Aihe: X Factor
1 2 3 4 58 9 10 11 1227 28 29 30 31
Fintrollx
19.02.2010 16:47:35

Itchy: Taitaa olla Renneltä sitä hehkuttamaansa kapinaa ja punk-henkisyyttä kun jättää bändinsä televisio-ohjelman takia.

Renne on pouser punk-retku!
"You can't kill heavy metal"
Kimmo72
21.02.2010 20:13:35
Eivvvv.. katoin ekan kerran viis minsaa ja miten hemmetis toi Linda näyttää nykyään Michael Jacksonin ja Mike Monroen lapselta. Eissss...
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
EddieTheHead
21.02.2010 20:14:25
Ihan pimee tyyppi.
Johnny Buzz
21.02.2010 20:28:16

On se vaan joka viikko todettava, että tää on ihan skeidaa telkkaria. Ei toimi ei. Nyt on telkkari tuolla toisessa huoneessa päällä, jotta kuulee oisko siellä edes joku hyvä laulaja. Ei tota pysty kattomaan.
Nazareth
21.02.2010 20:31:49
Dream_eater: Eivvvv.. katoin ekan kerran viis minsaa ja miten hemmetis toi Linda näyttää nykyään Michael Jacksonin ja Mike Monroen lapselta. Eissss...

Tuo Lindahan näyttää melkei ihmiseltä ku sillä ei oo sitä karmeeta huulipunaa.
Sitkeä rotta.
Jormaz
21.02.2010 20:32:12
Nyt ei enää jaksa kattoa, ei edes itteään kiduttaakseen. Vitsi meni vanhaksi.

Ei jatkoon.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
EddieTheHead
21.02.2010 20:43:09
Sieltä tuli Dickinsonin Tears Of The Dragon.
Fintrollx
21.02.2010 21:11:12

EddieTheHead: Sieltä tuli Dickinsonin Tears Of The Dragon.

Joo oli mukava yllätys! Kyl tosin miehel viel hieman parannattevaa tos ääntämises :P
"You can't kill heavy metal"
kyseinen
21.02.2010 22:15:19
Katoin ekaa kertaa kunnolla tänään, ja huhhahhei tää on just niin säälittävä ohjelma kuin on jo moneen kertaan edellä todettu. Ei mitään hyvää. Latteat, suorastaan inhottavat tuomarit, aivan luokattomat kilpailijat, surkea toteutus. Paasoseltakin näytetään vaan mokaklippejä, sen verran vähän kiinnostaa tekijöitäkään.

Ens viikolla tosin ilmeisesti tulee se Goo Goo Dolls -katusoittaja. Lyhyestä pätkästä saattoi kuulla, että mies laulaa koko ohjelman ihan suohon.
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
Rhapa
21.02.2010 22:19:00
Olihan se nuori Katja Ståhl ihan hyvä.
gigity gigity
DJKaaos
21.02.2010 23:34:32
Rhapa: Olihan se nuori Katja Ståhl ihan hyvä.

No jaa, sellanen perus "Moilanen tosta naapurista, terve"-ääni. Ei jaksa.
Minä olen minä.
JCM
21.02.2010 23:39:02

Rhapa: Olihan se nuori Katja Ståhl ihan hyvä.

?

Mitä tarkoitat ja miten liittyy X-Factoriin?

Tää koko formaatti on kyllä rantautunut Suomeen niin kuin sinivalas: väkisillä raahattu, eikä ketään oikeasti kiinnostaisi pelastaa vaikka yksilö olisi vielä elävä.
DJKaaos
21.02.2010 23:40:27
JCM: ?

Stoolin näkönen n. 22-vuotias muija.
Minä olen minä.
aalataur
21.02.2010 23:42:30 (muokattu 21.02.2010 23:46:00)

Eikös tuo Christian Palin ole laulanut Adagiossa? Kova bändi oli ainakin Underworld -albumin aikaan (Symphony X -tyylistä jossain määrin). Uudempaa / Palinin laulua en ole kuullut. Ihmetyttää vähän miksi heppu on tällaisessa ohjelmassa... (IL sivuilta huomasin)

Tossa sivut: http://www.adagio-online.com/index.php Näköjään uusi laulaja on palkattu kiertueelle, liekkö pysyvästi..
Rhapa
21.02.2010 23:47:21
JCM: ?

Niin, kun tämänpäiväisessä jaksossa tuomarit (kaljupää) tituleerasivat sitä yhtä likkaa nuoreksi Katja Ståhliksi. Ja mielestäni lauloi kovin kauniisti.
gigity gigity
Lähikauppias
22.02.2010 09:51:06

Ens viikolla tosin ilmeisesti tulee se Goo Goo Dolls -katusoittaja. Lyhyestä pätkästä saattoi kuulla, että mies laulaa koko ohjelman ihan suohon.

Oon useasti kuunnellut hemmoa Sörnäisten metroasemalla, ja ihmetellyt, että onpas todella harvinaisen hyvä laulaja katusoittajaksi. Ja oon myös aika varma, että tyyppi voittaa ohjelman melko suvereenisti.
www.johnnysuperhero.com
www.koriakittenriot.com
Rock over London, rock on Chicago.
Tupuna
22.02.2010 15:33:49
Lähikauppias: Oon useasti kuunnellut hemmoa Sörnäisten metroasemalla, ja ihmetellyt, että onpas todella harvinaisen hyvä laulaja katusoittajaksi. Ja oon myös aika varma, että tyyppi voittaa ohjelman melko suvereenisti.

Samaa miestä olen seurannut lähes joka päivä, kun olen Sörnäisten metroasemalla käynyt. Mies tuntuu lisäksi eläytyvän musiikkiinsa aika lailla, liikehdintä on kuin rokkitähdellä... :D Aika hauskaa, mutta kyllähän se on hyvä laulaja.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
h.e.k.a
22.02.2010 16:51:01
Tupuna: Samaa miestä olen seurannut lähes joka päivä, kun olen Sörnäisten metroasemalla käynyt. Mies tuntuu lisäksi eläytyvän musiikkiinsa aika lailla, liikehdintä on kuin rokkitähdellä... :D Aika hauskaa, mutta kyllähän se on hyvä laulaja.

Ainoa syy ohjelman seuraamiseen meikäläisellä onkin ollut kyseinen kaveri, kun se sattuu samassa bändissä laulamaan. Ensimmäistä kertaa voin tosissaan suositella seuraavan jakson katsomista....
"isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta...
Johnny Buzz
22.02.2010 18:47:02

Tupuna: Samaa miestä olen seurannut lähes joka päivä, kun olen Sörnäisten metroasemalla käynyt. Mies tuntuu lisäksi eläytyvän musiikkiinsa aika lailla, liikehdintä on kuin rokkitähdellä... :D Aika hauskaa, mutta kyllähän se on hyvä laulaja.

Ai tää jamppa on mukana skabassa? Tuli kerralla lisää mielenkiintoa ohjelmaan. On tullut kanssa monta kertaa kuultua hänen lauluaan ympäri Helsinkiä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)