Aihe: Hevimiesten rannetuet?
1 2
Minushuman
08.03.2004 19:24:40
Loppupelissähän soittamisen treenaaminen on eri lihasryhmien harjoitusta. Ilman lepoa ei kehitystä pääse tapahtumaan. Usko tai älä, lihas kasvaa vain levossa. Tuskinpa punttitreenistä saa vauhtia soittoon edes sairaalloisen alipainoset luurangot.
"The joy of violent movement pulls you under..."
alphamale
10.03.2004 14:06:26

Mä tykkään imeä alkoholipitoiset juomat elimistööni, mutta makuasioitahan nämä ovat.. :)

ne varastoituu nauhoihin muodostaen hien ym. kanssa herkullisen cocktailin myöhempää käyttöä varten :)
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
Jäsen X
10.03.2004 14:54:57
Mjoo se mikä tais jäädä mainitsematta alunperin että käytän työssäni n. 8 tuntia päivässä hiirtä, + kotona jotakin päälle, veikkaan että "vamma" on alunperin tästä lähtöisin ja kyseessä on ns. "hiirikäsi". Oon nyt kuukauden käyttänyt pelkkää vasuria hiirenkäytössä mutta käsiei silti tunu paranevan "alkuperäiskuntoon" vaikka en edes soita paljoa..
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Exhausted
10.03.2004 16:38:16

"Lopeta runkkaus" -jutut voi sitten unohtaa. (en nimittäin aio lopettaa)

ei kannatakkaan. System of a Downin Daron Malakian kertoi että hänen salaisuutensa nopeaan oikean käden tekniikkaan on runsas runkkaaminen, ja että kaikkien hevikomppikitaristien pitäisi runkata enemmän
Mark-Ken
10.03.2004 18:10:46
Otankin samantien Daronin vinkistä vaarin. ;)
viltsu-79
10.03.2004 21:00:01
ei kannatakkaan. System of a Downin Daron Malakian kertoi että hänen salaisuutensa nopeaan oikean käden tekniikkaan on runsas runkkaaminen, ja että kaikkien hevikomppikitaristien pitäisi runkata enemmän

Zakk Wyldekin sanoi aikoinaan samaa.
Antakaahan tytöt ja pojat sen metallin virrata, niin teillä ei ole mitään hätää!
madu
10.03.2004 22:09:10 (muokattu 10.03.2004 22:09:27)
Zakk Wyldekin sanoi aikoinaan samaa.

Taisipas Dino Cazares kertoa jossain lehdessä samaa. Hyvää treeniähän se on. :)
Krice
11.03.2004 14:52:03

Mjoo se mikä tais jäädä mainitsematta alunperin että käytän työssäni n. 8 tuntia päivässä hiirtä, + kotona jotakin päälle, veikkaan että "vamma" on alunperin tästä lähtöisin ja kyseessä on ns. "hiirikäsi".

Itekki vääntelen hiirtä tuntikausia päivässä ja joskus ranne on melko kireänä. Minun pitää jatkuvasti tarkkailla, ettei hiirikäsi jännity liian pitkäksi aikaa, kun esimerkiksi pitää kättä hiiren päällä. Hiiren toimintoja voisi jossain ehkä korvata näppäimistöllä.

Se, että käsi pääsee liikkumaan ja rentoutumaan on Hyvä, kun taas paikallaan oleminen ja jännittyminen on Paha.

Oon nyt kuukauden käyttänyt pelkkää vasuria hiirenkäytössä mutta käsiei silti tunu paranevan "alkuperäiskuntoon" vaikka en edes soita paljoa..

Tuossa tapauksessa lääkärissä käynti voi ehkä auttaa, jos vaiva on mennyt pahaksi.
Keppis
11.03.2004 21:18:09
Miten rannetta lämmitellään?
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
Mark-Ken
11.03.2004 21:24:16
Hakkaa irti ja heitä takkaan. Tai tee 360 asteen venytyksiä.
Insane Kane
12.03.2004 12:06:12
Paljonko maksoi?

Emmie tiä, kun äitee on aptopeekissa töissä ja sponsoroi sen mulle, veikkaisin että ei kovin paljoa.
"Portaat on perseestä ja kynnystenkin olemassaolo vituttaa!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)