Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Blackstar HT Club, Studio ja Stage mallit
1 2 3
The Clansman
26.02.2010 23:28:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellään kokemusta näistä? Varsin mielenkiintoiselta vaikuttanevat.
 
http://www.thomann.de/fi/search_dir … e420f76f7ce7&sw=Blackstar&x=10&y=12
 
haluaisin haastaa venäjän kaksintaisteluun!
Vladi
26.02.2010 23:34:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai ne onkin noin halpoja! Mä olin ihan varma että päälle tonnin sais noista maksaa, mutta toi 60wattinen kolmikanavainen combokin maksaa vaan 800. Itteä kiinnostais kans kovasti, missähän päin suomea blackstaria kaupitellaa ja pääsis testaamaan?
 
Kyllä se siitä.
Pluto
26.02.2010 23:35:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Ai ne onkin noin halpoja! Mä olin ihan varma että päälle tonnin sais noista maksaa, mutta toi 60wattinen kolmikanavainen combokin maksaa vaan 800. Itteä kiinnostais kans kovasti, missähän päin suomea blackstaria kaupitellaa ja pääsis testaamaan?
 
Musamaailmahan noita tuo maahan. Tampereella näkynyt siellä Tammelantorin laidalla.
 
Dillon, you son of a bitch!
Vladi
26.02.2010 23:36:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pluto: Musamaailmahan noita tuo maahan. Tampereella näkynyt siellä Tammelantorin laidalla.
 
Njoo, siellä ei oo kyllä näkyny muuta ku HT-5:sta mitä oon siellä käyny. Pitääpä käydä uudestaan tsekkailemassa.
 
Kyllä se siitä.
Pluto
26.02.2010 23:37:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Njoo, siellä ei oo kyllä näkyny muuta ku HT-5:sta mitä oon siellä käyny. Pitääpä käydä uudestaan tsekkailemassa.
 
Lienevät vielä sen verran tuoreita, ettei vielä ole Tampereelle asti ehtinyt.
 
Dillon, you son of a bitch!
Vladi
26.02.2010 23:42:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pluto: Lienevät vielä sen verran tuoreita, ettei vielä ole Tampereelle asti ehtinyt.
 
Nii mutta Blackstar itsessäänhän ei nyt ihan uutukainen ole, onhan niillä ollu noita muitakin vahvareita ku HT-5 eikä niitä siellä oo näkyny. Näiden uusien puuttumisen ymmärrän tottakai.
 
Kyllä se siitä.
0101986
27.02.2010 00:08:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pluto: Lienevät vielä sen verran tuoreita, ettei vielä ole Tampereelle asti ehtinyt.
 
Noi mallit tulossa maaliskuussa suomeen. Esittelykappaleet olleet maassa jo tovin, kävin testailemassa ja varaamassa tuollasen stage 100:sen.
 
Vladi
27.02.2010 00:11:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua kiinnostais se Club 40-versio.
 
Onnistuukos muuten semmoinen, että jos vahvistimen jalkakytkimessä on 2 nappia ja se liitetään vahvistimeen perus jakkiliitännällä, niin jos siihen päräyttää stereopiuhan joka haaroittuu kahdeksi monoksi, niin kanavaa voisi vaihtaa rele-ohjaimella? Vai onko tää vain toiveajattelua?
 
Kyllä se siitä.
duc
27.02.2010 00:14:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Mua kiinnostais se Club 40-versio.
 
Onnistuukos muuten semmoinen, että jos vahvistimen jalkakytkimessä on 2 nappia ja se liitetään vahvistimeen perus jakkiliitännällä, niin jos siihen päräyttää stereopiuhan joka haaroittuu kahdeksi monoksi, niin kanavaa voisi vaihtaa rele-ohjaimella? Vai onko tää vain toiveajattelua?

 
Eikös kaksinappisissa ole yleensä valmiiksi stereopiuha. Sen voi tietenkin muuntaa kahdeksi monoplugiksi simppelillä adapterilla.
Kuno
27.02.2010 00:17:21 (muokattu 27.02.2010 00:20:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Mua kiinnostais se Club 40-versio.
 
Onnistuukos muuten semmoinen, että jos vahvistimen jalkakytkimessä on 2 nappia ja se liitetään vahvistimeen perus jakkiliitännällä, niin jos siihen päräyttää stereopiuhan joka haaroittuu kahdeksi monoksi, niin kanavaa voisi vaihtaa rele-ohjaimella? Vai onko tää vain toiveajattelua?

 
Jos nyt tajusin kysymyksen oikein ja puhutaan samasta asiasta, ni mulla ainaki on toiminu joskus Behrinkelin jalkakytkimellä kanavanvaihtelu mun vanhassa vahvarissa. Toisella kytkimellä niinku näppäilin kanavaa ja toisella reverbiä, oli kiinni footswitch-jakissa just sellasella Y-piuhalla.
 
Paskakitaristi #4
jonsku1
28.02.2010 21:18:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

0101986: Noi mallit tulossa maaliskuussa suomeen. Esittelykappaleet olleet maassa jo tovin, kävin testailemassa ja varaamassa tuollasen stage 100:sen.
 
No miltäs se kuullosti? Minkä tyyppiset soundit?
Kidi
28.02.2010 21:47:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Markun musas Seinäjoella on ainakin hyvä kattaus Blackstaria, ite hommasin ht-5 nupin sieltä ja toimiii!!! Mielenkiinnolla odottele tuota uutta venue sarjaa..
 
0101986
01.03.2010 00:39:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jonsku1: No miltäs se kuullosti? Minkä tyyppiset soundit?
 
Mainioltahan se kuulosti. Todella monipuolinen vahvistin, mainiota puhdasta ja loistavaa särösoundia.
 
Soundiasioita on vaikea pukea sanoiksi, mutta nuo klipit vastaa aika hyvin totuutta:
 
http://www.blackstaramps.co.uk/products/ht-amps/htvideo.html
 
Vladi
01.03.2010 09:03:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totanoin, Blackstaarit tehään ilmeisesti Koreassa? Ihmetytti vaan tuon 1x12-kaapin hinta Thomannilla, olikos joku 120e. Jotenkin turhan halpa edes Korean peliks. Mutuilua tämä on.
 
Kyllä se siitä.
Estranged
01.03.2010 09:09:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Totanoin, Blackstaarit tehään ilmeisesti Koreassa? Ihmetytti vaan tuon 1x12-kaapin hinta Thomannilla, olikos joku 120e. Jotenkin turhan halpa edes Korean peliks. Mutuilua tämä on.
 
En minä ainakaan löydä T-kaupasta kun yhden 1x12"-kaapin, tuo HT Venue sarjalainen. Hintaa 168 euroa. En ihmettelisi, jos tuo halvempi HT-sarja ois jossain noilla nurkilla tehty. Nuo kalliimmat Series One- ja Artisan-sarjathan on Brittipelejä kyllä. Kai?
 
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone
Antti1
01.03.2010 09:09:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Totanoin, Blackstaarit tehään ilmeisesti Koreassa?
 
Ellen ole pahasti erehtynyt, niin Kiinassa nuo valmistetaan. Aiemmin se ihan selkeästi ilmaistiin jossain kotisivuilla, nyt en nähnyt enää mainintaa.
 
Ihmetytti vaan tuon 1x12-kaapin hinta Thomannilla, olikos joku 120e. Jotenkin turhan halpa edes Korean peliks. Mutuilua tämä on.
 
168€ oli hintaa, katsos tarkemmin. Se halvempi pönttö on 10" elementillä. Mikäs tuosta turhan halvan tekee? Loppupeleissä tollasen tekeminen ei ole kauhean kallista, jos firmalla on käytössä hyviä verhoilijoita/vast. ja puuosat vedetään cnc:llä mittoihinsa sarjatuotantona. Päällystäminen ja osien ruuvailu tuossa karhunosan ajasta kuitenkin vie ja osathan ei yrityksille maksa juuri mitään.
 
When I awoke I thought I'd died. I actually did but not inside.
Vladi
01.03.2010 09:14:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Ellen ole pahasti erehtynyt, niin Kiinassa nuo valmistetaan. Aiemmin se ihan selkeästi ilmaistiin jossain kotisivuilla, nyt en nähnyt enää mainintaa.
 
Seison korjattuna
 
168€ oli hintaa, katsos tarkemmin. Se halvempi pönttö on 10" elementillä. Mikäs tuosta turhan halvan tekee? Loppupeleissä tollasen tekeminen ei ole kauhean kallista, jos firmalla on käytössä hyviä verhoilijoita/vast. ja puuosat vedetään cnc:llä mittoihinsa sarjatuotantona. Päällystäminen ja osien ruuvailu tuossa karhunosan ajasta kuitenkin vie ja osathan ei yrityksille maksa juuri mitään.
 
Jeps, niin näyttäis olevan. Ja se on näköjään vielä takaa avoin, se kait tekee siitä huokeamman valmistaakkin. Vähän ristiriitainen kuva on itellä tuosta firmasta, taitavia tekijöitä tuntuis olevan, mutta Kiina-leima mietityttää. Noh, huomenna Seinäjoelle testailemaan, josko jostain liikkeestä löytyis noita Blackstaarilaisia ja sais tuon mielikuvan muutettua ;)
 
Kyllä se siitä.
Antti1
01.03.2010 09:19:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Seison korjattuna
 
Ei kannata luottaa siihen, että korjaus kuitenkaan pitäisi paikkansa...
 
Itseasiassa nää "nykyromut" on kyllä liian halpoja. Perhanat kilpailee hinnan kanssa ja sehän tiedetään millä keinoin yritykset vähentää kuluja ja maksimoi tuottoja. Toivottavasti ei kaikki kalliit pikkupuljut kuole pois näiden uusien massavalmistajien alta, että jää mullekin jotain ostettavaa tulevaisuudessa. :)
 
When I awoke I thought I'd died. I actually did but not inside.
Vladi
01.03.2010 09:23:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Ei kannata luottaa siihen, että korjaus kuitenkaan pitäisi paikkansa...
 
Itseasiassa nää "nykyromut" on kyllä liian halpoja. Perhanat kilpailee hinnan kanssa ja sehän tiedetään millä keinoin yritykset vähentää kuluja ja maksimoi tuottoja. Toivottavasti ei kaikki kalliit pikkupuljut kuole pois näiden uusien massavalmistajien alta, että jää mullekin jotain ostettavaa tulevaisuudessa. :)

 
En tiiä kuinka sarkastinen tuossa kommentissas oot, mutta mua ainakin hämmenti tuo hinta kun siihen Thomannilla törmäsin. Tuntuis liiankin hyvältä diililtä, ainakin ääniklipeissä kuulostavat mahtavalta mutta hinta antaa ymmärtää että jossakin on säästetty ja paljon.
 
Kyllä se siitä.
Antti1
01.03.2010 09:26:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: En tiiä kuinka sarkastinen tuossa kommentissas oot, mutta mua ainakin hämmenti tuo hinta kun siihen Thomannilla törmäsin. Tuntuis liiankin hyvältä diililtä, ainakin ääniklipeissä kuulostavat mahtavalta mutta hinta antaa ymmärtää että jossakin on säästetty ja paljon.
 
Ääh, eikäku aivan tosissani. Halpa ei oo välttämättä hyvä juttu, ei edes ostajan kannalta. Toki edullisia kamoja ostamalla saa rahat riittämään enempään, mutta siihen ne ilot sitten voi jäädäkin. Eikä tää nyt liity edes suoranaisesti kitarakamaan, vaan koko kulutusyhteiskunnan sekundatuotteisiin.
 
When I awoke I thought I'd died. I actually did but not inside.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «