Davos 29.12.2008 21:07:46 | |
---|
Eihän sen vitsin ollut tarkoituskaan nyt olla tuore, vaan lähinnä huono seivailu mainion suomalaisbändin puolesta, kaikkihan sen ovat kuulleet jo aikoja sitten. Olis kai pitänyt seivaille se vitsikin jo etukäteen ettei täällä kukaan nyt ota herneitä nenään, itsellenikin kun Coldplay on ollut se isoin bändi jo pitkän pitkän aikaa.. www.myspace.com/cardiaccatalyst |
EH 06.03.2009 10:26:38 | |
---|
Don't waste your time or time will waste you. |
dipshit 06.03.2009 13:41:09 | |
---|
"Music is there when words fail us" |
elbowski 06.03.2009 15:52:51 | |
---|
EH: Bändin uusi video Life in Tecnicolor II -biisille on ihan hassu, tsekatkaas: http://www.youtube.com/watch?v=fXSovfzyx28 Video on ässä, mutta biisistä tulee vähän sellanen fiilis että on väkisin toimivasta introkilkuttelusta koitettu vääntää hittibiisi. Ts. väsynyt kappale. I am Jack's smirking revenge. |
Antti90 09.03.2009 22:12:40 | |
---|
EH: Bändin uusi video Life in Tecnicolor II -biisille on ihan hassu, tsekatkaas: http://www.youtube.com/watch?v=fXSovfzyx28 Yhen kerran katoin. Kiva video. Huono biisi. En suostu enää kattomaa. Itkupotkuraivarit yhä ku radiosta tulee tuo II versio. Eissaa ku menivät sen hyvän instrun pilaamaa... No pasa nada. |
Mikaelo 10.03.2009 09:15:26 | |
---|
nugetti: Video on ässä, mutta biisistä tulee vähän sellanen fiilis että on väkisin toimivasta introkilkuttelusta koitettu vääntää hittibiisi. Ts. väsynyt kappale. Eipä lisättävää. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
reverend 16.05.2009 20:12:53 | |
---|
|
Terry Pantheras 25.05.2009 14:55:54 | |
---|
Mistäköhän paska-aviisista tämä todennäköisesti asiayhteydestään erotettu ja huumorilla mitä luultavimmin tokaistu heitto on lainattu: http://www.iltalehti.fi/viihde/200905259646599_vi.shtml Coldplayn johtohahmo Chris Martin katselee asiaa hieman eri vinkkelistä. Hän odottaa kaljavatsan muodostumista kauhulla. - Minulla on paineita kirjoittaa niin monta biisiä kuin mahdollista 28 ja 33 ikävuoden välillä, koska niiden jälkeen vatsa kasvaa, Martin uskoo. - En mitenkään voi kirjoittaa hittibiisiä, jos minulla on kaljamaha, joten ennen h-hetkeä - vai pitäisikö sitä kutsua k-hetkeksi - yritän kirjoittaa niin monta kappaletta kuin voin. Martinilla on todella kiire, sillä hän täyttää 33 vuotta maaliskuussa 2010. |
dipshit 27.05.2009 14:25:11 | |
---|
Terry Pantheras: Mistäköhän paska-aviisista tämä todennäköisesti asiayhteydestään erotettu ja huumorilla mitä luultavimmin tokaistu heitto on lainattu: http://www.iltalehti.fi/viihde/200905259646599_vi.shtml Enpä kyllä tiedä. Oikea journalismin riemuvoitto jälleen kerran. Mutta asiasta poiketen, olen huomannut että Amsterdam ja The Scientist saattavat hyvinkin olla yhtiä tämän maailmankaikkeuden hienoimmista ja kauneimmista biiseistä. Tuo aivan uskomattomia fiiliksiä kummatkin biisit. "Music is there when words fail us" |
kyseinen 27.05.2009 22:26:46 (muokattu 27.05.2009 22:27:31) | |
---|
olen huomannut että Amsterdam ja The Scientist saattavat hyvinkin olla yhtiä tämän maailmankaikkeuden hienoimmista ja kauneimmista biiseistä. Tuo aivan uskomattomia fiiliksiä kummatkin biisit. Näin se vain on. Vaikka bändi tätä nykyä on (tai ehkä vähän on aina ollut) hippasen HMV-osastoa, niin kyllä on muutamat järkyttävän hienot biisit tekaistu. Nuo kaksi edellä mainittua kuuluvat niihin. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
dipshit 28.05.2009 00:00:04 | |
---|
kyseinen: Vaikka bändi tätä nykyä on (tai ehkä vähän on aina ollut) hippasen HMV-osastoa... Nyt on pakko kysyä selvennys tuolle HMV:lle. Jäi häiritsemään :D "Music is there when words fail us" |
Mikaelo 28.05.2009 10:15:05 | |
---|
Dipsetcityboy: Nyt on pakko kysyä selvennys tuolle HMV:lle. Hajuton, Mauton, Väritön. Jos selvennystä lyhennykselle meinasit. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
Mikko_L 29.05.2009 23:40:24 | |
---|
Mikaelo: Hajuton, Mauton, Väritön. Jos selvennystä lyhennykselle meinasit. Öö... Englannissa on edelleen niitä His Master's Voice -levykauppoja, ne tuli ekana mieleen :) Tosin ne on juuri sellaisia Anttilan levyosaston typpisiä, eli H, M ja V... Mut hei, Coldplayn _kaikki_ biisit on 3 tai 4 soinnun yksinkertaisia renkutuksia mutta vaan niin pirun hyvin tehtyjä ja melodiat on just eikä melkein! Mulle ainakin tulee väreitä välillä, ei ne ihan turhia ole. Viimeisimmältä juuri tämä Life In Technicolor II kolahtaa, ja Viva la Vida kokonaisuutena on aika hiton hyvä - päinvastoin kuin edeltäjiään kuunnellessa, siinä ei meinaa missään vaiheessa nukahtaa :) -Mikko |
MV 23.02.2010 18:35:20 | |
---|
|
dipshit 23.02.2010 18:41:13 | |
---|
|
kyseinen 23.02.2010 18:52:00 | |
---|
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
kyseinen: Joo, satuin näkemään MTV:ltä yks pe-ilta. Paikoin oikein komeaa kuunneltavaa. Paikoin on oikea sana kyllä. Nyt kun katsoin pidemmälle, niin siellä se Martin taas hyppii itsensä hengästyksiin ja yrittää nussia pianoa. |
Thothmes 23.10.2010 12:09:10 (muokattu 23.10.2010 15:25:12) | |
---|
Olenko ainut, jonka mielestä ko. bändi menee koko ajan huonompaan suuntaan? En ole edes mikään "kuuntelin tätä ennen kuin muut tiesi ja olen nyt mustasukkainen"-tyylinen tapaus, vaan löysin pändin vasta muutama vuosi sitten. Parachutes on ehkä paras tietämäni poprocklevy. Mahtavan ilmavat ja pehmeät soundit, maailman kauneimmat yksinkertaiset kitaramelodiat hunajaisella soundilla, kaikki kohdallaan. Ilmavaa ja orgaanista. Spies, High speed, Don't panic... Ahh. Upeaa. Rush of blood to the head oli myös mahtava levy, mutta biisimateriaali ei ollut ihan niin tasaista eikä soitto oikein groovaa enää siihen malliin. On tuollakin hetkensä, mutta sellainen vapautuneisuus ja hienot sovitukset on aika paljon vähemmässä. X&Y on ollut jonkin verran kuuntelussa mutta niin paljon parempiakin levyjä maailmassa on että vähiin on kuunteleminen jäänyt. Viva la Vidan pyöräytin pari kertaa läpi ja totesin että ei ole enää Coldplay entisensä. Vahinko sinänsä. Minusta tuollainen puoliakustisen kuuloinen soundimaailma sopi paljon paremmin Coldplaylle kuin tuo nykyinen, stadiontyylinen, täyteen tukittu... Vai olenko vain tyhmä? edit:nyt kun ketjua luki enemmän niin selvisi etten ole ihan yksin tämän mielipiteen kanssa. No, tulipahan avauduttua. |
MV 23.10.2010 16:00:49 | |
---|
X&Y on tyyliltään ja laadultaan paras Coldplayn levy. Uusin on toiseksi paras, vaikka onkin jäänyt aika vähälle kuuntelulle. Vanhoja levyjä vaivaa suuri epätasaisuus. |
Cathi777 23.10.2010 18:26:57 | |
---|
MV: X&Y on tyyliltään ja laadultaan paras Coldplayn levy. Uusin on toiseksi paras, vaikka onkin jäänyt aika vähälle kuuntelulle. Vanhoja levyjä vaivaa suuri epätasaisuus. Itse olen tässä asiassa täysin eri mieltä. Olin joskus toista mieltä ( löytyy ajatuksia tästäkin ketjusta ). Ensimmäisellä levyllä ei ole heikkoja hetkiä ollenkaan, seuraavalta jo löytyy muutamia. X & Y taas jakautuu hienosti kahtia, että alku on loistavuutta ja loppu turhuutta. Viimeisin levy on parempi kuin X & Y, mutta ei sekään enää ole samalla lailla sytyttänyt kuin alkupään tuotanto. Only pop music can break my heart... |