LexaR 19.02.2010 22:02:34 | |
---|
Äänestän, että Ziltoid-keikkaa joku m.netin uhrautuva jäsen; a) puetaan Ziltoidiksi b) valmistaa ison Ziltoid-lipun, joka levitetään yleisön käsien päälle c) valmistaa maailman suurimman kupin kahvia ja tuo sen paikalle "jättikokoiset torakat lentävät ulos kaivoista ja imevät ihmisten naamoista
naamoista naamoista ne imee ihmisten naamoista mätää" - purenmetallia |
arskavaa 19.02.2010 22:17:56 | |
---|
LexaR: Äänestän, että Ziltoid-keikkaa joku m.netin uhrautuva jäsen; a) puetaan Ziltoidiksi b) valmistaa ison Ziltoid-lipun, joka levitetään yleisön käsien päälle c) valmistaa maailman suurimman kupin kahvia ja tuo sen paikalle KANNATAN!! :) Mielenkiinnolla odotan että miten rummut sujuu ziltoidin live-esityksessä, kun ne tietokoneella levylle tehtiin... |
Yrms 19.02.2010 22:22:07 | |
---|
^Veikkaisin että ihan hyvin :) van Poederooyen on aika helvetin kova rumpali. www.mikseri.net/blindways |
Askorbiinihappo 19.02.2010 22:50:01 | |
---|
Yrms: ^Veikkaisin että ihan hyvin :) van Poederooyen on aika helvetin kova rumpali. Samaa mieltä. " Jos näiden poikien kynsiin joku hiljainen jätkä joutuu koulussa, niin ei ole ihme, jos jossain vaiheessa menee tilanne äärimmäisyyksiin ja tullaan aseen kanssa kouluun ja tapetaan kaikki. Ihan oikeasti" Esko Kovero |
Estranged 19.02.2010 23:32:27 | |
---|
arskavaa: KANNATAN!! :) Mielenkiinnolla odotan että miten rummut sujuu ziltoidin live-esityksessä, kun ne tietokoneella levylle tehtiin... Kyllähän ne suurimmaksi osaksi kuitenkin taitaa ihan soitettavissa olevaa kamaa olla. YouTubessakin oli muistaakseni joku kaveri jolla oli soittovideot aika monesta Ziltoidin biisistä. Eiköhän nuo Ryanilta suju. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
Askorbiinihappo 20.02.2010 10:06:33 | |
---|
Estranged: Kyllähän ne suurimmaksi osaksi kuitenkin taitaa ihan soitettavissa olevaa kamaa olla. YouTubessakin oli muistaakseni joku kaveri jolla oli soittovideot aika monesta Ziltoidin biisistä. Eiköhän nuo Ryanilta suju. Siellä on kyllä muutamassa kohdassa rumpuja todella vähän soittaneelle ihmiselle ylivoimaiselta kuulostavia juttuja. Niinkuin esimerkiksi ne tuplabasarit siinä "Im Ziltoid, I dont give shit!"-kohdassa ovat muistaakseni melkoista rätätätää. " Jos näiden poikien kynsiin joku hiljainen jätkä joutuu koulussa, niin ei ole ihme, jos jossain vaiheessa menee tilanne äärimmäisyyksiin ja tullaan aseen kanssa kouluun ja tapetaan kaikki. Ihan oikeasti" Esko Kovero |
Estranged 20.02.2010 10:10:26 | |
---|
Askorbiinihappo: Siellä on kyllä muutamassa kohdassa rumpuja todella vähän soittaneelle ihmiselle ylivoimaiselta kuulostavia juttuja. Niinkuin esimerkiksi ne tuplabasarit siinä "Im Ziltoid, I dont give shit!"-kohdassa ovat muistaakseni melkoista rätätätää. On on. Siksi sanoinkin, että suurimmaksi osaksi. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
Trendkeel 20.02.2010 16:23:34 | |
---|
Juupituupistahan löytyy Devinin omalta tunnukselta ekan By Your Command -treenin kollaasi. http://www.youtube.com/watch?v=6nadhCfFiUA Puhumattakaan lukuisista suht. hyvälaatuisista DTP-livevedoista, joissa em. veisua on soitettu. Look mummy! There's a loud plane up in the sky!
//Eiku nyt mä tajusin. Vähän niinku Kelju K. Kojootti --> Trendi K. Iilimato. Eli oot iilis tästälähtien. - Antti1 |
PekkaM 20.02.2010 17:07:25 | |
---|
Onneksi ei tartte edes miettiä kun tuli varattua lomareissu samalle ajankohdalle. Tuska on melkoisen persiistä noin muuten. Siellä on tullut käytyä mm. kuuntelemassa Opethia (perui), harkittu lippujen ostoa kun Paul Gilbertin piti tulla (perui) joten jos meikäläinen ostaisi liput, peruisi Devy luultavasti keikan ;) |
Kerpele 21.02.2010 10:33:43 (muokattu 21.02.2010 10:38:33) | |
---|
Mistä levyistä kannattaa lähteä liikkeelle? "Tärkeintä on luovuttaa, naisen edessä olet kuitenkin aina hävinnyt osapuoli." -Lennu |
Burn 21.02.2010 10:35:40 (muokattu 21.02.2010 10:39:36) | |
---|
Kerpele: Mistä levyistä kannattaa lähetä liikkeelle? Ite suosittelisin kolmikkoa Synchestra, Accelerated Evolution sekä Terria. Kaikki ovat helposti lähestyttäviä ja ennen kaikkea helvetin hyviä levyjä. EDIT niin ja tottakai uusinta Addictedia! "Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä." |
Juzzu 21.02.2010 10:56:01 | |
---|
Kerpele: Mistä levyistä kannattaa lähteä liikkeelle? Itse suosittelisin debyyttiä ja viimeisintä. Eli Ocean machine ja Addicted. Eka levy on paras koskaan, ja viimeisemmässä on semisti jotain samaa kuin ekassa. Väliin mahtuu kyllä kaikkea kivaa joihin voi sitten tutustua myöhemminkin, vaikka Terrian ja Accelerated Evolutionin muodossa jos hommeli alkaa enemmän kiinnostamaan. Ja AE:ltä löytyy 'Deadhead' < 3 |
Dirk 21.02.2010 11:01:24 | |
---|
Kerpele: Mistä levyistä kannattaa lähteä liikkeelle? Terria, Ocean Machine ja Accelerated Evolution ovat aika selkeästi miehen parhaat teokset. |
kid ego 21.02.2010 11:05:15 | |
---|
Burn: Ite suosittelisin kolmikkoa Synchestra, Accelerated Evolution sekä Terria. Kaikki ovat helposti lähestyttäviä ja ennen kaikkea helvetin hyviä levyjä. No, Terria ei ole auennut mulle vieläkään, vaikka olen koettanut kuunnella sitä vuodesta 2003 tai 2004. Nuo kaksi muuta sen sijaan ovat helmiä. |
Burn 21.02.2010 11:08:03 | |
---|
kid ego: No, Terria ei ole auennut mulle vieläkään, vaikka olen koettanut kuunnella sitä vuodesta 2003 tai 2004. Nuo kaksi muuta sen sijaan ovat helmiä. Ite taas alotin suht randomilla tosta Terriasta ja ihastuin siihen saman tein :) "Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä." |
PekkaM 21.02.2010 11:32:41 | |
---|
Sanoisin kyllä että Terria on ykkönen. Synchestra on se, joka ei ikinä minulle auennut. |
Terria ja Ocean Machine ovat mun suosikit. Accelerated Evolution on melko huippu kanssa. Physicist on ainoa joka ei ole koskaan oikein lähtenyt kunnolla. |
Askorbiinihappo 21.02.2010 12:32:50 | |
---|
PekkaM: Sanoisin kyllä että Terria on ykkönen. Synchestra on se, joka ei ikinä minulle auennut. Onhan Synchestralla sentään Triumph, Gaia, Pixillate, Notes From Africa ym..? Ei se kyllä mustakaan kauheen kova levy ole. " Jos näiden poikien kynsiin joku hiljainen jätkä joutuu koulussa, niin ei ole ihme, jos jossain vaiheessa menee tilanne äärimmäisyyksiin ja tullaan aseen kanssa kouluun ja tapetaan kaikki. Ihan oikeasti" Esko Kovero |
Milkop 21.02.2010 14:25:57 | |
---|
Burn: Ite taas alotin suht randomilla tosta Terriasta ja ihastuin siihen saman tein :) Terria on aika ylittämätön levy, siitä lähdin itsekin liikkeelle. Soundissa sai viisi tähteä enkä ollut aiemmin kuullut tahtiakaan Deviniä. Kolahti samantien. Ocean Machine on melkein samaa tasoa, mutta Terria on itselle rakkaampi. Harmi ettei näissä uudemmissa levyissä ole enää samaa taikaa mutta aina ei voi voittaa. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Ali 21.02.2010 20:24:07 | |
---|
Itse aloitin Ocean Machinella, mutta se ei aivan täydellä teholla heti iskenyt. Jonkun ajan jälkeen annoin vuoron Terrialle, josta diggailu/fanitus lähtikin sitten toden teolla käyntii. Tämä oli joskus 2000-2001 muistaakseni, joten AE ei oltu vielä julkaistu. Top3 on omasta mielestä ehdottomasti - tosin tarkasta järjestyksestä en ole aivan varma - Terria, OM ja AE. Luulisin, että AE on näistä helpoin levy tutustumistarkoitukseen, sekä sisältää myös Devinin parhaan biisin ever - Deadhead. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |