Aihe: "Advanced" Kitaranopetusta (varsinais-suomesta?)
1 2 3
AER
27.02.2010 23:50:06
Tonski:Entä jos sä haluat saada ne nopeemmat jutut kuulostamaan yhtä hyvältä? Onko se muka sitten jotenkin helpompaa saada nopea, idearikas soitto kuulostamaan fraseerauksellisesti yhtä hyvältä?

Demonstroin ja pistin Shania Twainin That Don't Impress Me Much biisin soimaan kitaratunnilla ja oppilas nauroi ja sanoi "onpas helppo soolo". Sanoin että soitappa se.
Kyllä se sen soitti, mutta voitte varmaan kuvitella miltä se kuulostaa 3 vuotta soittaneen kaverin sormista.
Minulle henkilökohtaisesti mikään ei ole helppoa soittaa.
Snoochie Boochies
aalataur
28.02.2010 00:10:02 (muokattu 28.02.2010 00:12:46)

AER: Kannattais miettiä sitä vibraa. Minun mielestä yks tärkeimmistä jutuista soitossa.
Timo Tolkin mielestä ei.

No kuuntele mun kamaa, ja sano mitä miettimistä siinä on? Itse en tiedä, kun en ole tommosta asiaa koskaan miettinyt sekuntiakaan. Myöskään yhtä ainoota kitaratuntia en ole ottanut, täältä ja muutamalta IRL-kaverilta olen saanut kaikki neuvoni, vibrasta kaveri joskus sano että se on tälleen kun heilutat kieltä.
cbs
28.02.2010 00:10:13 (muokattu 28.02.2010 01:28:17)

aalataur: Nopeissa jutuissa on se ettei niissä ehdi paljoa kikkaileen kun pitää jo olla seuraavassa nuotissa. Eli vibraa/plekutatsia ei paljoa vaihdella. Mut en mä ainakaan oikeesti kelaile tommosia juttuja kuten vibra, teen mitä teen, kuulostaa miltä kuulostaa.

Hyvältä kuulostaa ja jos tulee lonkalta niin mikä ettei. Vaikka arvostan nopeutta, niin kuitenkaan kaikissa biiseissä ei voi soittaa nopeasti. Yhdestä soitetusta nuotista voi hyvin pitkälle päätellä osaamisen tason. Ja se taas tulee tatsista ja vibrasta.
Ianuarius
28.02.2010 00:16:29

Täällä ollaan taas asian ytimessä...

Ois varmasti alueella paljon kivoja ketjuja ku jokasesta uudesta aiheesta tehtäisiin oikeasti uusi ketju. :)
And we got caught in the whirlwind // Torn by the storms of our lives.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)