Tuomo_ 23.02.2010 21:10:20 | |
---|
Nonni, se on ny sitten kilahtanu 20v meikäläisen mittariin... Onnea ja oikeita valintoja elämässä toivon sinulle... Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
qtm 25.02.2010 09:29:50 | |
---|
terve, kertokaas, kuinka tuonne Maihinnousuun laitetaan oma kappale..?? |
Korggari 25.02.2010 11:35:50 | |
---|
qtm: terve, kertokaas, kuinka tuonne Maihinnousuun laitetaan oma kappale..?? kirjaudut maihinnousu.nettiin, ja luot sinne itsellesi artistin klikkaamalla " luo uusi artisti " kohtaa sitten valitset kohdasta " omat artistit " tämän luomasi artistin klikkaamalla sen nimeä ja edelleen vasemman reunan valokosta klikkaat " kappaleet " tällöin aukeaa uusi ikkuna jonka alareunasta löytyy kohta " lisää uusi kappale " klikkaat sitä ja avautuvaan uuteen ikkunaan syötät kappaleen tiedot ja annat mp3-tiedoston sijainnin omalla koneellasi, sen jälkeen painat vaan nappulaa " lähetä " |
Kiitos tyhjentävästä vastauksesta!! |
krk 25.02.2010 22:27:57 | |
---|
Tausta on tosiaan mitä mainioin, mutta valitettavasti ei oikein tänään soitto irronnut ja huomenna olen reissussa. Toivotan kaikille hyvää skabaa, ja lomailijoille hyvää lomaa! Siellä on muuten yleisellä puolella herkkää meininkiä jos sellainen kiinnostaa. Ja jazziinkin mahtuu vielä :-) "Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
sickboy 26.02.2010 09:00:27 | |
---|
Bluesguitar: "Piti vanha Windows-kone repiä tulille, kun ei uudessa olohuoneen Mac:issa ole mulla minkäänlaista äänitys-softaa." Kyllä kaikissa uusissa Maceissä tulee mukana Garageband, se on ihan hyvä perusäänityssofta. |
blues guitar 26.02.2010 19:02:56 | |
---|
sickboy: Bluesguitar: "Piti vanha Windows-kone repiä tulille, kun ei uudessa olohuoneen Mac:issa ole mulla minkäänlaista äänitys-softaa." Kyllä kaikissa uusissa Maceissä tulee mukana Garageband, se on ihan hyvä perusäänityssofta. Garageband on, mutta en oikein päässyt sinuiksi vielä sen kanssa. Cubasea olen tottunut käyttämään. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Illu 27.02.2010 11:26:52 | |
---|
Korviin särähti muutama miksaus, jossa soitto oli turhan pinnalla. Mulla tahtoo mennä aina mennä metsään toi miksaus, kun ei ole oikein kunnollisia neutraaleja kuulokkeita ja kaiuttimetkaan eivät oikein luonnollisesti toista koska ovat korokkeena kitaravahvistimelle, eli eivät kovinkaan optimaalisesti sijoitetut. Mutta koittakaa kestää, kyllä minä ehkä vielä opin. Oikias viashan miä siin olin ja niin se sano se tivolmieskin. |
Korggari 27.02.2010 11:56:18 | |
---|
Illu: Mulla tahtoo mennä aina mennä metsään toi miksaus, kun ei ole oikein kunnollisia neutraaleja kuulokkeita ja kaiuttimetkaan eivät oikein luonnollisesti toista koska ovat korokkeena kitaravahvistimelle, eli eivät kovinkaan optimaalisesti sijoitetut. Mutta koittakaa kestää, kyllä minä ehkä vielä opin. Ja mulla taitaa kanssa olla taas balanssit pielessä vaikka miksausvaiheessa tiputin kitaraa jo melkoisenkin paljon,, mutta opetellaan opetellaan ,,, |
Korggari 27.02.2010 19:51:01 | |
---|
Apenaattorilla taas hyvä veto ! Ottaako maestro tahtah apenaattorin mukaan skabaan vai ei ? |
Tuomo_ 27.02.2010 20:51:54 | |
---|
Ottaako maestro tahtah apenaattorin mukaan skabaan vai ei ? Juu, mukana on. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
qtm 28.02.2010 20:28:44 | |
---|
Paljon itsellä vielä opittavaa äänityshommissa... Olisi mukava tietää, miten muut äänittävät? Mikitättekö vahvistimen vai ajatteko ulkoisen äänikortin kautta tietokoneelle ja käytätte vahvistin/efekti -mallinnussoftia? |
stratomaster 28.02.2010 21:01:06 (muokattu 28.02.2010 21:01:32) | |
---|
2p, stratomaster: aijai kyllä on makiaa, nuo vapaiden kielien jutut höystää soittoa mukavasti, oliskohan ollut matalampi vire? Joo, kiitos, D-vireellä vetelin. Mörähtää hauskasti toi ala-D. Niin ja tuohon ylläolevaan äänityskysymykseen: Mallintava PodXT suoraan koneeseen ja se on siinä. |
Tuomo_ 28.02.2010 21:09:52 (muokattu 28.02.2010 21:10:31) | |
---|
Onnea taas Kuhalle ja duunit myös. Oli hyvähenkinen skaba. Kaikki osallistujat äänestivät. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
Kuha 28.02.2010 21:13:34 | |
---|
Mä vedän seuraavan, vaikka Stratomasterilla oli kyllä parempi veto. Olisko kellään sopivaa taustaa!? |
BigPapa 28.02.2010 21:36:33 | |
---|
Kaikki osallistujat äänestivät. Ollaas nyt vähän tarkempana siellä. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
MoreK 28.02.2010 21:39:49 | |
---|
WanhaWetäjä: MoreK - milläs tää on vedetty, aika alku/omaperäisen kuulosta, sinänsä hauska ja toimiva juttu, nuo tremolot vie ajatukset jotenkin itänaapuriimme... Hehe... piti taas tehdä kokeilua, ajattelin, että menee totaalisen puuta päin mutta kyllä toi rupes soundaamaan siihen suuntaan, niin annoin mennä. Eli kyseessä mandoliini höystettynä slideputkella ja hybrid pickingillä :) Mandoliinin soittokokemus on kyllä luvattoman vähäinen, mutta kiitos noista pisteistä, meni paremmin, kuin ajattelin. |
Tuomo_ 28.02.2010 21:43:59 (muokattu 28.02.2010 21:48:38) | |
---|
Kaikki osallistujat äänestivät. Ollaas nyt vähän tarkempana siellä. Joo, MELKEIN kaikki osallistujat äänestivät+ yksi osallistumaton. En kuitenkaan mitätöinyt pisteitä, sen verran menen ohi sääntöjen. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
latuska90 28.02.2010 22:07:51 | |
---|
Jiihaa, nyt on uus tietokone alla ja eikä latenssia ole olemassakaan! :D "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
Kuha 28.02.2010 22:11:00 | |
---|
Siel'olis. Jos ei kelppa, niin ei kelppa. |