Aihe: Tabuja sooloihin
1 2
tender.insanity
23.02.2010 23:12:14
Jii: Tämä ketju on aivan loistava esimerkki, miksi kitarapuoli tarvitsisi siivousta...

Eipä siitä siivouksesta nyt hyötyä kuitenkaan ole. Näin se vain aina tulee menemään.

1. Aloittaja kysyy jotain, oli sitten trolli tai oikea tietämätön aloittelija.

2. Ensimmäisen parin vastauksen aikana valitetaan, kun ei osata käyttää googlea.

3. Jucciz saapuu paikalle ja
a) Etsii ja löytää kirjoitusvirheitä
b) Julistaa tabulatuurit, Petruccin ja Mesa Boogiet pannaan
c) Valittaa tyhjästä jäsenkuvauksesta

4. Kirk Hammett on paska kitaristi

5. Lukko + pari jäähyä.
Jii
23.02.2010 23:18:12
tender.insanity: Eipä siitä siivouksesta nyt hyötyä kuitenkaan ole. Näin se vain aina tulee menemään.

2. Ensimmäisen parin vastauksen aikana valitetaan, kun ei osata käyttää googlea.

5. Lukko + pari jäähyä.

Tuolla backstagella on keskustelu tästä hommasta. Kyllä tämän homman voisi saada paremmin aisoihin. Aloittelijoiden kyykyttäminen ei ole se juttu.
Southbound again. Don't know if I'm going or leaving home.
Vladi
23.02.2010 23:21:53
tender.insanity: Eipä siitä siivouksesta nyt hyötyä kuitenkaan ole. Näin se vain aina tulee menemään.

5. Lukko + pari jäähyä.

Mun mielestä tää viimeaikainen trollien määrän kasvu aiheuttaa sitä, että joka toinen threadi vaikuttaa trollaukselta vaikkei välttämättä sitä ole. Syö myös paljon vastausintoa, eikä välttämättä jaksa edes kattoa kaikkia ketjuja kun kuitenkin on trolli. Menee helposti rölöttämiseks.

Mä oon edelleen sitä mieltä, että ainakin yksi ongelma vähenis sillä, että juuri rekisteröitynyt jäsen ei saa viikoon(7 päivään) aloittaa uutta keskustelua. Voi olla paska juttu jollekkin tyypille, joka tarttis pikaisesti apua mutta keskimääräisesti tällä saatais tota trollausta edes hieman vähennettyä. Vai onko ne röllit niin sitkeitä nykyään että jaksavat viikonkin odottaa postatakseen typerän mukahauskan kysymyksensä?
Kyllä se siitä.
Vladi
23.02.2010 23:27:11
Jii: En ole mode, mutta backstagella on ketju näistä hommista. Toki itse aloitin offtopikin.

Jep, siirryin sinne tsekkailemaan. Over and out täältä.
Kyllä se siitä.
velsa
24.02.2010 01:41:03 (muokattu 24.02.2010 01:41:55)

Elekää hyvät immeiset vejelkö mittää tabuja soolojen aekana......se on henken vuarallista hommoo.......se sooloilu!!!
Kauas on pitkä matka........
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)