Aihe: True Blood - HBO:n vampyyrisarja
1 2 3 4 5 6 7
CountX
02.03.2010 19:12:34
Ali: Voi kuule, niitä tissejä on luvassa kyllä vielä ja paljon!

Ei vakuuttanut tuo eka jakso, mutta pitäähän sitä kai sit seurata kerran on tissejä luvassa.
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Tympee Huttunen
02.03.2010 19:32:00
Ihan paskahan tuo ensimmäinen jakso oli, vaikka alun kauppakohtaus antoi muuta odottaa. Se tummatyttöisen roolihahmo oli todella rasittava. Eniten silti ärsytti se harmaanaamainen "nykyvampyyri". Toki tuossa oli sopivan kieroa meininkiä, mutta pahasti jäi ensimmäinen jakso miinuksen puolelle. Ehkä odotin vähän vakavampaa sarjaa tai jotain, kai tuo tuosta kirkastuu.
Teijo K.
03.03.2010 09:41:25

Ei kanssa kauheasti vakuuttanut. En kyllä tiedä mitä edes odotin. Mä en normaalisti ole edes mitenkään nirso, mutta tä ei nyt vaan oikein lähtenyt mun mielestä.
Rhapa
03.03.2010 11:14:39
Mäkrö: Ihan paskahan tuo ensimmäinen jakso oli, vaikka alun kauppakohtaus antoi muuta odottaa. Se tummatyttöisen roolihahmo oli todella rasittava. Eniten silti ärsytti se harmaanaamainen "nykyvampyyri". Toki tuossa oli sopivan kieroa meininkiä, mutta pahasti jäi ensimmäinen jakso miinuksen puolelle. Ehkä odotin vähän vakavampaa sarjaa tai jotain, kai tuo tuosta kirkastuu.

Tumma tyttö oli oikein mukava piristysruiske tuohon näyttelijäkaartiin. Säpsäkkä neiti. Diggasin kyllä myös pääosan esittäjistä. Varsinkin baarin tyttönen oli oikein passeli rooliinsa. Eniten tässä häirtsee sellainen "twilight leima". Leffaa näkemättä sellainen im-so-gay-vampyyrimeininki ei oikein natsaa. Toivottavasti rapisee jatkossa pois moinen.
gigity gigity
geeza
03.03.2010 11:18:34

ärsytti vitusti toi junttimurre. aion silti katsoa jatkossakin.
"I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!"
Milkop
03.03.2010 11:24:34

geeza: ärsytti vitusti toi junttimurre. aion silti katsoa jatkossakin.

Parin jakson jälkeen huomaat ihmetteleväsi, kuinka ennen selvisit ilman sitä :) No ei vaan, kyllä siihen jotenkin tottuu sarjan edetessä. Itsellä ainakin kävi näin.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
juuso a
03.03.2010 11:48:17

tatta: Tunnari kolahti kanssa.

Helekkarin hyvä tsibale ja mahtava videokin
http://www.youtube.com/watch?v=Wet5OM7RR8Q
One.
jassi
03.03.2010 11:49:04
Mun mielestä tuo pääosamimmin rooli on jotenkin paskasti ohjattu & näytelty. Epäuskottavan naiivi ja viaton valkoisiin puettu ponnarityttönen onkin yhtäkkiä uhmaamassa kriminaaleja keklu kädessä parkkiksella. Ei paikallisen saluunan tarjoilijatar ole tuollainen pinkkiruusutapettisen huoneen puhtoilija typy. Vitutti oikein. Ja ihan helekkarin ärsyttävä tapa Pacquinilla muutenkin näytellä liiotelluin naamailmein. Varsin kummallisen näköistä vääntöä tuli sieltä. Vois puhua miltei naamaylinäyttelemisestä tässä kohtaa.Näköjään myös vampyyrien näytteleminen on nykyään tuota "alta kulmain"-tsiigailua järjestään. Eipä tuijotellut legendaarinen Christopher Lee tuohon malliin ja tais olla ihan hyvä roolissaan...Katon vielä toisen jakson ja teen sitten päätökseni jatkosta. Teineille tehtyä hutchinssoniahan tämä tuntuis olevan.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
hyllevi
03.03.2010 11:56:06
Sarja nostaa tasoa selkeästi joskus kuudennen jakson jälkeen ja vielä selkeämmin kakkoskaudelle, alussa taisi olla vielä vähän höpöilyä.
Rhapa
03.03.2010 12:57:21
jassi: Mun mielestä tuo pääosamimmin rooli on jotenkin paskasti ohjattu & näytelty. Epäuskottavan naiivi ja viaton valkoisiin puettu ponnarityttönen onkin yhtäkkiä uhmaamassa kriminaaleja keklu kädessä parkkiksella. Ei paikallisen saluunan tarjoilijatar ole tuollainen pinkkiruusutapettisen huoneen puhtoilija typy.

Niin, sarjahan selkeästi pyrkii autenttiseen realismiin.
gigity gigity
Teijo K.
03.03.2010 17:11:45

Rhapa: Niin, sarjahan selkeästi pyrkii autenttiseen realismiin.

Mulle jäi kyllä aika auki että mihin toi sarja pyrkii.
Lego
03.03.2010 17:13:39
Samaa mieltä kuin muutama muukin, kuraa tuntuisi olevan kaiken sen etukäteishehkutuksen jälkeen. Liikaromantisoitu Twilight-gay-oopperahan tuo tuntuu olevan. Tuota paljon mainostettua tason nousua odotellessa mutta niinpä sitä huudeltiin jo ennemminkin että on loistava..
Marshallga
03.03.2010 17:35:51
Pari kuukautta sitten tuli katsottua koko sarja putkeen yhdellä heitolla. Voisi seurata uudestaan ylen tahtiin.
"Support music, not rumors."
Rhapa
03.03.2010 17:41:52
Teijo K.: Mulle jäi kyllä aika auki että mihin toi sarja pyrkii.

Okei. Hyvä tietää.
gigity gigity
jassi
03.03.2010 17:57:01
Öhö öhö. Eipä se tarkoita sitä, että silloin kun sarjan tyylilaji on fantasia, niin kaikkien henkilöhahmojen tulee myös olla äärimmilleen epäuskottavia ja ylinäyteltyjä. Prkl.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Teijo K.
03.03.2010 18:03:37

Rhapa: Okei. Hyvä tietää.

Kiusallasiko et kerro vai onko sulla sama tilanne?
Rhapa
03.03.2010 18:55:28
Teijo K.: Kiusallasiko et kerro vai onko sulla sama tilanne?

Ai, sä olitkin ihan tosissas... Aika harvoin tulee esim. jotain vampyyrileffaa katsellessa mietittyä, että mihin tämä leffa pyrkii. Tai oikeastaan mitä tahansa katsoessa. Ei näiden tällaisten mitään taidepläjäyksiä tarvii ollakaan. Mun mielestä tässä nyt vain oli sopivasti asiat vinksallaan.

Kauniit naiset ja seksuaalisuus on mun mielestä aika must juttu vampyyriaiheisissa leffoissa, joten miksi sarjoissa pitäisi olla jotain rekkalesboja pääosissa?
gigity gigity
Teijo K.
03.03.2010 19:40:42

Rhapa: Ai, sä olitkin ihan tosissas... Aika harvoin tulee esim. jotain vampyyrileffaa katsellessa mietittyä, että mihin tämä leffa pyrkii. Tai oikeastaan mitä tahansa katsoessa. Ei näiden tällaisten mitään taidepläjäyksiä tarvii ollakaan. Mun mielestä tässä nyt vain oli sopivasti asiat vinksallaan.

Kauniit naiset ja seksuaalisuus on mun mielestä aika must juttu vampyyriaiheisissa leffoissa, joten miksi sarjoissa pitäisi olla jotain rekkalesboja pääosissa?

Mulla on silleen, että jos se leffa pääsee siihen mihin se pyrkii, niin silloin itä ei tarvitse kysellä. Eikä ole todellakaan kyse mistään taidehöpötyksestä. Eli esim. vampyyrileffa voi pelottaa tai jotain.
Kerpele
03.03.2010 21:28:26
Teijo K.: Mulla on silleen, että jos se leffa pääsee siihen mihin se pyrkii, niin silloin itä ei tarvitse kysellä. Eikä ole todellakaan kyse mistään taidehöpötyksestä. Eli esim. vampyyrileffa voi pelottaa tai jotain.

Ehkä se pyrkii viihdyttämään. En kuitenkaan menisi vannomaan.
"Tärkeintä on luovuttaa, naisen edessä olet kuitenkin aina hävinnyt osapuoli." -Lennu
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)