Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ESI Midimate II
1
Antti1
22.02.2010 13:27:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia ko. midi/usb -sovittimesta? Olen vakaasti harkinnut sitä sähkörumpujen kaveriksi, mutta kokeilemaan en ole tietenkään päässyt. Onko Midimatella, tai vastaavilla ollut jotain hämminkiä latenssin kanssa, vai toimivatko nuo käytännössä viiveettömästi? Jotain muuta tietämisen arvoista?
 
Tuleeko kenellekään mieleen jotain vastaavaa sovitinta, joka toimii Windows 7:n kanssa?
 
I like big butts and I can not lie
Lennu
22.02.2010 15:14:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mulla on OSX, mutta kyseinen värkki kyllä Yamaha DX7:n kanssa. Oon käyttänyt myös Alesiksen rumpumodulin kanssa. Eihän tuossa laitteessa ole latenssia, se vaan yksinkertaisesti muuntaa miditiedot USB:n kautta kulkevaksi, plug&play. Ennemmin kandee kiinnittää näissä vehkeissä huomiota mekaaniseen kestävyyteen, toiminnaltaan ne on periaatteessa vain adaptereita.
 
My life is like an Opel-highway.
xulu
22.02.2010 15:42:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Eihän tuossa laitteessa ole latenssia
 
Onhan niissä latenssia, mutta tuskin haittaa menoa.
 
the purity of German electronic music
Antti1
23.02.2010 12:08:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Ennemmin kandee kiinnittää näissä vehkeissä huomiota mekaaniseen kestävyyteen, toiminnaltaan ne on periaatteessa vain adaptereita.
 
Noh, mites se mekaaninen kestävyys sitten? :)
 
Tuskin tuo mihinkään hajoaa ihan helposti nätissä kotikäytössä, jossa se saa olla paikoillaan hamaan tulevaisuuteen asti?
 
I like big butts and I can not lie
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «