Aihe: Tarjous laari.
1 2 3 4 5 6251 252 253 254 255
markkuliini
01.03.2010 22:17:58

moderndrummer88: Vinyyliä, piikkejä... Joo, jos tulee keikkaa jonnekkin likaiseen homoluolaan niin toi on ehdoton valinta! vrt. http://www.hankolsen.com/images/shirts/rob.jpg

Kato joo, piikkilugit. Virvelissä. Joka on jalkojen välissä. Loistava idea!

Jos tykkää vuotaa verta. :D
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
marchangel Miquel
01.03.2010 23:00:09
moderndrummer88: Vinyyliä, piikkejä... Joo, jos tulee keikkaa jonnekkin likaiseen homoluolaan niin toi on ehdoton valinta! vrt. http://www.hankolsen.com/images/shirts/rob.jpg

Repesin. XD
Distant future. Year two thousand. Humans are dead.
Kailis
01.03.2010 23:28:21 (muokattu 01.03.2010 23:29:00)

Tilataan Kiinasta satsi vitun rumia virveleitä. Mietitään hintapolitiikkaa pohjalta; "Me maksettiin 80 euroa per virveli, ja me VOITAIS pyytää tästä ihan hyvin 786e, joten pannaan nyt *hakkaa laskinta* 266e. Miltäs kuulostaa Jürgen? Hans? Alfred? Horst? Joku?
hollmi-5
02.03.2010 00:03:38
marchangel Miquel: http://www.thomann.de/fi/pearl_14x07_maple_limited_snare.htm

Nams.... Oispa se pari saturaista

No ois, mutta ei tuota. Hirvittävän homomainen judanssi. Olkoon vaikka miten laadukas...
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kailis
02.03.2010 00:45:06

Pakko nyt puuttua, mutta mielestäni kandee tosiaan rajata siihen Halford/Tom of Finland akselille nää mielleyhtymät. Ei mulle tule tuosta mieleen homot ryhmänä. Tää nyt vaan tarkennuksena, tsori.
Vallu-Veke
02.03.2010 07:15:08
Kailis: Pakko nyt puuttua, mutta mielestäni kandee tosiaan rajata siihen Halford/Tom of Finland akselille nää mielleyhtymät. Ei mulle tule tuosta mieleen homot ryhmänä. Tää nyt vaan tarkennuksena, tsori.

Juu kannattaa homoilut heittää hiiteen helvettiin. Pillu on Suomessa ollut muotia jo pidemmän aikaa ja sekään ei tietty rumpuihin liity ihan suoraan, tai tuohon virveliin ;)

Tuo virveli, T-kaupan hintaan on melko varmaan aika hyvä ostos. Tuolla se on myös tarjouksessa, mutta ei ole ihan niin raju tarjous:

http://www.smi-music.com/product_info.php/cPath/24_28/products_id/1025
Bacchus
02.03.2010 09:21:28 (muokattu 02.03.2010 09:22:45)
markkuliini: Limited edition = Thomanille kiinassa halvalla tehty halpis? On noita muiltakin merkeiltä tullut. En ole siis varma, mutta ei olis eka kerta...

Kannattaa katsoa löytyykö noita muista kaupoista.

Mastersin rungolle tehdystä virpasta ihan ok hinta. Seitsemän huntin ovh. on kuitenkin aikamoista kukkua. Piikkilugit eivät ole se fiksuin valinta, mutta eipä tuo nyt maailman rumin virveli kuitenkaan ole.

Halfordilla taisi tuollainen olla sylissään, kun viimeeksi päräytti keikalle harrikallaan.
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
hollmi-5
02.03.2010 09:26:10
Bensanhinta "normaalisti" 3€/l, nyt vain 1.44...

Vaikka miten katson uudelleen, niin kevyesti karmeimmat lugit vähään aikaan. Noita on nyt Taiwanin varasto kattoon asti ja paikallisjohtajaa potkitaan perseelle. Illalla ottaa kovan riisiviinakännin ja ajaa autolla tieltä ulos. Ja kaikki vain siksi, että meni laitattamaan poikakaverin niittivyöstä lugimallin...
Kailis
02.03.2010 11:04:24 (muokattu 02.03.2010 11:04:59)

hollmi-5: Bensanhinta "normaalisti" 3€/l, nyt vain 1.44...

Vaikka miten katson uudelleen, niin kevyesti karmeimmat lugit vähään aikaan. Noita on nyt Taiwanin varasto kattoon asti ja paikallisjohtajaa potkitaan perseelle. Illalla ottaa kovan riisiviinakännin ja ajaa autolla tieltä ulos. Ja kaikki vain siksi, että meni laitattamaan poikakaverin niittivyöstä lugimallin...

Ei saatanam =D Tuostahan sais kevyesti elokuvan! Poikakaveri on tietysti paikallisen mafiapomon 16 vuotias poika, ja nyt isä tutkii minne poika ja niittivyö hävisivät ja mikä tärkeintä, mitä materiaalia se rummun wrap ihan oikeasti on.

http://findarticles.com/p/articles/ … m0WDQ/is_2001_March_19/ai_72344478/
marchangel Miquel
02.03.2010 15:15:51
hollmi-5: No ois, mutta ei tuota. Hirvittävän homomainen judanssi. Olkoon vaikka miten laadukas...

Kuka sitä ulkonäköö kahtoo...

No ei, onhan tuo ruma kuin lihava 40v gootineitsyt mies, tultuaan masturboimasta saatanan kanssa tjsp.

Mutta kyllä tarjouksena OK
Stoalainen
02.03.2010 17:49:30
Pearlin virveli näyttää melko paljon samalta kuin mennyt Vinnie Paul -signature. Tosin Vinnie Paulissa oli kokopitkät lugit piikkeineen ja käärmenahka-wrappi.
Sen pituinen se
RstoU
02.03.2010 23:04:04
Tämäkään ei suoranaisesti tänne kuuluisi, mutta jos jollakin sattuu kova tarve olemaan niin..

http://vend.se/ad.php?14766
BanZai88
02.03.2010 23:32:33
RstoU: Tämäkään ei suoranaisesti tänne kuuluisi, mutta jos jollakin sattuu kova tarve olemaan niin..

http://vend.se/ad.php?14766

Itekkin nuita kattelin päivällä. Jos ois etutomi ollu 12" ja basari 22", niin oisin jo matkalla... :)
LaKu
03.03.2010 10:02:33
Kailis: Tilataan Kiinasta satsi vitun rumia virveleitä. Mietitään hintapolitiikkaa pohjalta; "Me maksettiin 80 euroa per virveli, ja me VOITAIS pyytää tästä ihan hyvin 786e, joten pannaan nyt *hakkaa laskinta* 266e. Miltäs kuulostaa Jürgen? Hans? Alfred? Horst? Joku?

Repesin :)
Nämä Pearlin limited-edition mallit kyllä vähän haisee. Toinenkin limited virppa, eli se puna-musta mahonki-carbon vaimikäseoli on SMI:llä ihan sikahintaisena, ja T-kaupassa 236 euroa...
Jos nyt ostaisin virveliä niin joku Mapexin mustapantteri se olisi. Ja saatan ostaakin ;)
marchangel Miquel
03.03.2010 20:00:50
hollmi-5
03.03.2010 21:13:32
marchangel Miquel: Jatkuu sama paska:

http://www.thomann.de/fi/pearl_14x55_carbon_limited_snare.htm

No kato venthole kultaisessa leikkauksessa ja kaikki...
Vallu-Veke
03.03.2010 21:15:38
marchangel Miquel: Jatkuu sama paska:

http://www.thomann.de/fi/pearl_14x55_carbon_limited_snare.htm

Oletko kokeillut soittaa ko. virveliä?
Jospa se onkin hyvä virveli? Mitä paskaa siinä on, jos saa parilla satskulla uuden virvelin, jos se sattuu soundaamaan mieleisesti ja on laadukas?
Eiks se perus ( halvin pearl) sensitone maksaa uutena suurin piirtein saman verran yleensä? Jos tuo soundaa paremmalta jonku makuun, niin miksei? Tuolla hinnalla ei saa normaalisti laadukkainta virveliä. Ei se ole tuokaan melko varmaan.
Olen ainakin itse huomannut, että taantuma alkaa näkymään hieman jo hinnoissa. En tiedä itse tuosta mitään, mutta vertailen vaan muuhun elämään tässä asioita.
Yks jos toinen isompi firma alkaa olla kiikun kaakun.... Jonkinlaista hintasotaa alkaa tulemaan väkisin ( on jo näkynyt), jos taantuma maailmalla ei hellitä.
Lueppas talousuutisia joskus. Käyrät on aika pohjalukemissa ja ne on olleet siellä v. 2008 elokuusta,... Kyllä alkaa rahat kassoissa jo loppumaan, kun investoinnit ei ala maksamaan itseään takaisin.
Mun mielestäni taantuma näkyy torilla myös. Hyviä settejä on ollut aikalailla viimeaikoina ja edullisesti. No ei ole vetää tilastoa siitä, mutta perstuntumalla mennään. Itse ostin yli 2000e setin muutamalla satskulla tässä muutamia aikoja sitten. Se 2000 on hinta, minkä niistä saa yleensä käytettynä torilta tms.. Toisen onni on toisen epäonni....
iekku84
03.03.2010 21:21:36
Toisen onni on toisen epäonni....

Tuossa on aika naseva kommentti. No onni ei kulje yksin, vaan sauvoilla. Joskus joutuu tekemään radikaaleja ratkaisuja. Itsekkin useampia tehneenä. Mut onneksi rumpu kamoja saa uusia... Jos joutuu halvalla myymään. Tohon pearlin yhdistelmään se kuullostaa aika mielenkiintoiselle. En ehkä itse ostaisi mut kokeilla voisi.
VR- Kävellen olisit jo perillä=)
marchangel Miquel
03.03.2010 21:49:01
Vallu-Veke: Oletko kokeillut soittaa ko. virveliä?
Jospa se onkin hyvä virveli? Mitä paskaa siinä on, jos saa parilla satskulla uuden virvelin, jos se sattuu soundaamaan mieleisesti ja on laadukas?
Eiks se perus ( halvin pearl) sensitone maksaa uutena suurin piirtein saman verran yleensä? Jos tuo soundaa paremmalta jonku makuun, niin miksei? Tuolla hinnalla ei saa normaalisti laadukkainta virveliä. Ei se ole tuokaan melko varmaan.
Olen ainakin itse huomannut, että taantuma alkaa näkymään hieman jo hinnoissa. En tiedä itse tuosta mitään, mutta vertailen vaan muuhun elämään tässä asioita.
Yks jos toinen isompi firma alkaa olla kiikun kaakun.... Jonkinlaista hintasotaa alkaa tulemaan väkisin ( on jo näkynyt), jos taantuma maailmalla ei hellitä.
Lueppas talousuutisia joskus. Käyrät on aika pohjalukemissa ja ne on olleet siellä v. 2008 elokuusta,... Kyllä alkaa rahat kassoissa jo loppumaan, kun investoinnit ei ala maksamaan itseään takaisin.
Mun mielestäni taantuma näkyy torilla myös. Hyviä settejä on ollut aikalailla viimeaikoina ja edullisesti. No ei ole vetää tilastoa siitä, mutta perstuntumalla mennään. Itse ostin yli 2000e setin muutamalla satskulla tässä muutamia aikoja sitten. Se 2000 on hinta, minkä niistä saa yleensä käytettynä torilta tms.. Toisen onni on toisen epäonni....

Siis kommenttini perustui edellisen linkkaamani virvelin saamaan huonoon vastaanottoon, yli 60% alennuksesta huolimatta :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)