Silvio Dante 08.03.2004 13:07:06 | |
---|
nahkahousuihin tungettu ylipainoinen gerbiili Eikös tuollainen kitaristi löydy myös suomesta? Just when I thought I was out, they pull me back in! |
Da Make 08.03.2004 15:58:30 | |
---|
2kpl lippuja on plakkarissa. Kenttä oli melkein heti loppuun myyty... Welcome to the Castle Shadowgate...
IHKK #09 |
sirdickyj 09.03.2004 23:40:08 | |
---|
Nii no, ainakin tuossa uunituoreella G3 In Denver DVD:llä se herkkusuu nolaa itsensä ihan kympin arvoisesti... peace. Nolaa vai? No, en oo nähny, mut jos näin on niin sit tieteskin eri juttu...miten muuten nolaa? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
sirdickyj 09.03.2004 23:41:02 | |
---|
Eikös tuollainen kitaristi löydy myös suomesta? Toni Wirtanen? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
kid ego 10.03.2004 01:14:15 | |
---|
Nolaa vai? No, en oo nähny, mut jos näin on niin sit tieteskin eri juttu...miten muuten nolaa? Omat biisinsä Yngwie veti hienosti, mutta perkule, pitikö Little Wingissäkin kaasutella kahta sataa? Voodoo Chilen aikana kun kaikkien piti jammailla yhdessä vierekkäin, YJM pomppi pirteänä ja hoikkana pitkin lavaa mairea virne naamallaan. Ymmärrän kyllä dissauksen Ynkän ylipainosta ja siitä, ettei se viitsi soittaa hitaasti, mutta kyllä mä Ynkkää arvostan. Sekä oman musiikkityylinsä kehittäjänä, myös soittajana. Puhdasta ja osin myös kaunista. Satriani oli mun mielestäni jotenkin kumman vaisu. Ja vitun ruma kitara se punainen. Näytti joltain tikkarilta tai papin kullilta kuutamolla, tosin nehän ovat sama asia. |
Eikös tuollainen kitaristi löydy myös suomesta? Timppa? |
Silvio Dante 10.03.2004 09:58:56 | |
---|
Omat biisinsä Yngwie veti hienosti, mutta perkule, pitikö Little Wingissäkin kaasutella kahta sataa? Aina ylinopeutta. Just when I thought I was out, they pull me back in! |
Socialite 10.03.2004 14:55:19 | |
---|
Omat biisinsä Yngwie veti hienosti, mutta perkule, pitikö Little Wingissäkin kaasutella kahta sataa? Voodoo Chilen aikana kun kaikkien piti jammailla yhdessä vierekkäin, YJM pomppi pirteänä ja hoikkana pitkin lavaa mairea virne naamallaan. Juuri tuota tarkoitan. Arvostan miestä omalla tontillaan jonkin verran mutta eihän sitä hemmetin ilveilyä ja koheltamista little wingin tapaisissa biiseissä voi hyväksyä!! Ihan kävi suututtamaan moinen... Ja pistätkö vielä nimesi tähän alle... |
Nuno 11.03.2004 12:30:32 (muokattu 11.03.2004 22:07:23) | |
---|
Otetaanpas aiheeseen uusi kysymys...Eli ketkä nyt ovat sitten lähdössä konserttiin ja kenellä on lippu/liput kentälle? Itse ilmoittaudun molempiin...ja helkkari että ei pojat ja tytöt tarvitse urputtaa jos vaan sattuu pitämään kitaroista niin nyt sitä saa sitten 3,5 h verran kuunnella. Ja vielä bonuksena hyvin soitettuna!!! Kaikki vaan fiilistellaan sitten samaan henkeen ja näytetään että kyllä täällä Suomessakin osataan kannustaa ja arvostaa tälläisiä tilaisuuksia. Kympillä mukana!!! Kiitän... PS. Pieni lisäys että itse olen rivillä 10... Mielipiteitä on yhtä paljon kuin persereikiä... Jokaisella on oma! |
wellu 11.03.2004 21:38:42 | |
---|
Otetaanpas aiheeseen uusi kysymys...Eli ketkä nyt ovat sitten lähdössä konserttiin ja kenellä on lippu/liput kentälle?
olen lähdössä,kentällä rivi 5 Lyrics.Wasted time between solos. |
kid ego 11.03.2004 22:40:47 | |
---|
Rivi 2. Olen tainnut mainita jo aiemmin. |
Risto Mustalisä 12.03.2004 08:55:27 | |
---|
Juuri tuota tarkoitan. Arvostan miestä omalla tontillaan jonkin verran mutta eihän sitä hemmetin ilveilyä ja koheltamista little wingin tapaisissa biiseissä voi hyväksyä!! Ihan kävi suututtamaan moinen... Jotenkin tulee mieleen muutama vuosi sitten nähty Edgar Winterin ja Steve Lukatherin yhteiskeikka Pori Jazzeilla.Lukather pilasi Henkan Red Housen lähes totaalisesti täysin mauttomalla tiluttelulla. Ja minä muuten pidän Totosta vallan paljonkin ,mutta tuossa em. mentiin mielestäni metsään. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Lightning 12.03.2004 17:48:39 | |
---|
A3, rivi 4... eikö tuo oo aika lähellä??? näkö etäisyydellä?? toivottavasti ees kuulo etäisyydellä... "Life sucks and then you f*cking die you know!" - Ozzy |
lovesrock 14.03.2004 19:08:17 | |
---|
Ynkän pitäis olla ton Fripin tilalla! Ihan sen takia et se Fripp ei ole tiluttaja. Elä höpötä.Ynkkä on säälittävä!Paul Gilbert ois ollu kova sana...eikun sittenkin Sepi Kumpulainen. |
Abraham 14.03.2004 19:30:36 | |
---|
Elä höpötä.Ynkkä on säälittävä!Paul Gilbert ois ollu kova sana...eikun sittenkin Sepi Kumpulainen. Entäs Francesco Fareri?... Tämä oli siis VITSI. Olisi kyllä siistiä nähdä Gilbert tai peräti Ron Thal joskus elävänä tuottamassa ääntä. Hra Fareri kun buugattaisi kolmanneksi pyöräksi niin kiertuetta seuraisi kaikkialle Amnesty ja punainen risti. roger roger alfa zulu |
kid ego 14.03.2004 23:05:17 | |
---|
Paul Gilbert ja Nuno Bettencourt + muutama muu huippunimi olivat juuri Japanin-kiertueella nimeltä Guitar Wars. Oi jospa oisin saanut olla mukana... |
kid ego 15.03.2004 02:11:49 | |
---|
|
kid ego 18.03.2004 23:30:01 | |
---|
|
surkea olio 03.04.2004 11:36:54 | |
---|
Voitin liput Pietarinkadun oilers go gosta. Nyt olisi muutama kysymys tuosta konsertista. Onko Jäähalli kaukana linja-autoasemasta? Eli kannattaako kävellä vai ottaa taksi? Onko jäähallissa Vahdittu narikka tai muu vastaava, jonne voi jättää tavaraa säilytykseen pelkäämättä niiden häviämistä konsertin aikana? Pääsekö omalle paikalleen takaisin jos välillä (esiintyjän vaihtuessa) käy vessassa? On ikävää olla surkea olio. |
G-mies 03.04.2004 13:11:44 | |
---|
Onko Jäähalli kaukana linja-autoasemasta? Eli kannattaako kävellä vai ottaa taksi? Matkaa on parin kilometrin verran: http://tinyurl.com/28nvy Pääsekö omalle paikalleen takaisin jos välillä (esiintyjän vaihtuessa) käy vessassa? Katsomoissa on numeroidut paikat. Main screen turn on. |