Aihe: "Soittakaa paranoid!"
1 2 3 4 5 6 7 8
vhei
26.11.2009 10:09:54

Tostapa paita päälle niin ei tule (eipä!) turhia huuteluita: http://www.pahis.fi/product/199/vt-soita-musta
Rupumpali
20.12.2009 16:49:49
Rockband- nimisessä pelissä kyllä mainittiin asiasta että suomalaiset käyttävät paljon lausahdusta. Ja uskon kyllä että se yksinkertaisesti vain niin suosittu että sitä halutaan kuulla kenen tahansa esittämä kyseinen kappale onkaan.
How does it feel to be alive?!
Raadokas
24.02.2010 14:12:17

Yhdellä keikalla yksi kaveri pyysi paranoidia. sanoimme että ei muisteta sanoja ja vaadittiin että herra itse tulee laulamaan biisin. saatiin yleisö mukaan painostamaan kaveria ja se sitten lauloi sen. oli muuten helevetin hauskaa :D
Torniojaws
24.02.2010 14:21:47

shamoon: Soitti myös hard rock hallelujan suomeksi ja eiss.. Jengi kyllä näytti tykkäävän. Ite olin vähän, että mitäs helllveeettiä täällä nyt tapahtuu.

Kova! Kivi! Hellurei! ? :/
-J
27.02.2010 00:12:40
Meidän keikalla joku huusi "SOITTAKAA PANADOL!!"
Mikä ihme teitä hevareita vaivaa?
Sir Attila
03.03.2010 18:32:09
Me vedetään paranoidi (tai ainakin pätkä) joka kerta kun huuto kuuluu. Tästä ei bändi edes keskenään neuvottele, biisi lähtee saman tein. Toteutuu ehkä joka kolmannella keikalla.

Eräs kerta on jäänyt erityisesti mieleen, oltiin mielisairaalan hyväntekeväisyystapahtumassa. Vaisu meininki kunnes joku -selkeästi potilaan roolissa paikalla ollut- kajautti tämän legendaarisen huudahduksen. Hiukan meinasi pokka pettää mutta totta kai vedettiin sille jengille Paranoid, ja Hendrixin "Manic depression" kanssa. Eikä ollut riemulla rajaa.
Epämuusikko
08.03.2010 00:55:37
Sir Attila: Hiukan meinasi pokka pettää mutta totta kai vedettiin sille jengille Paranoid, ja Hendrixin "Manic depression" kanssa. Eikä ollut riemulla rajaa.

Arvostan sinua tuosta Hendrix-biisivalinnasta. Oikein!
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
ten
15.03.2010 13:41:13
"En soita, soita itte!" vastasin edellisellä keikalla huutelijalle. Eipähän tullu soittamaan. Ens kerralla täytyy kokeilla sitten jotain muuta.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
LittleWing
13.06.2010 09:47:20

Tuo paranoidi on aivan liian kulunut läppä. Miksei kukaan huuda että: "Soittakaa Beethovenin sinfonia nro 5, c-molli!!" Paljon parempi.
"Rakkaus kyllä jatkuu, mutta jatsi, pelkään pahoin / elää enää apurahoin"
kimmot
19.08.2010 10:44:38 (muokattu 19.08.2010 10:45:12)
mutta onko kyseessä siitenkin Kanya West biisi Paranoid?
ehkä sittenkin The Jonas Brothers biisi Paranoid?
vaiko peräti lyhennetty termi Radioheadin biisistä Paranoid Android?
tai peräti Cole Porterin biisi Paranoia?
En minä mitenkään usko, että se liittyy mitenkään Black Sabbathin saman nimiseen biisiin.....
donkkis
20.09.2010 20:58:38
Muah, yks uus ulottuvuus paranoidin huuteluun olis. Taannoisella opiskelijaristeilyllä silja europalla sattui seuraavaa:

Yleisön edustaja X:"Soittakaa paranoid!"
*Haen E5-soinnun otelaudalta*
Herra X: "No älä nyt VITTU soita!"
www.mikseri.net/worstcase
ibetican2
01.05.2011 10:25:26
....jeps, ja hääkeikoilla saa usein kuulla "Soittakaa Satumaa!!!" ..
BubbleBob
01.05.2011 21:31:37

Meillä oli kerran Nokialla sitkonen "Tallahassee Lassie":n vaatija, johon lopulta vastasin ettei "Täälei Haise Lassie eikä mikään muukaan.. Koira". Tulipa keikan jälkeen liipaseen - ihan nopeesti vaan - mua turpaan, mutta leppyi kun oli ögön-et-ögön ja huomasi että olen snadi & stydi pikkukundi, enkä edes vibrannut kun monsteri oli joltisesti sivuliidossa.
Noi haistaa pelon sano Alain Delon, s'on tosi kuin vesi ettei rohkeudessa paniikki pesi. No4keikkailu,.. se on musee noiri, totes ykskantaan Vesa-Matti Loiri.

Mitähän tuo "Täälllä hässii Lassie" loppujenkin aluksi sisältää (KL - any1) ?

Paranoidia soitin & lauloin kerran Lempäälässä yhdet säkeistöt ja muu bändi nähdäkseni häpes; aksidentaalia ei mainittu jälkeenpäin. Joskus päätin että nextime ja pyyntöön vastaan Paradroidilla. :-)
Musan valtamerestä on mistä ammentaa. Vaikka pää on perseestä niin turha antaa itsensä kärsiä.
oamkbonor
02.05.2011 22:56:02
Omissa häissäni bändi soitti illan viimeisenä Paranoidin. Pyytämättä. Loistavaa!
Ceph13
02.05.2011 23:49:12
LittleWing: Tuo paranoidi on aivan liian kulunut läppä. Miksei kukaan huuda että: "Soittakaa Beethovenin sinfonia nro 5, c-molli!!" Paljon parempi.

tarina kertoo, että kokeilin kerrattain tampereella tuota. en kuollaksenikaan muista mikä bändi, mutta soittivat beethoovenin sijaan pari tahtia paranoidia hissimusiikkiversiona :D

mulla oli kuulemma hyvin hauskaa.
artope
06.05.2011 15:29:33

Viime keikalla pyydettiin paranoidia ja riitti kun otin bassolla ekan riffin. Ja kaikilla oli niin hauskaa.
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
Numb
06.05.2011 16:10:32

Pitänee tehdä oma biisi, jonka nimi onpi Paranoid.
Tero Vaara soitti Eruptionin
Vilhelmus
06.05.2011 22:29:49

Numb: Pitänee tehdä oma biisi, jonka nimi onpi Paranoid.

Lapko keksi tuon jo.
Jäätävä mänkkinen.
VeryHumis
08.05.2011 20:58:44
Pyh, vetäkää oma versio tosta Eläkeläisten paranoid coverista "Hullun jenkka"... Luulis että väki hiljenee :D
"Ei se musiikki sille mitään voi ketä sitä soittaa"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)