Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 530 31 32 33 34122 123 124 125 126
DJKaaos
17.02.2010 16:21:11
Simo78: johan se on todistettu 5 vuotena peräkkäin ettei raha ratkaise kaikkea;-)

Ei ratkaise ei, mutta ne nimet. Mitä pitäisi ajatella siitä, mikäli Madrid putoaa jo tässä vaiheessa ja ties vaikka kauhoo paskaa kauden kaikista muistakin kilpailuista? Yhdeltä kantiltahan se olisi kliseisesti sanottuna futiksen riemuvoitto, jos kääpiö-Lyon laittaisi jättiläis-Realin pihalle, mutta toisesta vinkkelistä katsottuna näkymä on lähinnä sairas.

Realin satsaukset tähän kauteen olivat jotain niin käsittämättömän järkyttävää, että tulosta on tultava. Mikäli menestystä ei tule, niin tälle kaudelle tekosyyksi ehkä vielä kelpaa harmonian ja yhteispelin puute, mutta ensi kaudella tuohon on turha enää vedota.
Minä olen minä.
Hargon
17.02.2010 20:41:36
Suomen ottelut EM-karsinnassa:
3.9.2010 Moldova - Suomi
7.9.2010 Hollanti - Suomi
12.10.2010 Suomi - Unkari
17.11.2010 Suomi - San Marino
3.6.2011 San Marino - Suomi
7.6.2011 Ruotsi - Suomi
2.9.2011 Suomi - Moldova
6.9.2011 Suomi - Hollanti
7.10.2011 Suomi - Ruotsi
11.10.2011 Unkari - Suomi

Hmm...11.10. ei kyllä ole paras päivämäärä Unkari-matsille.
Minä vahingossa koko allekirjoituksen. Onko hauskaa?
Deg
20.02.2010 19:12:05

Kerrankin evertonista oli jotain hyötyä.
Sexual chocolate, baby!
Deg
23.02.2010 16:08:50

Van Hannes: Jos ei talviurheilua jaksa enää seurata, niin tänä iltana tulee telkkarista mestareiden liigaa Yle FST:ltä, Stuttgart - Barcelona.

Ja kun nämä tusinamatsit on saatu taputeltua niin huomena tulee se pääottelu, eli inter - Chelsea. Canal Plussalta.
Sexual chocolate, baby!
carlos
24.02.2010 09:11:45
Olipas paska ja tylsä peli tuo Barcan eilinen.
by the grace of God
Deg
24.02.2010 10:10:04

No niin, lipputilanne ratkesi tänään joten nyt uskaltaa hehkuttaa. Tämä jätkä lähtee ensi kuussa Lontooseen, ja ensin tsiigataan paikallistaisto Chelsea - West Ham, ja sitten muutamaa päivää myöhemmin Mourinhon paluu rikospaikalle. Shed End Lowerissa luonnollisesti. Voitte bongata mut telkkarista, olen se kaveri jolla on sininen paita päällä.
Sexual chocolate, baby!
DJKaaos
24.02.2010 16:51:25
Derek Riggs: No niin, lipputilanne ratkesi tänään joten nyt uskaltaa hehkuttaa. Tämä jätkä lähtee ensi kuussa Lontooseen, ja ensin tsiigataan paikallistaisto Chelsea - West Ham

Meikäläinen lähtee ylihuomenna Manchesteriin ihan vaan hengailemaan yksinäni, kun pelisuunnitelma menikin lopulta päin persettä. Oli tarkoitus nähdä Manu-West Ham samalla reissulla, lippu varattuna jne, mutta kun Manu selviytyi ensi viikonlopun Carling cupin finaaliin, niin tuo liigapelin päivämäärä tietenkin muuttui. Noh, toivottavasti Manu hoitelee sen finaalin (: Ja kyllähän Englantiin aina mielellään lähtee, vaikka ei sen suurempaa tarkoitusta matkalle olisikaan.
Minä olen minä.
washburn21
27.02.2010 21:51:05
Ei ollut kivaa katsottavaa S****-Arsenal
Sympatiat Ramseylle. Viimeinen mies, kelle toivoisi tuollaisen tapahtuvan.
...
carlos
05.03.2010 13:00:43
http://www.manutd.com/default.sps?p … D4A3110258114%7D&newsid=6647065

Käsi ylös, kuka yllättyi. Macheda saa nyt sitten enemmän mahdollisuuksia vakuuttaa jengi taidoillaan.
by the grace of God
DJKaaos
05.03.2010 13:54:48
carlos:

Käsi ylös, kuka yllättyi. Macheda saa nyt sitten enemmän mahdollisuuksia vakuuttaa jengi taidoillaan.

Tuskin kovin montaa maalia Manu menettää Owenin loukkaantumisen myötä. Mutta tietenkin laaja materiaali olisi aina parempi kuin suppea. Ja kuten sanoit, niin nyt voisi jälleen nuorella hyökkäyskaartilla olla näytönpaikka.

Anderson on myös loppukauden sivussa. Ja myös Andersonin kohdalla voidaan todeta, että "onneksi se oli vain Anderson". Giggs parantelee käsimurtumaansa vielä tovin.

Kreisi siisoni menossa. Mielenkiintoiseksi menee loppukausi (ainakin näennäisesti) tänäkin vuonna. Arsenal nousi mestaruuskamppailuun mukaan viikonloppuna, joten mitä tässä vielä voikaan tapahtua.
Minä olen minä.
DJKaaos
08.03.2010 19:30:07
Jaahas, Dalla Valle arpoo edelleen maajoukkuevalintaansa:

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2029281

Dalla Vallelle voisi semmoset terveiset laittaa menemään, että hänellä ei tule olemaan minkäänlaista tulevaisuutta Italian maajoukkueessa.
Minä olen minä.
carlos
08.03.2010 22:50:19
djKaaos: Jaahas, Dalla Valle arpoo edelleen maajoukkuevalintaansa:

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2029281

Dalla Vallelle voisi semmoset terveiset laittaa menemään, että hänellä ei tule olemaan minkäänlaista tulevaisuutta Italian maajoukkueessa.

Kumpi on sitten mieluisampaa, yrittää breikata huippumaajoukkueeseen vai höntsätä huonossa maajoukkueessa loppuelämä?
by the grace of God
Akitus
08.03.2010 23:58:03 (muokattu 08.03.2010 23:59:05)
Aika jännä maajoukkueasiassa arpoa tommosen suhteen mun mielestä. Jos ainoa konkreettinen sidos Italiaan on isukki, kaksoiskansalaisuus ja muutaman kuukauden reenailu Milanon junnuissa, niin aika löyhästi saa maajoukkuehommiin suhtautua, jos todella joutuu edustamista pähkäilemään. Kuitenkin Suomessa tainnut viettää päälle 90 prosenttia tähänastisesta elämästään.

FF2:n puolella muuten joku taisi linkittää sen englanninkielisen haastattelun, ja Dalliksen vastaus oli ollut "I'll PROBABLY play for Finland", iltsikan toimittaja sitten ehkä vähän oikonut tuon käännöksen kanssa: todennäköisesti, ei mahdollisesti.

E: Turha lainaus pois.
42. www.myspace.com/sirpenth http://maihinnousu.net/a/1133
DJKaaos
09.03.2010 00:01:13
carlos: Kumpi on sitten mieluisampaa, yrittää breikata huippumaajoukkueeseen vai höntsätä huonossa maajoukkueessa loppuelämä?

Yrittää toki voi, kun kerta sellaisella mahdollisuudella on poikaa siunattu. Murtautuminen Italian jalkapallomaajoukkueeseen, puhumattakaan urasta Azurri-paidassa, on kuitenkin täydellistä utopiaa. En usko, että tuota valintaa tarvitsee Dalla Vallen edes oikeasti tehdä. Tuohan on vaan mun tylsä mielipide asiasta. Toivottavasti kaveri kuitenkin kehittyisi sen verran, että Suomen paidassa nähtäisiin.
Minä olen minä.
Hargon
09.03.2010 08:19:29
Jos itselläni jossakin utopiassa olisi seuraavat vaihtoehdot:
1) Yrittääkö Italian maajoukkueeseen, johon tuskin pääsee, mutta jossa olisi realistinen mahdollisuus voittaa MM-kulta.
2) Mennäkö Suomen maajoukkueeseen, jossa ei tule ikinä edes pääsemään MM-kisoihin.

Lähtisin yrittämään ykköstä.
reverend
09.03.2010 08:23:40 (muokattu 09.03.2010 08:28:37)
Hargon: Jos itselläni jossakin utopiassa olisi seuraavat vaihtoehdot:
1) Yrittääkö Italian maajoukkueeseen, johon tuskin pääsee, mutta jossa olisi realistinen mahdollisuus voittaa MM-kulta.
2) Mennäkö Suomen maajoukkueeseen, jossa ei tule ikinä edes pääsemään MM-kisoihin.

Eikai tuossa nykytilanteessa tarvitse miettiä kumpaakaan vaihtoehtoa, ehkä sitten kun pääsisi joskus pelaamaan aikuisten otteluihin, voi olla realistista edes puhua maajoukkueista.
Hargon
09.03.2010 11:33:30
reverend: Eikai tuossa nykytilanteessa tarvitse miettiä kumpaakaan vaihtoehtoa, ehkä sitten kun pääsisi joskus pelaamaan aikuisten otteluihin, voi olla realistista edes puhua maajoukkueista.

Niin, mutta jos hän nyt kävisi pelaamassa vaikka Suomen nuorten maajoukkueessa, niin edustusoikeuden muuttaminen ei taitaisi käydä ihan tuosta vain, jos myöhemmin haluaisikin edustaa Italiaa. Eli sen takia tuota pitää miettiä nykytilanteessakin. Vai minkälaiset säännöt nykyään ovat?
DJKaaos
09.03.2010 15:46:57
Hargon: Vai minkälaiset säännöt nykyään ovat?

"Fifan kaksoisedustussäännösten mukaan pelaaja voi pelata kahden eri maajoukkueen riveissä vain, mikäli hänellä on ollut oikeus kaksoiskansalaisuuteen sillä hetkellä, kun hän on pelannut ensimmäisen kerran toisen maan maajoukkueessa. Edustusoikeutta on rajattu myös siten, ettei pelaaja voi pelata a-maaotteluita kuin yhden maan maajoukkueessa."

Eli siis voisiko tosta käsittää asian niin, että kaksoiskansalaisuuden omaava Dalla Valle voisi pelata yhden ottelun esim. Suomen maajoukkueessa ja vielä tämänkin jälkeen vaihtaa Italian paitaan jos kutsu sattuisi käymään, mutta enempiä vaihtoja ei suvaita.

Ennen asia oli erittäin yksinkertainen ja selkeä: kun edustit U21-joukkueessa tai a-maajoukkueessa jotain maata kerrankin, niin edustusmaata ei tämän jälkeen voinut vaihtaa. Poikamaajoukkueissa pelatut pelit eivät vaikuttaneet edustusoikeuteen.
Minä olen minä.
Stradlin
09.03.2010 15:54:06 (muokattu 09.03.2010 15:58:58)
djKaaos: Eli siis voisiko tosta käsittää asian niin, että kaksoiskansalaisuuden omaava Dalla Valle voisi pelata yhden ottelun esim. Suomen maajoukkueessa ja vielä tämänkin jälkeen vaihtaa Italian paitaan jos kutsu sattuisi käymään, mutta enempiä vaihtoja ei suvaita.

Niin siis ei se voi Suomen A-maajoukkueessa pelata yhtään ottelua, jos sinne Italiaan haluaa joskus.

Dalla Valle ei kyllä tällä hetkellä ole ollenkaan sellaisessa asemassa, että voisi kovin paljoa nirsoilla joukkueen valinnassa.

Hargon: Jos itselläni jossakin utopiassa olisi seuraavat vaihtoehdot:

Suomen kisoihin pääsy tulevaisuudessa on kyllä jonkun verran todennäköisempää kuin Dalla Vallen pääsy edes Italian penkille. Italialla on tietysti mahdollisuus pelata kullasta kaikissa kisoissa, mutta Laurilla ei niihin peleihin ole mitään asiaa, joten mielestäni kannattavampaa olisi ihan suosiolla vaan "valita" Suomen joukkue, jossa kaveri mahtuisi sentään kokoonpanoon ja pääsisi yleensäkin pelaamaan.
I used to do a little but a little wouldn't do so the little got more and more
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)