Rhapa 21.02.2010 23:51:43 | |
---|
Lesko: Vittu et siinä oli näitten kisojen kovin tilanne tähän asti. Ensin Ovechkin ajaa Jagrin-pappan ihan pystyyn ja sen jälkeisestä tilanteesta Malkin iskee 3-1:een. Ihan mieletön tilanne ja kauhee niitti. Hyvä. Sai Ovechkin valmentajalta kiitosta enemmän tuon jälkeen kuin Malkin xD gigity gigity |
MV 21.02.2010 23:55:02 | |
---|
Mitä noi venäläisten perseestä sojottavat roiskeläpät on?? Ei mun lätkäuran aikana tommosia muistaakseni ollut. |
Qsysi 22.02.2010 00:04:08 | |
---|
MV: Mitä noi venäläisten perseestä sojottavat roiskeläpät on?? Ei mun lätkäuran aikana tommosia muistaakseni ollut. Olisko jotain alaselän suojia? Pari vuotta noita muistaisin aina välillä jollain nähneeni. I reject your reality and substitute my own! |
dipshit 22.02.2010 00:22:32 (muokattu 22.02.2010 00:23:12) | |
---|
Lesko: Vittu et siinä oli näitten kisojen kovin tilanne tähän asti. Ensin Ovechkin ajaa Jagrin-pappan ihan pystyyn ja sen jälkeisestä tilanteesta Malkin iskee 3-1:een. Ihan mieletön tilanne ja kauhee niitti. Hyvä. Tää täytyy allekirjoittaa. Nous meikäläinenkin pystyyn ja huudahdin tuon niitin jälkeen, ja sen jälkeen tilanne kruunattiin vielä hienolla maalilla. Tuommoista Suomelta huomenna, kiitos. E: Muutenkin oli viihdyttävin olympialähetys mitä olen ite kerennyt seuraamaan. Eipä noita tosin ole tämän lisäksi tullut katsottua kuin Suomen pelit ja eilinen mäkihyppy-fiasko. |
Adrift: Nupe on muuten laihtunut aika huomattavasti, mikä on vähän hämmentävää. Viime kisoissa päästiin seuraamaan humalaisen Nupen perhosveskari -edesottamuksia, jossa myös Tami Tamminen oli kärkkäänä mukana. Nyt on Nurminen raittiina ja Tami ulkona olympiatiimistä. MM-kisoja odotellessa. Loistava kirjoitus muuten paitsi että sun sisänen alkometris heittää aika pahasti. Aika tuiskeesssa se Nupe siel on ollu mitä oon kattellu. Get your money for nothin' Get your chicks for free |
Jag 22.02.2010 00:53:14 | |
---|
MV: Onko Tami muuten varmuudella mm-kisoissa kommentoimassa? En ihmettelisi, vaikka olisi tullut Yleltäkin potkut. Sehän tekee ilmeisesti Urho-Tv:lle noita kommentointi hommia. Joku spekuloi, että se sopimus mahdollisesti estäis YLElle työskentelyn. "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
Hetfield 22.02.2010 01:22:21 | |
---|
Tukee: Loistava kirjoitus muuten paitsi että sun sisänen alkometris heittää aika pahasti. Aika tuiskeesssa se Nupe siel on ollu mitä oon kattellu. Minä taas luulen, että Nupe on ihan selvinpäin ollut studiossa, mutta hän on vaan niin mieess. I quit the band... Now I just play with myself. |
d3monilaama 22.02.2010 01:32:18 (muokattu 22.02.2010 01:33:41) | |
---|
Mitäs ihmiset meinaa noiden pelien kanssa tehdä? Kovasti haluttaisi valvoa koko yö ja mennä vasta Suomen pelin jälkeen nukkumaan, mutta sitten menee kyllä huominen, tai siis tämä päivä, aivan vituiksi. Aamullakaan ei millään jaksaisi herätä niin aikaisin, kun kerran on nukkumaan mennyt ja vielä tuo Kanada-USA himottaisi. Tekee elämän vaikeaksi tämä hoki. Menes nyt siitä ryyppäämään, ennen kuin masennut niin pahasti, ettei edes viinakaan enää auta. |
Hetfield 22.02.2010 01:34:10 | |
---|
d3monilaama: Mitäs ihmiset meinaa noiden pelien kanssa tehdä? Kovasti haluttaisi valvoa koko yö ja mennä vasta Suomen pelin jälkeen nukkumaan, mutta sitten menee kyllä huominen, tai siis tämä päivä aivan vituiksi. Aamullakaan ei millään jaksaisi herätä niin aikaisin, kun kerran on nukkumaan mennyt ja vielä tuo Kanda-USA himottaisi. Tekee elämän vaikeaksi tämä hoki. Totta... Lauantaina kävi niin, etten ennen peliä saanut unta, ja päivähän meni aika ketuiksi. Joten nyt on kova yritys saada unta ennen matsia, mutta sen verran vahvasti prinsiipit pyörivät päässä, että saa nyt nähdä sitten. I quit the band... Now I just play with myself. |
papitsu 22.02.2010 01:44:11 (muokattu 22.02.2010 01:45:03) | |
---|
d3monilaama: Mitäs ihmiset meinaa noiden pelien kanssa tehdä? Kovasti haluttaisi valvoa koko yö ja mennä vasta Suomen pelin jälkeen nukkumaan, mutta sitten menee kyllä huominen, tai siis tämä päivä, aivan vituiksi. Aamullakaan ei millään jaksaisi herätä niin aikaisin, kun kerran on nukkumaan mennyt ja vielä tuo Kanada-USA himottaisi. Tekee elämän vaikeaksi tämä hoki. Nukkumaan nyt ja aamulla katsellaan ottelu. Ensimmäinen tunti koulua täytyy skipata, mutta se nyt on pikku juttu. Vielä liikunnan tunti, eiköhän ne ymmärrä. Kanada-USA kyllä houkuttelisi, mutta kun ei omista televisiota omassa huoneessa, ei viitsisi lähteä olohuoneen puolelle riehumaan, muita herättelemään. Mielipiteeni on fakta. |
päänahka 22.02.2010 01:45:50 | |
---|
d3monilaama: Mitäs ihmiset meinaa noiden pelien kanssa tehdä? Kovasti haluttaisi valvoa koko yö ja mennä vasta Suomen pelin jälkeen nukkumaan, mutta sitten menee kyllä huominen, tai siis tämä päivä, aivan vituiksi. Aamullakaan ei millään jaksaisi herätä niin aikaisin, kun kerran on nukkumaan mennyt ja vielä tuo Kanada-USA himottaisi. Tekee elämän vaikeaksi tämä hoki. Kyllä mä ajattelin yrittää pysyä hereillä. Katsotaan nyt, jos seuraavan matsin aikana alkaa väsyttää niin sitten parin tunnin torkut ennen pääpeliä. Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa. |
d3monilaama 22.02.2010 01:49:34 | |
---|
papitsu: Nukkumaan nyt ja aamulla katsellaan ottelu. Ensimmäinen tunti koulua täytyy skipata, mutta se nyt on pikku juttu. Vielä liikunnan tunti, eiköhän ne ymmärrä. Kanada-USA kyllä houkuttelisi, mutta kun ei omista televisiota omassa huoneessa, ei viitsisi lähteä olohuoneen puolelle riehumaan, muita herättelemään. Ainiin tosiaan, teillä jollain on koulua vielä viikko ennen lomaa. Mulla sattuu onneksi ensi viikolle, niin periaatteessa voisin aivan rauhassa valvoa. Pannu jos toinenkin kahvia saattaa tosin mennä. Eikös nuo pelit näe netistä suorana, ei tarvitse TV:tä välttämättä? Menes nyt siitä ryyppäämään, ennen kuin masennut niin pahasti, ettei edes viinakaan enää auta. |
Mika Torvinen 22.02.2010 01:57:01 (muokattu 22.02.2010 01:59:27) | |
---|
Taktiikka meni täällä tosiaan nyt uusiksi. Alkuperäisen kaavan mukaanhan nyt piti olla nokosilla ja herätä tuossa 2.30, mutta vedetään nyt samoilla silmillä sitten tuo USA - Kanadakin ja sitten pari tuntia unta ennen Suomen matsia. d3monilaama: Eikös nuo pelit näe netistä suorana, ei tarvitse TV:tä välttämättä? Pitää paikkansa. Täällä pitäisi näkyä: http://www.eurovisionsports.tv/olympics/A lot of the older fans think that Genesis should be a brand name for progressive rock or whatever, but actually Genesis is the name for a group of songwriters who have always done whatever they felt like doing under that banner. -Phil Collins |
d3monilaama 22.02.2010 01:59:19 (muokattu 22.02.2010 01:59:55) | |
---|
d3monilaama: Ainiin tosiaan, teillä jollain on koulua vielä viikko ennen lomaa. Mulla sattuu onneksi ensi viikolle, niin periaatteessa voisin aivan rauhassa valvoa. Pannu jos toinenkin kahvia saattaa tosin mennä. Eikös nuo pelit näe netistä suorana, ei tarvitse TV:tä välttämättä? http://www.eurovisionsports.tv/olympics/ ja Live 05 niin näkyy Kanada-USA kun alkaa. E: Ja tosiaan muokata piti. Jos sitä menisi suosiolla nukkumaan. Menes nyt siitä ryyppäämään, ennen kuin masennut niin pahasti, ettei edes viinakaan enää auta. |
papitsu 22.02.2010 02:00:10 | |
---|
d3monilaama: Ainiin tosiaan, teillä jollain on koulua vielä viikko ennen lomaa. Mulla sattuu onneksi ensi viikolle, niin periaatteessa voisin aivan rauhassa valvoa. Pannu jos toinenkin kahvia saattaa tosin mennä. Eikös nuo pelit näe netistä suorana, ei tarvitse TV:tä välttämättä? Oikeastaan meillon koulua vielä kaksi viikkoa ennen lomaa. Että ihan jees, näin niinko olympialaisten seuraamisen kannalta. Ja pelithän näkisi toki netistä, mutta lähinnä pätkien joltain 320x280 -ruudulta. Ei oikeen pääse fiilikseen kiinni. Nyt kun vielä jaksaisi mennä nukkumaan. Mielipiteeni on fakta. |
Jag 22.02.2010 02:06:45 | |
---|
päänahka: Kyllä mä ajattelin yrittää pysyä hereillä. Katsotaan nyt, jos seuraavan matsin aikana alkaa väsyttää niin sitten parin tunnin torkut ennen pääpeliä. sama suunnitelma... ei ehkä olisi pitänyt lauantaina juoda. Alkaa nimittäin jo aikalailla painamaan :) "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
Bongowing 22.02.2010 02:13:03 | |
---|
But where the heck is magenta? |
losalvaros 22.02.2010 03:21:18 | |
---|
Jumankeuta mitä peliä oli tuo ensimmäinen erä! Helvetin hienoa viihdettä! http://www.myspace.com/stonerainband |
laakeri 22.02.2010 04:03:48 (muokattu 22.02.2010 04:05:55) | |
---|
edit: sähläystä |
laakeri 22.02.2010 04:05:44 (muokattu 22.02.2010 04:08:42) | |
---|
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/ Bongowing: Tuol ei taida olla mitään selostusta? On selostus. Jos haluat Kanada - USA -peliin suomenkielisen selostuksen, valitset vain Live 05:n, ja laitat hakuun YLE. Sitten vain valitset listasta suomenkielisen streamin. |