:00:10) | |
---|
EddieTheHead: Sillä hinnalla saa ostettua ihan oikean levyn. Minulla on monta laatikollista CD-levyjä, vinyylejä ja kasetteja. Olen huomannut että fyysisen rojun omistaminen ei tee minua yhtään onnellisemmaksi. Spotify Premiumin hankinnan jälkeen olen ostanut tai saanut vain vain pari kolme levyä (joita ei Spotifyssa tulla koskaan näkemään). Mutta oli aika - ei kovin kauan sitten - kun ajattelin toisin ja halusin jotain kädssä hypisteltävää. |
M4ss3 m/ 04.03.2010 19:26:09 | |
---|
On se ihme kun ei löydy studioversiota tai versiota ollenkaan Black Sabbathin Symptom of the universestä Black Sabbathin soittamana.. |
Jokapaikanapina 04.03.2010 19:35:21 | |
---|
M4ss3 m/: On se ihme kun ei löydy studioversiota tai versiota ollenkaan Black Sabbathin Symptom of the universestä Black Sabbathin soittamana.. Osa Sabbathin levyistä katos viime syksynä tuolta |
Johnny Buzz 04.03.2010 19:52:45 | |
---|
Tosiaan Spotify voisi vaikka saman tien lisätä kutsuttujen määrää, mutta tällä hetkellä se ei ole taloudellisesti kannattavaa. Jokainen account lisää tuo firmalle kuluja rojaltien, Teosto-maksujen ja kaistan muodossa. Yksi mielenkiintoinen seikka, joka jäi mieleen tosta tapaamisesta oli se, että Ruotsissa Spotify tuo levy-yhtiöille huomattavasti enemmän rahaa kuin iTunes. Itse asiassa moninkertaisen määrän. Lisäksi esim. Telia tekee Ruotsissa palvelun kanssa yhteistyötä tarjoamalla palvelun asiakkailleen. Näin Telia saa lisää data-asiakkaita ja Spotify maksavia asiakkaita. Tällaiset pari hauskaa mainoskamppissaittia nosti myös esille: Stockholm Priden "How hetero is your Spotify playlist?": http://www.stockholmpride.org/spotify/ ja Volkswagen Passat EcoFuel: http://volkswagen.se/passatecofuel/ Eli valitse tuosta määränpäät ja saitti laskee, kuinka paljon hiilidioksidipäästöjä reitti aiheuttaa. Tämän jälkeen voit ladata Spotify-soittolistan, joka sisältää jazzia yhtä paljon kuin tuo matkan hiilidioksidimäärä vastaisi jazz-orkesterin tuottamana. Hauska idea kyllä. |
EddieTheHead 04.03.2010 20:01:33 | |
---|
|
nirzin 04.03.2010 20:14:12 | |
---|
EddieTheHead: Mulla on kaikki Maidenin studioalbumit playlisteinä ja jokainen on 100% hetero. Mun Pet Shop Boys -soittolista on 0% hetero, "You're a dancing queen". Oliskohan yksi maailman nopeiten kiinnostavuutensa menettävistä "palveluista". |
Johnny Buzz 04.03.2010 20:15:00 | |
---|
nirzin: Mun Pet Shop Boys -soittolista on 0% hetero, "You're a dancing queen". Oliskohan yksi maailman nopeiten kiinnostavuutensa menettävistä "palveluista". Mainossaittihan toi on vaan. |
Tande 04.03.2010 20:20:27 | |
---|
Spotifyn mukaan Elviksen musiikki on Alternative rockia! :D In Rock. |