Aihe: Tanssipalstan kehut
1 2 3 4 578 79 80 81 8291 92 93 94 95
KoskPaavo
05.02.2010 12:59:17
laulaja: Pekka on vielä huumorimiehiäkin. Eilen kun mentiin sinne vanhainkodille, niin Pekka mietti, että pitäisköhän ottaa sormus pois sormesta :o)))

Meidän isäntä sieltä kyllä pääsi saatille, kun sai saattaa kolme daamia vanhainkodin toiseen rakennukseen omalle tontilleen :o)

Jokos se isäntä on kotona?
Tuo toteutettavuushan riippuu ihan siitä, miten filsun envelope triggautuu...
kuunsirppi
05.02.2010 13:10:55
KoskPaavo: Jokos se isäntä on kotona?

:o) Kyllähän se sieltä sitten tuli :o)
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
walttoni
05.02.2010 15:21:23
Phil Harmonic saa nyt bonuksia laarin verran.

Hyvä bändi, hyvät soittajat, hyvät soundit, hyvä biisivaikoima, hyvä meininki, hyvin esiintyi, hyvin sai porukat mukaan.
COVS2.
AnselmiMaa
06.02.2010 02:59:03
walttoni: Phil Harmonic saa nyt bonuksia laarin verran.

Hyvä bändi, hyvät soittajat, hyvät soundit, hyvä biisivaikoima, hyvä meininki, hyvin esiintyi, hyvin sai porukat mukaan.

Kyllä Kyllä! Terveisiä vaan anssille ja kumppaneille!
Ei muutaku ei anna periksi ja huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun!
baron
06.03.2010 01:36:35

Kävin tänä (viime) iltana kuuntelemassa liverpoolilaisen bändin Beatles-koverkeikan.

1. Oon Beatlesfani (junioreitten on ihan turha tulla sönkkäämään mitään, silloin 60-luvulla jokainen uusi Beatles-älppäri oli tapaus)
2. Bändi oli oikeesti tehnyt kotiläksynsä, hirveän hyvin koveroivat Beatlesin originaaliäänitteitä.
3. Kun ei koskaan ole ollut onni olla Beatlesin livekeikalla niin luulisin että tämä keikka hakkasi Beatlesin oikeat livekeikat: Hysteeristen tyttöjen kirkuminen puuttui!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
TEJ
08.03.2010 01:35:38
Täältä lähtee kehut Rossolle ja Varjokuvalle, oli viimesen päälle toimivia kummatkin bändit.
Isabellalla samaan aikaan keikalla ja hyvin mieleen painuva jäinen taival takana.
Venähti 31 tuntia pitkäksi.
www.myspace.com/dounas
EP
08.03.2010 20:17:39
FBI -Beat oli kuulemma ollu La Vammalan Seurahuoneella.

Todistajien kertomaa paikanpäältä:
-hyvää musaa,
-tyylikkäitä herroja

ja ei lukkiutuneet tauoilla takahuoneeseenkaan.
Musiikkia korville
14.03.2010 14:17:09

Olenpa joskus aiemminkin kehaissut, mutta täytyy taas uudelleen sanoa, että yllättävän hyvin soittaa pianoa se Fiibbareitten punatukkainen basisti!

Muutoinkin bändi toimii hienosti ja erittäin mukavia sällejä. Toivottavasti taasen piakoin päästäis samoille lauteille.
By: MK
kuunsirppi
14.03.2010 21:09:38 (muokattu 14.03.2010 21:13:19)
Minä se sitten tykkään tuon Pohdon Hessun puhaltamisesta! Äskeisessä Abba meets gospel -konsertissa hän oli soittamassa. Kitaristina oli Ville Nurmi, basistina Teemu Keränen, pianistina Antti Ahola (jonka kanssa oon tehnyt ekan bändikeikkani ja joka on säestänyt mua paljon) ja lyömäsoittimissa oli Tuomo Huhdanpää. Nuorisokuoro lauloi. Sama kuoro, joka on jo kolme vuotta tehnyt mun kanssa joulukonsertin
ron.aiden
15.03.2010 09:32:23
laulaja: Minä se sitten tykkään tuon Pohdon Hessun puhaltamisesta!

Tuosta vois keksiä jos jonkinmoista kaksimielisyyttä :) puhallustyö? ryöstö?
does anybody knows?
WanhaWetäjä
15.03.2010 12:07:39

ron.aiden: Tuosta vois keksiä jos jonkinmoista kaksimielisyyttä :) puhallustyö? ryöstö?

Heh... mä olen soittanut yhden puhaltajan kaa joka puhalsi joskus myös rahat ;-)
Mutta parhaina aikoinaan soitti trumBettia kyllä tosi sielukkaasti ja hyvällä tatsilla ja saundilla, karua karismaa hällä oli kyllä.
kuunsirppi
15.03.2010 15:01:28
ron.aiden: Tuosta vois keksiä jos jonkinmoista kaksimielisyyttä :) puhallustyö? ryöstö?

:o) jotenkin tuota kirjoittaessani tiesin, että joku tarttuu tuohon sanaan ;o)
Tankero
18.03.2010 23:14:25
Mistral on erittäin hyvä bändi.
Humppajyrä
baron
19.03.2010 02:41:02 (muokattu 19.03.2010 10:38:40)

Mä kävin tänä yönä kuuntelemassa Erja Uitto & The Band.
Ihan mahtavaa musaa.

Ja yhtään musasta nauttimista ei haitannut se, että paikka oli täynnä hyvännäköisiä seurankipeitä avokaulaisia maahanmuuttajia.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
isojussi
19.03.2010 03:50:49
Tarttee taas kehua tota jakeni:n poikaa. Harva ton ikänen on noin hyvin jo musassa sisällä. Soittaminen on kyllä hälle käsittämättömän luontaista puuhaa. instrumentista riippumati. melkein one-in-a-million tapaus.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
poppamies
19.03.2010 09:45:29

baron:

...yhtään musasta nauttimista ei haitannut se, että paikka oli täynnä hyvännäköisiä seurankipeitä avokaulaisia maahanmuuttijia.

Minä luin ensin että "täynnä maaltamuuttajia" kun mun näyttö on vähän suttuinen. Ajattelin, mitä vittua, eihän siellä olekaan ketää muita.
Lord Of The Strings
jakeni
19.03.2010 12:58:25
isojussi: Tarttee taas kehua tota jakeni:n poikaa. Harva ton ikänen on noin hyvin jo musassa sisällä. Soittaminen on kyllä hälle käsittämättömän luontaista puuhaa. instrumentista riippumati. melkein one-in-a-million tapaus.

Kiitos vain J. arvioistasi...mun on vaikea antaa objektiivista lausuntoa.
Sen tiedän kuitenkin että poitsu diggaa musaa ja varmaan osuma tarkkuus olisi parempi,jos vaan harjoittelisi enemmän.

Terveiset kuitenkin välitän,huolimatta siitä, että juuri näinä aikoina hänellä on erittäin paha, alkava murrosikä!
Kannustusta kuitenkin hän tarvii & kaipaa!

JN.
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
KoskPaavo
19.03.2010 13:53:29
jakeni: Kiitos vain J. arvioistasi...mun on vaikea antaa objektiivista lausuntoa.
Sen tiedän kuitenkin että poitsu diggaa musaa ja varmaan osuma tarkkuus olisi parempi,jos vaan harjoittelisi enemmän.

Terveiset kuitenkin välitän,huolimatta siitä, että juuri näinä aikoina hänellä on erittäin paha, alkava murrosikä!
Kannustusta kuitenkin hän tarvii & kaipaa!

JN.

Niinpä, tuo kannustus on vaan ns. kaksiteräinen miekka jonka kanssa täytyy olla todella tarkkana. Jos sitä tulee liikaa niin homma kusee.
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
jakeni
19.03.2010 14:20:30
KoskPaavo: Niinpä, tuo kannustus on vaan ns. kaksiteräinen miekka jonka kanssa täytyy olla todella tarkkana. Jos sitä tulee liikaa niin homma kusee.

Meilläpäin otetaan kaikilta ja heti kaikki luulot pois! ;)
Jalat on maassa,AINA.
Elä eppäile!
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)