Muusikoiden.net
13.05.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Frank Marino
1
mike651
21.02.2010 23:43:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelen frankin real liveä,täytyy sanoa et on pikkusen kova kepittäjä,esim. poppy on parhaita vetoja mitä oon koskaan kuullu,mielestäni Frank on ollut aina vähän aliarvostettu/tuntematon virtuoosi,mielipiteitä?
 
Funkånaut
21.02.2010 23:54:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Frank Marino, tuo Kanadan lahja rock-maailmalle. 13-vuotiaana LSD-trippien jälkeen visiitti mielisairaalaan. Aikanaan povattu Hendrixin manttelinperijäksi. Mahtava kepittäjä kyllä, mutta jostakin syystä ei ole noussut suuren yleisön tuntemaksi. Noo, ei hänen musa olekaan kovin radioystävällistä aina. Itse omistan muutaman levyn häneltä, ilman Mahogany Rushia ja sen kera. Suosikkibiisini on varmaankin Broken Heart Blues.
 
Do fries go with that shake?
mike651
22.02.2010 00:06:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jossain väitettiin frankin sanoneen olevansa hendrixin reinkarnaatio,(on kyllä itse kiistänyt näin sanoneensa) oma suosikkini on stories of A hero,omistan muutaman levyn,viimeisin hankinta just toi live,nauhoitettu 8/11 2001 ja seuraavana päivänä tapahtuikin jotain maailmaa mullistavaa,suosittelen kyseisen levyn kuuntelemista,mielestäni parhaita livejä mitä on koskaan julkaistu.
 
sahkuifk
22.02.2010 00:41:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juggernauttia tulee kuunneltua aika usein, For you love on suosikki.
 
Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin
mike651
22.02.2010 00:46:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juggernauttihan on hyvä levy kokonaisuudessaan,eipä siitä huonoa biisiä löydykkään,sain hommattua sen just itelleni vinyylinä.
 
Some heads are gonna roll
Bonham
22.02.2010 08:36:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei nää ketjut tuolla pop/rock puolella olis kelvannu... esim:
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=106500&o=0&#p3633206
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «