Käyttäjätunnus 03.03.2010 00:47:24 (muokattu 03.03.2010 00:52:30) | |
---|
LeoFender: Elviksen -77 -konsertit on ihan omassa sarjassaan tällä saralla. Nehän on just loistavia. Jäätävää tulkintaa mm. tässä: http://www.youtube.com/watch?v=s5CZuRF9LBE EDIT: Live Aidista puheen ollen niin usein jopa parhaaksi livebändiksi hehkutettu Led Zeppelin ei ihan parhainta päiväänsä tuolloin viettänyt: http://www.youtube.com/watch?v=9AzIsSHJJq4 . Kyllä mun mielestä Sabbath ja Who(jonka esitystä myös paljon haukutaan aina) pieksivät mennen tullen Zeppelinin. Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher |
|
arsu 03.03.2010 08:37:24 | |
---|
Metallican viime kesän Sonisphere-esiintyminen Porissa tulee ekana mieleen. Vaikka kyllähän siitä moni tykkäsikin tai sitten olivat vaan tarpeeksi maistissa, ettei tuo vituralleen soitto haitannut. |
Musta Arkipyhä 03.03.2010 09:05:37 (muokattu 03.03.2010 09:06:29) | |
---|
Käyttäjätunnus:EDIT: Live Aidista puheen ollen niin usein jopa parhaaksi livebändiksi hehkutettu Led Zeppelin ei ihan parhainta päiväänsä tuolloin viettänyt: http://www.youtube.com/watch?v=9AzIsSHJJq4 . Kyllä mun mielestä Sabbath ja Who(jonka esitystä myös paljon haukutaan aina) pieksivät mennen tullen Zeppelinin. Live Aid onkin Zepujen osalta huono.Ovat itsekin käsittääkseni asian myöntäneet. Sen sijaan How the west was won-liven perusteella "paras livebändi" hehkutus ei enää olekaan niin ylimitoitettu.Parhaita livelevyjä mitä koskaan olen kuullut. Ja ainoa tripla jonka olen ensikuulemalta kuunnellut kerralla läpi :-) Juutuupissa taitaa olla M.Schenkeriltä joku "huonon päivän" video jossa mies vetää hyvinkin kehnosti "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
StJerky 03.03.2010 09:07:57 | |
---|
PsychedelicWarlord: Sen sijaan How the west was won-liven perusteella "paras livebändi" hehkutus ei enää olekaan niin ylimitoitettu.Parhaita livelevyjä mitä koskaan olen kuullut. Jotkut väittää ettei siinä ole paljoakaan liveä jäljellä. |
zepper 03.03.2010 10:08:14 | |
---|
StJerky: Jotkut väittää ettei siinä ole paljoakaan liveä jäljellä. Ettei nyt vaan menis sekasin The Song Remains The Same liven kanssa. Se nimittäin on melko lailla muokkailtu ja leikkailtu live-juttu. |
StJerky 03.03.2010 11:04:28 | |
---|
zepper: Ettei nyt vaan menis sekasin The Song Remains The Same liven kanssa. Se nimittäin on melko lailla muokkailtu ja leikkailtu live-juttu. Ei. Tuosta West-jutusta puhe ollut. Minä en tiedä siitä sen enempää eikä kiinnostakaan. Jos se kuulostaa hyvältä se on hyvä. |
Jokapaikanapina 03.03.2010 22:31:19 | |
---|
PsychedelicWarlord: Sen sijaan How the west was won-liven perusteella "paras livebändi" hehkutus ei enää olekaan niin ylimitoitettu.Parhaita livelevyjä mitä koskaan olen kuullut. Westin sain synttärilahjaks ja se on aika perinpohjasesti koluttu ja on kyllä pirun hyvä. Vaan vielä paremmaks yltää mun mielestä The Whon Live At Leeds |
Jokapaikanapina 03.03.2010 22:37:35 | |
---|
StJerky: Ei. Tuosta West-jutusta puhe ollut. Minä en tiedä siitä sen enempää eikä kiinnostakaan. Jos se kuulostaa hyvältä se on hyvä. En usko, että West olis korjailtu. Biisithän on koottu kahelta keikalta, joista on monet bootlegitkin, ja samalta ne bootlegit kuulostaa ku viralline julkasu. En oo kyllä koskaan kuullu epäilyjä Westin suhteen, joten en oo ehkä osannu kiinnittää huomiota |
Dropped C 04.03.2010 12:41:20 | |
---|
Täh? Omaan korvaanhan toi Reunionhan on vallan mainioita meininkiä.... Tosin taidan olla Sabbath fanipoika. Past Lives toki vielä parempi ja ei taida olla edes liiemmin studiossa käsitelty? |
Musta Arkipyhä 04.03.2010 12:48:37 (muokattu 04.03.2010 12:51:47) | |
---|
StJerky: Jotkut väittää ettei siinä ole paljoakaan liveä jäljellä. Epäilen kyllä ,että livelevyksi paljonkin liveä :-) Miten sitä olisi fiksailtu? Nauhoitusajankohtaa en pidä todennäköisenä koska sitä ei julkaistu tuolloin. Eli sitä olisi fiksailtu julkaisuajankohtana 30 vuotta myöhemmin? Aika hankalaa ja kallista toimintaa olisi tuo ollut ellei jopa mahdotonta. Mielestäni nimenomaan se ettei Westiä julkaistu nauhoitusajankohtana vaan paljon myöhemmin puhuu "fiksailua" vastaan. Mikään salaisuus ei ole ,että suurta osaa julkaistuista livelevyistä on"fiksattu" enemmän tai vähemmän ja kun asioista on yleensä kulunut 20-30 vuotta antavat asiaan osalliset tahot keskenään ristiriitaisia muistinvaraisia lausuntoja. Pointti nyt kuitenkin oli ,että Zepin Live Aid-veto ei ole Zeppeliniä parhaimmillaan ja "paras livebändi" hehkutukset tuskin siihen perustuvatkaan. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Jokapaikanapina 04.03.2010 12:49:33 | |
---|
Dropped C: Täh? Omaan korvaanhan toi Reunionhan on vallan mainioita meininkiä.... Tosin taidan olla Sabbath fanipoika. Past Lives toki vielä parempi ja ei taida olla edes liiemmin studiossa käsitelty? Mun mielestä ei toimi kun Ozzy lähinnä karjuu ja vieläpä tosi matalalta |
Musta Arkipyhä 04.03.2010 12:51:11 (muokattu 04.03.2010 12:51:56) | |
---|
Jokapaikanapina: Mun mielestä ei toimi kun Ozzy lähinnä karjuu ja vieläpä tosi matalalta Sabbath bloody sabbathin laulumelodiaa on ainakin vedetty uusiin puihin.Lisäksi Behind the wall of sleepin lopun rumpukomppi on erilainen kuin alkuperäinen. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
JCM 04.03.2010 14:13:01 | |
---|
|
Icy-Sun 04.03.2010 16:11:36 | |
---|
Dropped C: Täh? Omaan korvaanhan toi Reunionhan on vallan mainioita meininkiä.... Tosin taidan olla Sabbath fanipoika. Past Lives toki vielä parempi ja ei taida olla edes liiemmin studiossa käsitelty? Reunion on kyllä oikein hyvä livelevy. |
Käyttäjätunnus 05.03.2010 13:31:57 | |
---|
PsychedelicWarlord: Pointti nyt kuitenkin oli ,että Zepin Live Aid-veto ei ole Zeppeliniä parhaimmillaan ja "paras livebändi" hehkutukset tuskin siihen perustuvatkaan. Jos tämä nyt mulle oli osotettu niin enpä näin asiaa tarkoittanutkaan kun tuon linkitin. Huvittaa vain, että tuolla tavalla ryssivät comeback esityksen ja se näkyi vieläpä ympäri maailmaa miljoonien olohuoneissa. Toki parhaimmilaan sillon seitkööt luvulla oli helvetin hyvä livebändi. Eli niinkuin otsikko sanoo "hyvä artisti - huono esitys". Ja nyt vasta huomasin, että otsikossa sana "hyvä" on lainausmerkeissä. Mitä lie tarkoittaa... Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher |
Atomic Cafe 05.03.2010 20:42:19 (muokattu 05.03.2010 21:22:15) | |
---|
|
Abysmal 06.03.2010 00:03:30 | |
---|
|
Ari78 07.03.2010 11:05:02 | |
---|
LeoFender: Kyllä se -77 hyviäkin yksittäisiä esityksiä teki, mutta myös paljon juosten kustuja esityksiä. Totta, mutta kesän ´76 esitykset painivat ihan omassa sarjassaan. Saa 77 -vedot kuullostamaan lähes grammy-kamalta. |
mrk 07.03.2010 13:28:24 | |
---|
Jokapaikanapina: En usko, että West olis korjailtu. Biisithän on koottu kahelta keikalta, joista on monet bootlegitkin, ja samalta ne bootlegit kuulostaa ku viralline julkasu. En oo kyllä koskaan kuullu epäilyjä Westin suhteen, joten en oo ehkä osannu kiinnittää huomiota Täällä epäilyjä ja faktoja : http://www.thegardentapes.co.uk/htwww.htmlLevyllä kuultavia versioita on copy-pastettu kasaan kahden eri keikan versioista. "Short On Long Term Goals" |