Jii-Gee 08.02.2010 11:59:19 | |
---|
oulukyllosa: Jossain määrin vituttaa kun Medlocke on ottanu tuon virallisen puhemiehen roolin No mikäs siinä nyt sit laittaa vituttaan..? " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
Lonesome 08.02.2010 12:13:11 | |
---|
oulukyllosa: Ja Gene Odomin freebird-kirjassa tuosta Curtis Loew-biisin esikuvasta on vissiin ainakin kolme teoriaa, joista yhtenä tuo Shorty Medlocke,jota nuorempi Medlocke julistaa nyt varmana.Jossain määrin vituttaa kun Medlocke on ottanu tuon virallisen puhemiehen roolin,niin mukava mies ku hän olikin kun tavattiin. Näin. Tarinaa riittää ja kuka täältä valtameren ja vuosikymmenien takaa on mikään niitä kiistämään. Tosiasia kuitenkin lienee se, että 70-luvun alussa sekä Blackfoot että LS olivat nälkäkuoleman partaalla operoivia baaribändejä. Silloin tehtiin päätöksiä "käytettävissä olevan tiedon varassa". Lähtiessään keikkoja vailla olevasta Blackfootista rumpaloimaan Ronnien pyynnöstä, ei Medlocke taatusti tiennyt olevansa mukana Suuressa Kertomuksessa... Olikos se Shorty Medlocke kuitenkin Rickyn kasvatus/isoisä... ;) "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
Musta Arkipyhä 08.02.2010 12:33:35 | |
---|
oulukyllosa: No mutuahan tässä on koko ajan vahvasti pelissä,mutta tuo yllä oleva juttu on kyllä kuultu bändiläisten suusta,mahdoton lähteä etsimään lähdettä,kun tullu porkattua Skynyrd-latua siellätäällä. Niinpä.Kyllähän Medlocken voi laskea alkuperäisjäseneksikin tai "aidoksi" jäseneksi.Ei tuossa mitään suurta virhettä kyllä tapahdu. Ja Gene Odomin freebird-kirjassa tuosta Curtis Loew-biisin esikuvasta on vissiin ainakin kolme teoriaa, joista yhtenä tuo Shorty Medlocke,jota nuorempi Medlocke julistaa nyt varmana.Jossain määrin vituttaa kun Medlocke on ottanu tuon virallisen puhemiehen roolin,niin mukava mies ku hän olikin kun tavattiin. En nyt ihan usko tuota Medlocken "julistamista" tosiasiaksi enkä ymmärrä miksi lyttäät kaveria koko ajan hampaat irvessä.Medlocke on loistava kepittäjä,hyvä laulaja ja biisintekijä joka sopii Skynyrdiin kuin veitsi voihin tai nyrkki silmään. Tuo "rahantekokone" väitekään ei kestä tarkempaa ruodintaa: Bändihän nettoaisi paremmin ja ennen kaikkea varmemmin pelkästään keikkailemalla ja esittämällä vanhaa repertuaariaan.Uudet biisit ja uudet levyt on aina riski ja kuluerä.Tällä perusteella on aika vaikea nähdä rahaa perusteena. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
oulukyllosa 08.02.2010 16:15:34 | |
---|
Yritän käyttää vähemmän rajua kieltä,tarkoitus ei ole Medlockea ruoskia. Lähinnä ajan takaa sitä, että jos Rickey puhuu nykybändistä ja ottaa kantaa sen asioihin niin ok,mutta kun vanhan bändin jäseniä ei oo muita kuin Gary,niin miksi sen bändin tekemisiä tarvitsee hänen selitellä. Gov`t Mulea ja Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins |
StJerky 08.02.2010 17:16:20 | |
---|
Mitä olen uutta levyä kuullut, niin vähän liikaa haiskahtaa amerikkalaisten idioottimaisimman kansanosan kosiskelulta. Minusta Ronnie ei sortunut sellaiseen sanoituksissaan. |
EelisHyvarinen 22.02.2010 15:45:36 | |
---|
EelisHyvarinen: Asun Tampereella. Lynyrd Skynyrd on Tampereella 22.2. Olen Lapissa 19.-26.2. Arvatkaa v*tuttaako. Onneksi sentään näin lynärit elokuussa hesassa, oli mahtava keikka! HAHAHA! Huomasin tuossa viime viikolla, että pirskatti eiväthän nuo asiat menekään päällekkäin. Lappi vasta ensi viikolla, eli tänään menossa konserttiin! Keep On Rockin' In The Ritala World |
Jokapaikanapina 22.02.2010 23:14:46 | |
---|
Oli kyllä tosi kiva keikka! Melko tuntematon bändi kuitenkin mulle, mutta settilistasta tunsin yllättävän paljon biisejä. Ne vetää vielä tosi mallikkaasti, eikä merkkejä mistään väsymyksestä |
JussiKoo 23.02.2010 13:02:03 | |
---|
Jokapaikanapina: Oli kyllä tosi kiva keikka! Melko tuntematon bändi kuitenkin mulle, mutta settilistasta tunsin yllättävän paljon biisejä. Ne vetää vielä tosi mallikkaasti, eikä merkkejä mistään väsymyksestä Harmittaa, kun tuli sairastuttua, enkä päässyt paikalle. Onneksi lipulle löytyi ottaja, ettei se mennyt hukkaan. Olisin todella halunnut tämän keikan nähdä. "Who's Zed?" - "Zed's dead, baby, Zed's dead." |
Regalis Apertura 23.02.2010 21:15:59 | |
---|
Millainen settilista oli? Uusiakin mukana? |
Jokapaikanapina 23.02.2010 21:33:01 | |
---|
|
Ari78 23.02.2010 22:57:27 | |
---|
Jokapaikanapina: http://www.setlist.fm/setlist/lynyr … n-arena-uncasville-ct-43d71f23.html Aikalailla vetivät tollasen. Tuo linkki heittää erääseen viimevuoden keikkaan, mutta kutakuinkin sama setti. Taisipa olla tismalleen sama paitsi 6 ja 7 välissä kuultiin Whiskey Rock-a-Roller. Kyllähän tuo 1,5h vähän lyhyt keikka oli kun aattelee että Freebird lohkasee koko ajasta kuitenkin sen 15 minuuttia. |
Mika Kangas 23.02.2010 23:03:27 | |
---|
|
Jokapaikanapina 23.02.2010 23:14:35 | |
---|
Mika Kangas: Siis what?Eikö MCA ollut ekana? Skynyrd Nationilla ovat tän kiertueen keikat avanneet : ) |
Jokapaikanapina: Skynyrd Nationilla ovat tän kiertueen keikat avanneet : ) No tossa on sitten vähän jo historian siipien havinaa.Puistobluesin yhteydessä jätkät kertoili televisiohaastattelussa miten joskus keikkoja on yritetty avata jollain muulla biisillä kuin MCA:lla mutta aina se on palannut ekaksi biisiksi.Itekin olen aina mieltänyt sen ikuiseksi aloituskipaleeksi. |
Jokapaikanapina 24.02.2010 09:19:30 | |
---|
Oli muuten aika paska arvostelu Aamulehdessä. Arvostelija ei tiennyt mistään mitään |
Ari78 24.02.2010 09:25:28 | |
---|
Jokapaikanapina: Oli muuten aika paska arvostelu Aamulehdessä. Arvostelija ei tiennyt mistään mitään Onks linkkiä? Olikohan jossain muussa valtamediassa mitää arvostelun tynkää mistä vois päästä motkottamaan? |
Jokapaikanapina 24.02.2010 09:48:35 | |
---|
Ari78: Onks linkkiä? Olikohan jossain muussa valtamediassa mitää arvostelun tynkää mistä vois päästä motkottamaan? En tiedä löytyykö netistä, ihan lehdessä ainakin oli sivulla 19 kai. Voin illalla kattoo jos ois netissä |
Ari78 24.02.2010 11:20:47 | |
---|
Jokapaikanapina: En tiedä löytyykö netistä, ihan lehdessä ainakin oli sivulla 19 kai. Voin illalla kattoo jos ois netissä Joo mä löysin jo. Avasivat näemmä Give Me Back My Bulletsilla..:D |
Voitto Ankka 24.02.2010 12:28:09 | |
---|
Jokapaikanapina: Oli muuten aika paska arvostelu Aamulehdessä. Arvostelija ei tiennyt mistään mitään Off topic osio: No, jos tekstin alla lukee Jussi Niemi, niin mitä muuta voi odottaa. Mies, joka on kuulemma kirjoittanut keikka-arviot kahdesta saman illan keikasta, jotka olivat vielä eri klubeilla. Keikkojen alkamisajat mahdollistivat tuon. Tai ne ilmoitetut. Toinen kuitenkin oli niin paljon myöhässä, että keikat olivat lopulta samaan aikaan. Ei se estänyt silti arvostelemasta molempia. Olen lukenut Niemen levy- ja keikka-arvosteluja ja muita bändiartikkeleita vuosien ajan ainakin Aamulehdestä ja Tamperelaisesta, ja aina ihmetyttää niihin mahdutettujen virheiden määrä ja se, että mies vaan jatkaa duunissaan. Tai sitten kyseessä on joku tarkoituksellinen trollaus ja nytkin mies lukee Aamulehden ja m.netin kommentteja ja naureskelee meille kaikille. On topic osio: Mun mielestä Lynyrd Skynyrdin keikassa oli pirusti huonoja asioita. Tässä päälimmäiset: - God & Guns -biisi nyt vaan on uskomatonta kuraa - Bändissä ei ole jäljellä juuri yhtään sitä 70-luvun kevyttä groovea, vaan on ennemminkin kuin mikä tahansa hard rock- tai heavybändi. Toisaalta en minä muuta odottanutkaan. - Muistaakseni kolme biisiä uudelta levyltä ja sitten pelkkää 70-lukua. Kyllä minä diggaan esimerkiksi Vicious Cycle -levystä ihan vitusti. Twentyltä ja Edge of Foreveriltäkin olisi voinut soittaa biisin taikka pari - Ihan liian pitkiä jannuja seisoi mun edessäni Toisaalta keikassa oli pirusti hyviä asioita: - God & Gunsia lukuunottamatta, kaikki piisi väliltä "hyvä - parempaa en voi juuri kuvitella" - Rick Medlocke on loistava esiintyjä - Johnny Van Zant on loistava esiintyjä ja mielestäni lauloi pirun komeasti - Bändi sai normaalin vaisun tamperelaisyleisön edes vähän heräämään "Kyä Mustajärvem Pate on aina Mustajärvem Pate, mutta kyä toi van Tsantin akan poikaki o iha hyvä." - Soundit oli mun korviini vähintäänkin ok Nämä kun vetää yhteen, niin saadaan lopputulokseksi, että hyvät hakkaavat huonot noin 16-2, eli kyllä minulle kelpasi hyvinkin. Ai niin. Pelottavat asiat: - Mun silmiini Gary Rossington näytti tavallistakin vaisummalta. Soitteliko se vielä väärinkin aika paljon? Toivottavasti ei ole seuraavana jo liian pitkällä tiedätte-kyllä- millä listalla. j. Pois alta vaan, nyt lasketaan, en pelkää ollenkaan! |
mlehtinen 24.02.2010 12:55:53 | |
---|
Ari78: Joo mä löysin jo. Avasivat näemmä Give Me Back My Bulletsilla..:D Juupajuu, joko (sinänsä lyhyessä) tekstissä oli ihan uskomattoman paljon virheitä tai sitten en ollut samalla keikalla toimittajan kanssa. Tuli mieleen Kummeli-sketsi "toi jätkähän on ihan pihalla"... "Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!" |