Aihe: Staudio DSP24:ään uudet ajurit
1
pkhlo
23.01.2004 22:02:24
Oottekos jo huomanneet StAudion käyttäjät? ESI on vihdosta viimein päivittänyt jo pitkään mainostamansa ajurin 8:lla alkavaksi. Hyppäsin itse saappaat jalassa saveen ja imuroin päivityksen.

http://www.staudio.com/download/staudiodownload.html

Mainostavat ajurin osaavan mm. ajella ääniä ympäri ämpäri winukkaa ja muuta vaikka millä näytetaajuudella ja latenssia on kuulemma puristettu alas. Mixeritoiminto on pudotettu pois. Kivasti on toiminut mulla xp:ssä c-port2000:lla. En ole vielä kokeillut useammalla raidalla äänittää kerralla mutta stereo hyökkää ilman ongelmia Cubaseen. Onkos muilla käyttäjäkokemuksia jo? Onko löytynyt kiirevikoja ja miten teillä 10ch- osasto toimii?
They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit.
FunkedUp
24.01.2004 00:04:31
Joo tuli niitä kokeiltua heti kuin ilmestyivät. Äkkiä piti laittaa vanhat takaisin, kun niin huonosti toimivat. Cubasessa kun laittoi toiston päälle alkoi kursorin liike hidastua ja level-palkit hyytyä ja pikkuhiljaa alkoi audion hyppiminen. Jos ois antanut vaan toistaa, olis varmaan mennyt kone jumiin. Hoontechin käyttäjäforumeilta voi lukea, että monella nuo toimivat huonosti (sinistä ruutua ym..). Mut ei siinä: vanhemmat ajurit toimii mulla XP:ssä ihan hyvin (niitähän ei tosin voi käyttää, jos on Cubase SX2/SL2).
Wolfheart
24.01.2004 18:07:12
Cubase SX2 on minulla käytössä ja aika huonosti nuo ajurit tuntuvat toimivan. Sinistä ruutua heittelee aina välillä.
MattiAuer
09.03.2004 22:20:35

Tästäpä olisi mukava kuulla lisää - onko muilla minkälaisia kokemuksia. Olen hankkimassa nimenomaan Cubase SX kakkosta ja mietin ko. korttia mahdollisuutena. Toiminevatko hyvin yhdessä?
"Uniikki unikorni olikin korni koni!" .m.
superfly
09.03.2004 22:27:37
Tuossa alempana on treadi missä tilitän huonoja kokemuksiani tuosta vehkeestä. Ja ei, vika ei ole tällä kertaa käyttäjässä. Lukekaa.

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=33&t=52274&o=0&co=0
Harppu on alaston piano
MattiAuer
09.03.2004 22:35:02

Noh, kävipä klassiset. Luin jo aiemmin tuon threadin, jotenkin en vaan nyt yhdistänyt tähän korttiin - silloin kun en miettinyt koko asiaa näin omakohtaisesti. Kiitos nyt kumminkin.

Joo-o, meniskö nukkumaan.
"Uniikki unikorni olikin korni koni!" .m.
superfly
10.03.2004 12:26:28
Mulla toimii loistavasti. Latenssit saa alas vanhojen ajureiden tasosta lähelle 2ms, eikä ole kaatunut kertaakaan. (cubase sx2 / reaktor)

edit: Nämä tulokset itseasiassa tuon uuden ajurin beta-versiolla.

Jep, joillain kokoonpanoillahan tämä toimii hienosti. Yhdenkään muun saman hintaluokan kortin kotisivuilla ei tosin ole läheskään yhtä paljon tuohtuneiden käyttäjien kommentteja ja avunpyyntöjä kuin St Audion sivuilla. Myös muut alan foorumit kertovat karua kieltään noiden korttien ja ajureiden laadusta.
Harppu on alaston piano
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)