Cathi777 22.12.2009 00:45:14 | |
---|
Only pop music can break my heart... |
Herra Melankolia 22.12.2009 12:24:22 | |
---|
Cathi777: Menikö jo, kun ei näytä enää olevan mitään tarjolla? Kerkesi menemään jepjoo |
Cathi777 22.12.2009 12:33:34 | |
---|
Herra Melankolia: Kerkesi menemään jepjoo Mikäs herkku tuli missattua? ;) Only pop music can break my heart... |
Herra Melankolia 23.12.2009 12:18:14 | |
---|
Cathi777: Mikäs herkku tuli missattua? ;) TC ELECTRONICin vintage bass dist. :) |
Rantsula 25.12.2009 10:48:24 | |
---|
Bossin metal zone toimii tosi kivasti bassolla, bugera 6260 ajaa myös säristimen asian paremmin kuin hyvin... :D |
miikargh 26.12.2009 00:43:21 | |
---|
Mulla on Ampegin B200R kombo ja kun säröt säätää täysille niin kyllä lähtee pörinää. Varsinkin ku kaikki mahdollinen irtonainen ympärillä alkaa päristä, mukaan lukien kombon omat osat. Is the mojo risin'? |
calster 21.02.2010 11:27:15 (muokattu 21.02.2010 11:31:06) | |
---|
JIU HUU... Nyt olisi sellanen ongelma että uuden lisäkaapin myötä EBS-Multidrive ei aja enää asiaansa mieleni mukaan. Särö on kyllä purnukassa ihan hyvää mutta pitäisi päästä säätämään purnukasta itsestään EQ:ta ja tätä mahdollisuutta Multidrivessä ei ole. Lähinnä siis käyttäisin lootaa esim. kitarasoolojen alla ja silleen, muuten puhdasta saundia nääs. (Säröä lähinnä mausteeksi ja buustaamaan.) Joten mikä olisi hyvä suristin tilalle, jolla säröä irtoaa ja saundia voi EQ:lla säätää?. + DI optio olisi tervetullut myös. Badabim badabumm |
Knoppix 21.02.2010 11:49:25 | |
---|
calster: JIU HUU... Nyt olisi sellanen ongelma että uuden lisäkaapin myötä EBS-Multidrive ei aja enää asiaansa mieleni mukaan. Särö on kyllä purnukassa ihan hyvää mutta pitäisi päästä säätämään purnukasta itsestään EQ:ta ja tätä mahdollisuutta Multidrivessä ei ole. Lähinnä siis käyttäisin lootaa esim. kitarasoolojen alla ja silleen, muuten puhdasta saundia nääs. (Säröä lähinnä mausteeksi ja buustaamaan.) Joten mikä olisi hyvä suristin tilalle, jolla säröä irtoaa ja saundia voi EQ:lla säätää?. + DI optio olisi tervetullut myös. http://www.youtube.com/watch?v=XLZ9NW17ekEMXR Blowtorch omaa ainakin Eq:n. J.A.L. |
calster 21.02.2010 12:50:33 | |
---|
Mikä näiden ero on?. ..Muuta kuin hinta. MXR M80 Bass Distortion / Tech 21 SansAmp PARA DRIVER DI MXR vaikuttaa aika mukavalta myös... Badabim badabumm |
calster 22.02.2010 10:25:21 (muokattu 22.02.2010 10:27:52) | |
---|
Badabim badabumm |
absqua 22.02.2010 10:26:59 | |
---|
calster: Mikä näiden ero on?. ..Muuta kuin hinta. MXR M80 Bass Distortion / Tech 21 SansAmp PARA DRIVER DI MXR vaikuttaa aika mukavalta myös... Varsinkin särön osalta noi on aika erisoundiset. Mä suosittelisin Sansampia, mutta vain siksi että en henk koht pitänyt ton M80:n säröstä. Eturauhasena/Di-boksina noi on molemmat sangen mainioita kapistuksia. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
calster 22.02.2010 10:31:15 | |
---|
absqua: Varsinkin särön osalta noi on aika erisoundiset. Mä suosittelisin Sansampia, mutta vain siksi että en henk koht pitänyt ton M80:n säröstä. Eturauhasena/Di-boksina noi on molemmat sangen mainioita kapistuksia. AIVAN aivan... Joo siis tuo DI mahdollisuus on on aivan ehdoton tulevassa hankinnassa. Nyt siis pitäisi vaan päästä testaa johonkin kyseisiä, varsinkin tuota MXR:ää. Badabim badabumm |
Visakoivu 22.02.2010 10:31:17 | |
---|
calster: Mikä näiden ero on?. ..Muuta kuin hinta. MXR M80 Bass Distortion / Tech 21 SansAmp PARA DRIVER DI MXR vaikuttaa aika mukavalta myös... Kumpikaan ei toimi särönä, musta. Ja jos tarttee DI-boksia niin halvemmallakin saa. -"Mikäs mies te oikein olette?"
-"Setämies." |
calster 22.02.2010 10:34:54 | |
---|
Visakoivu: Kumpikaan ei toimi särönä, musta. Ja jos tarttee DI-boksia niin halvemmallakin saa. Mutta nyt tarvittaisiin säröä ennen kaikkea, MUTTA samalla olisi hyvä olla myös DI mahdollisuus. JA EQ-ehdoton. Badabim badabumm |
absqua 22.02.2010 10:35:35 (muokattu 22.02.2010 10:36:30) | |
---|
Visakoivu: Kumpikaan ei toimi särönä, musta. Ja jos tarttee DI-boksia niin halvemmallakin saa. Tää on mitä vahvimmin makukysymys. Varsinkin Sansampia mä olen käyttänyt aika paljonkin ihan särönä. Ja toisaalta pelkässä DI-ssä ei ole mitään säätöhimmeleitä, siis mikäli niitä kaipaa. E: Jos haluaa tosi hyvän pelkän DI:n niin suosittelen Countryman 85:a tai Radialin tuotteita. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Visakoivu 22.02.2010 10:41:04 | |
---|
absqua: Tää on mitä vahvimmin makukysymys. Varsinkin Sansampia mä olen käyttänyt aika paljonkin ihan särönä. Ja toisaalta pelkässä DI-ssä ei ole mitään säätöhimmeleitä, siis mikäli niitä kaipaa. Juu, mutta silti lähtisin kyllä erillinen DI ja särö linjalle. Mutta juurikin makuasia koko homma. Mutta jos pitää samassa purkissa olla niin itse suosittelisin EBS Micro bass II härpätintä. -"Mikäs mies te oikein olette?"
-"Setämies." |
Visakoivu: Juu, mutta silti lähtisin kyllä erillinen DI ja särö linjalle. Mutta juurikin makuasia koko homma. Mutta jos pitää samassa purkissa olla niin itse suosittelisin EBS Micro bass II härpätintä. Joo no tästä ollaan kyllä samaa mieltä periaatteessa. MicrobassII on tosi hyvä peli sekin. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
calster 22.02.2010 10:44:52 (muokattu 22.02.2010 10:45:35) | |
---|
Ehdottaa saa myös säröä missä EQ ja ei sitä DI optioa. DI ei ole ehdoton mutta EQ on. Badabim badabumm |
absqua 22.02.2010 10:47:13 | |
---|
calster: Ehdottaa saa myös säröä missä EQ ja ei sitä DI optioa. DI ei ole ehdoton mutta EQ on. Noilla spekseillä on jo melko laaja kattaus tarjolla sulle ja menee aika vaikeaksi suositella mitään kun ei tiedä minkälaista tai minkä sävyistä säröä esim oot hakemassa. Ja liittyykö EQ:n tarve nimenomaan säröön vai pitääkö laitteen kyetä toimimaan EQ:na myös ilman säröä? Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
calster 22.02.2010 10:50:50 | |
---|
absqua: Noilla spekseillä on jo melko laaja kattaus tarjolla sulle ja menee aika vaikeaksi suositella mitään kun ei tiedä minkälaista tai minkä sävyistä säröä esim oot hakemassa. Ja liittyykö EQ:n tarve nimenomaan säröön vai pitääkö laitteen kyetä toimimaan EQ:na myös ilman säröä? JOO elikkäs, säröä lähinnä mausteeksi, ei mitään fuzzia. "Hallittua säröä :) . Ja EQ tarve nimenomaan säröön kyllä. Badabim badabumm |