Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Puistoblues 2010 - ZZ Top!
1 2 3
Isodee
23.02.2010 10:34:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Järvenpään Puistoblues on kiinnittänyt Teksasin trion pääesiintyjäkseen..!
 
www.puistoblues.fi
 
Nick Bone
23.02.2010 10:53:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jiihaa ja Goddamn!! Meidän perhe on ainakin paikalla, soon varama!
 
All work and no play makes Nick a dull boy! www.myspace.com/blackflyfinland
weelie
23.02.2010 12:22:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puistoblues on hauska tapahtuma, mutta se bluesrock ei oikein yleensä uppoa mulle, joten lipullinen kuulija en ole ikuna ollut. Mutta ZZ Topia voi kyllä nuoruusmuistomielessä käydä tsekkaamassa! :D
 
http://pickingjjcale.blogspot.com/
saturnzreturn
23.02.2010 12:40:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä keikka samana päivänä. Se on vähä niinku et...
 
http://img221.imageshack.us/img221/7527/vituixmanwi3.jpg
 
my wallet's fat and so is my head
issue
23.02.2010 13:19:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa! Vähän olen odotellutkin että koska tänne Suomen nurkille seuraavan kerran osuisivat...
 
Viimeksi (ja ekaa kertaa) Puistobluesissa 2007, kun Johnny Winter esiintyi. Kiva fiilis jäi tapahtumasta ylipäätään, joten eiköhän tuonne ole pakko suunnistaa. Sitten vaan matkaseuraa haalimaan... :)
 
Rock music should be kept simple, with a strong melody and abrasive sound. That's it. Learn your three chords one day and go out and write 50 songs the next. It's that simple.
antnis
23.02.2010 13:48:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai saatana.
 
Taustasta fiilistä ja SRV-likkejä päälle paskalla soundilla.
Euphonium
23.02.2010 21:21:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vvga: H
Viimeksi (ja ekaa kertaa) Puistobluesissa 2007, kun Johnny Winter esiintyi. Kiva fiilis jäi tapahtumasta ylipäätään, joten eiköhän tuonne ole pakko suunnistaa. Sitten vaan matkaseuraa haalimaan... :)

 
Kyllä sinne on taas mentävä, vaikka en erityisemmin diggaakaan ZZ Toppia. Toivottavasti hankkivat sinne myös oikeaa bluesia soittavia esiintyjiä.
 
Olen ollut puistobluesissa ensimmäisen kerran vuonna 1983 ja sen jälkeen melko usein ja aina on jäänyt hyvä fiilis, vaikka monesti pääesiintyjä ei olekaan ollut täysin minun makuuni. Esimerkiksi viime vuonna en pitänyt Gov't Mulesta, mutta sen sijaan James Hunterista tykkäsin kovasti. Samoin vuonna 2007 minusta paras esiintyjä oli Jody Williams, vaikkei Johnny Winterissä toki mitään vikaa ollutkaan.
 
DoThePop
23.02.2010 21:31:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todella hienoa että ZZ Top tulee taas Puistobluesiin. Mukava nähdä bändi pitkästä aikaa taas livenä.
 
Milloinkohan muuten julkaistaan loput esiintyjät? Turha kait toivoa että Derek Trucks olisi siinä listassa mukana...
 
National Rifle Association
issue
24.02.2010 09:07:11 (muokattu 24.02.2010 09:11:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Euphonium: ...monesti pääesiintyjä ei olekaan ollut täysin minun makuuni... Samoin vuonna 2007 minusta paras esiintyjä oli Jody Williams, vaikkei Johnny Winterissä toki mitään vikaa ollutkaan.
 
Joo, usein pienemmät nimet pääsee yllättämään. Ehkä kun odotukset ei ole niin suuret tai niitä ei ole ollenkaan. Jody Williamsilla oli kyllä hyvä meno. Mulla oli vanhemmatkin tuolloin mukana porukassa ja niille putosi Keb Mo parhaiten. Oli hieno päivä säänkin puolesta, pieni ropsaus vettä taisi tulla mutta pääasiassa hieno ja aurinkoinen päivä.
 
DoThePop: Turha kait toivoa että Derek Trucks olisi siinä listassa mukana...
 
Tuo lisäys olisi ns. kirsikka kakun päälle.
 
Rock music should be kept simple, with a strong melody and abrasive sound. That's it. Learn your three chords one day and go out and write 50 songs the next. It's that simple.
weelie
24.02.2010 10:26:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vvga: Joo, usein pienemmät nimet pääsee yllättämään.
 
Komppaan! Ei Buddy Guy, Govt Mule, Johnny Winter jne. vaan ne kakkosrivin mustat bluesgubbet.
 
http://pickingjjcale.blogspot.com/
UKKOMIES
24.02.2010 20:18:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...
Tuo lisäys olisi ns. kirsikka kakun päälle.

 
Tarkoittanet kakku kirsikan päälle ; )
 
Ei ihan hirveästi kiinnosta ZZ Top, mun mielestä ZZ Top olis huomattavasti parempi omalla stadion keikalla tai vastaavalla, ei bluesfestareilla.. Mut kattoo nyt jos kaveri saa ylipuhuttua, myös 62 € liput hirvittävät!
 
Rohkea rokan syö.
PIM
24.02.2010 21:49:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

weelie: Komppaan! Ei Buddy Guy, Govt Mule, Johnny Winter jne. vaan ne kakkosrivin mustat bluesgubbet.
 
Mistä tulikin mieleeni, että onkohan Byther Smith koskaan esiintynyt Suomessa?
 
VesaK
28.02.2010 21:07:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PIM: Mistä tulikin mieleeni, että onkohan Byther Smith koskaan esiintynyt Suomessa?
 
On koska olen nähnyt, mutta oliko joku Puistobluesin klubi vai Talviblues Tavastialla 90-luvun alussa?
 
Veikko
02.03.2010 15:07:26 (muokattu 02.03.2010 16:00:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

UKKOMIES: Tarkoittanet kakku kirsikan päälle ; )
 
Ei ihan hirveästi kiinnosta ZZ Top, mun mielestä ZZ Top olis huomattavasti parempi omalla stadion keikalla tai vastaavalla, ei bluesfestareilla.. Mut kattoo nyt jos kaveri saa ylipuhuttua, myös 62 € liput hirvittävät!

 
Jos Top olisi omalla keikalla niin lipun hinnat olis vähintään tuon 62 euroa. Nyt näet tuohon 62 euron kasan muitakin orkestereita, jotka varmastikaan eivät ole sysipaskaa tavaraa.
 
Sellanen puuhöylä, joka ei toimi mutta millä saa ikkunan hajalle ja serkulta silmän mustaksi - Ja positiivinen kaveri, ei mitenkään katkera tai kyyninen ja ihmisrakas se on. Lämmin kuin jääsirpale silmässä. Leo Tolstoi Veikosta
Veikko
06.03.2010 00:44:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulis ny vaikka Seasick Steve vielä tuolle päivälle niin oltaisiin lähellä täydellisyyttä,
 
Sellanen puuhöylä, joka ei toimi mutta millä saa ikkunan hajalle ja serkulta silmän mustaksi - Ja positiivinen kaveri, ei mitenkään katkera tai kyyninen ja ihmisrakas se on. Lämmin kuin jääsirpale silmässä. Leo Tolstoi Veikosta
zekeode
06.03.2010 10:31:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikko: Tulis ny vaikka Seasick Steve vielä tuolle päivälle niin oltaisiin lähellä täydellisyyttä,
 
Turha pelätä. Tuo juna missattiin jo viime vuonna, kun esiintyi Provinssirockissa. Sääli sinänsä.
 
Eiköhän tuonne tule ainakin Eric Bibb, kun asuukin Suomessa. Suomalaisista harvinaiset vieraat Pepe Ahlqvist tai Honey B. & T-Bones.
Shuffle and Boogie
16.03.2010 16:25:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zekeode: Suomalaisista harvinaiset vieraat Pepe Ahlqvist tai Honey B. & T-Bones.
 
Eiks noi oo melkein joka vuos tuolla? Mun mielestä esim Tortilla Flat on harvinaista herkkua
 
Old Time Rock'n'Roll
VolmariKuulapää
16.03.2010 22:36:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shuffle and Boogie: Eiks noi oo melkein joka vuos tuolla? Mun mielestä esim Tortilla Flat on harvinaista herkkua
 
Sarkasmitutkasta ilmeisesti patterit loppu....
 
Paska basisti - jyrkkä ei sooloille.
Runar
24.03.2010 11:58:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

John Lee Hooker Jr lämppää:
 
http://www.iltalehti.fi/musiikki/
 
zekeode
24.03.2010 12:17:03 (muokattu 24.03.2010 12:17:38)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voihan helvetti. Sen verran paska tämän vuoden kattaus, että täytyy miettiä riittääkö pelkkä ZZ Top.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «