Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä mitä? Miksei Zoomia arvota?
1 2 3 4 5 6 7
Bobana
20.02.2010 20:19:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nii.
Modet taas päissään jossain FME:ssä : )
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Juhani
20.02.2010 20:51:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: Nii.
Modet taas päissään jossain FME:ssä : )

 
Moderaattoreista en tiedä, mutta arvotaan tässä ennen keskiyötä voittaja Johtajan kanssa.
 
Osallistujia on nyt 6 200 jäsentä, mutta vielä ehtii osallistua.
 
http://muusikoiden.net/extra/zoom/
mugena
20.02.2010 21:28:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisikohan aihetta laittaa pystyyn jonkinlaista kisastudiota? Ketä veikkaatte voittajaksi? Onko mahdollisuus, että paljastuu jonkinlaista vilunkia? Sana on vapaa!
 
Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response "So with your wooden leg, I guess that makes you a table."
Antti1
20.02.2010 21:29:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mugena: Olisikohan aihetta laittaa pystyyn jonkinlaista kisastudiota? Ketä veikkaatte voittajaksi? Onko mahdollisuus, että paljastuu jonkinlaista vilunkia? Sana on vapaa!
 
Turha koittaa, meitsi voittaa. ;)
 
I like big butts and I can not lie
Juhani
20.02.2010 21:34:26 (muokattu 20.02.2010 21:38:42)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mugena: Olisikohan aihetta laittaa pystyyn jonkinlaista kisastudiota? Ketä veikkaatte voittajaksi? Onko mahdollisuus, että paljastuu jonkinlaista vilunkia? Sana on vapaa!
 
Pientä vilunkia on ollut kun jotkut ovat osallistuneet kisaan useamman kerran, mutta se ei vaikuta voittomahdollisuuteen.
 
Antti1: Turha koittaa, meitsi voittaa. ;)
 
Muusikoiden.netin serverikone arpoo.
 
Hmmm.. Pitäisiköhän arvontaskriptiin lisätä viimehetkellä jotain muuttujia jäsenille liittyen voittokertoimen suhteen?
 
Ja jos niin minkälaisia? ;D
 
Ei vaan. Ainoastaan ne jotka on vastanneet väärin kysymykseen on ulkona arvonnasta. Julma peli.
Jokapaikanapina
20.02.2010 21:38:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juhani: Hmmm.. Pitäisiköhän arvontaskriptiin lisätä viimehetkellä jotain muuttujia jäsenille liittyen voittokertoimen suhteen?
 
Ja jos niin minkälaisia? ;D

 
Sanomattahan se on selvää, sillain et mä voittaisin :)
 
Joees
20.02.2010 21:39:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juhani: Pientä vilunkia on ollut kun jotkut ovat osallistuneet kisaan useamman kerran, mutta se ei vaikuta voittomahdollisuuteen.
 
Näkeekö tuota mistään jotta onko osallistunut vai ei?
 
Mä en nimittäin ole aivan varma aiheesta.
 
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Juhani
20.02.2010 21:43:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Methis: Näkeekö tuota mistään jotta onko osallistunut vai ei?
 
Mä en nimittäin ole aivan varma aiheesta.

 
Tarkistin ja olet osallistunut 23.01.2010 kello 18:18.
 
Arvontalipussasi on numero 1340 ja jos se tulee kohdallesi niin olet voittanut. :)
Jag
20.02.2010 21:44:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mennee jollekin "tuntemattomalle" jäsenelle.. ei täällä kuitenkaan ihan tota 6000hatta aktiivikirjoittajaa ole..
 
... kiva tempaus JJ parivaljakolta
 
"Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja". -MOT
oiva tumpeloinen
20.02.2010 21:45:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juhani: Tarkistin ja olet osallistunut 23.01.2010 kello 18:18.
 
Arvontalipussasi on numero 1340 ja jos se tulee kohdallesi niin olet voittanut. :)

 
Mahtaisko salkulla olvia saada lisää arvontatikettejä?
 
Bobana
20.02.2010 21:49:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kyllä toivoisin tuota kapinetta jollekkin rumpalille. Siis minulle. : D
Syystä että kun kitaristispedet ja sun muut basistit saa äänitettyä huomattavasti helpommin omia mokailujaan kun taas rumpalit joutuvat panostamaan suhteettoman paljon mikitykseen.
 
Tai voihan tuon kaupastakin tietty hakea. No niinno. Minulle kiitos. : )
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
oiva tumpeloinen
20.02.2010 21:50:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: Itse kyllä toivoisin tuota kapinetta jollekkin rumpalille. Siis minulle. : D
Syystä että kun kitaristispedet ja sun muut basistit saa äänitettyä huomattavasti helpommin omia mokailujaan kun taas rumpalit joutuvat panostamaan suhteettoman paljon mikitykseen.
 
Tai voihan tuon kaupastakin tietty hakea. No niinno. Minulle kiitos. : )

 
Miten toi helpottaa mikittämistä suhteessa siihen, että lätkäisee vain yhden mikin siihen kohtaan, mihin laittaisi tuon laitteen? Fiilikset sulla jää tietenkin kuvaamatta mikillä.
 
Joees
20.02.2010 21:53:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juhani: Tarkistin ja olet osallistunut 23.01.2010 kello 18:18.
 
Arvontalipussasi on numero 1340 ja jos se tulee kohdallesi niin olet voittanut. :)

 
Dodih, tattis!
 
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Juhani
20.02.2010 21:54:40 (muokattu 20.02.2010 22:05:14)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jag: mennee jollekin "tuntemattomalle" jäsenelle.. ei täällä kuitenkaan ihan tota 6000hatta aktiivikirjoittajaa ole..
 
Ei kaikki tosiaan kirjoittele aktiivisesti keskustelupalstalle. Rekisteröityneitä jäseniähän on yli 91 000.
 
Osallistujia olisi tullut enemmänkin jos kisa olisi kestänyt pidempään. Tasaisesti joka päivä on ollut osallistujien virta.
 
... kiva tempaus JJ parivaljakolta
 
Kiitos. Ei tämä kuitenkaan meiltä pois ole. Maahantuoja toimittaa palkinnon suoraan voittajalle, joten emme itse tule edes näkemään sitä missään vaiheessa.
Bobana
20.02.2010 21:55:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juhani: Tarkistin ja olet osallistunut 23.01.2010 kello 18:18.
 
Arvontalipussasi on numero 1340 ja jos se tulee kohdallesi niin olet voittanut. :)

 
Hoho!
 
Vaarallisia nämä modet... Kyllä ne varmaan tietää että syäräänkö täällä meillä maksa vai makaryllilaatikkoa... : D
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
oiva tumpeloinen
20.02.2010 21:57:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juhani: Kiitos. Ei tämä kuitenkaan meiltä pois ole. Maahantuoja toimittaa palkinnon suoraan voittajalle, joten emme itse tule edes näkemään sitä missään vaiheessa.
 
Ohan teilä helppo tapa varmistaa sen näkeminen.....=)
 
Bobana
20.02.2010 21:57:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oiva tumpeloinen: Miten toi helpottaa mikittämistä suhteessa siihen, että lätkäisee vain yhden mikin siihen kohtaan, mihin laittaisi tuon laitteen? Fiilikset sulla jää tietenkin kuvaamatta mikillä.
 
No olisko pikkasen parempi äänenlaatu asiaan kuuluvalla laitteella kö? Stiuupid. : )
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
oiva tumpeloinen
20.02.2010 22:00:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: No olisko pikkasen parempi äänenlaatu asiaan kuuluvalla laitteella kö? Stiuupid. : )
 
Sorry. Mut puolustuksena sanottakoon, ettei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Toisin sanoen, en oo vieläkään kartalla, mut voin luvata, ettei tietoisuus tuu ainakaan paranemaan tänään. ;D
 
Bobana
20.02.2010 22:03:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juhani: Ei kaikki tosiaan kirjoittele aktiivisesti keskustelupalstalle. Rekisteröityneitä jäseniähän on yli 91 0000.
 
Yheskyt ykskymmentätuhatta...?
 
Haha!! Oli pakko. : )
 
Nyt vaan sitten bannia ja ulosottoon ja postimerkki perseeseen ja siperiaan.
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Juhani
20.02.2010 22:05:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: Yheskyt ykskymmentätuhatta...?
 
Haha!! Oli pakko. : )
 
Nyt vaan sitten bannia ja ulosottoon ja postimerkki perseeseen ja siperiaan.

 
:D
 
Hyvin mä vedän.
 
No onneksi tietokone suorittaa tuon arvonnan niin en itse ole sähläämässä sitä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «