Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pitäs myyä vanha setti pois mutta mikä ois hinta!?
1 2 3 4 5 6 7
luukasa73
20.02.2010 13:35:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei kaikille
Mulla ois semmonen ongelma, että pitäis saaha vanha setti myytyä pois uuen tieltä niin minkälainen ois se hinta
 
Rummut ovat milleniumin jotka ovat ostettu thomanilta maksoi 219e. niillä on soitettu lähes 2 vuotta ja niitä on paranneltu hieman
 
Rumuissa on: 14" viveli, 12", 13", 16" tomit joissa on Remon empreror white coated kalvot, 22" basari siinä on remon kolmikerroksinen Powerstroke kalvo, sonorin haitsuteline, ymahan ja 2xsonorin lautas telineet ja tuplapedalit joitten merkkiä en muista
Huom!! setissä ei ole lautasia
 
Kailis
20.02.2010 15:39:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

viiskynppiä.
 
luukasa73
20.02.2010 15:43:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no kyllä nyt ainaki 100e sais tosta tai no enpä mää kyllä paljoo osaa hinnotella rumpuja mut kyllä lähelle 100e pitäs saaha
 
Kailis
20.02.2010 15:44:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä myy saman kylän pojille.
 
Bacchus
20.02.2010 15:45:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Newsoundeista ei ihmeitä saa valitettavasti. Oikeastaan on ihme, jos edes saat niitä kaupaksi. Saattaa joku noista huntin maksaakin.
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Rumba-Ali
20.02.2010 16:12:43 (muokattu 20.02.2010 16:14:02)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bacchus: Newsoundeista ei ihmeitä saa valitettavasti.
 
Missaanko minä nyt jonkun pointin, mutta aloitusviestissä puhutaan ymmärtääkseni Millenniumeista.
 
Niijjoo. jos joku sattuu tarttemaan noita sonorin telineitä, niin niistä voit ehkä sen satasen saadakin, ja sitten ne Milskut kaupan päälle... :)
 
E: riippuen tietysti telineiden kunnosta...
 
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön.
Bacchus
20.02.2010 16:19:01 (muokattu 20.02.2010 16:19:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumba-Ali: Missaanko minä nyt jonkun pointin, mutta aloitusviestissä puhutaan ymmärtääkseni Millenniumeista.
 
Niijjoo. jos joku sattuu tarttemaan noita sonorin telineitä, niin niistä voit ehkä sen satasen saadakin, ja sitten ne Milskut kaupan päälle... :)

 
Niinpä olikin. No, samaa sontaa joka tapauksessa.
 
E: riippuen tietysti telineiden kunnosta...
 
Ja mallimerkinnästä. Sonorikin valitettavasti nykyään tuottaa kiinanromua.
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
luukasa73
20.02.2010 18:10:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo-o vähän kyllä itekki mietin että ei saata mennä kokonaisena kaupaksi oon nyt huomannu miks millenium ei oo niin suositeltava merkki :)
 
mutta semmosta kyselisin vielä että noi tuplat mitkä mulla on tossa setissä onko niillä minkään näköstä arvoa ne on 11v vanhat? sen takia en muista sen merkkiä kuka ne on tehny mutta silti ne on tosi hyvät (ainaki mulle).
 
Rumba-Ali
20.02.2010 18:18:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

luukasa73: joo-o vähän kyllä itekki mietin että ei saata mennä kokonaisena kaupaksi oon nyt huomannu miks millenium ei oo niin suositeltava merkki :)
 
mutta semmosta kyselisin vielä että noi tuplat mitkä mulla on tossa setissä onko niillä minkään näköstä arvoa ne on 11v vanhat? sen takia en muista sen merkkiä kuka ne on tehny mutta silti ne on tosi hyvät (ainaki mulle).

 
pistäpä vaikka kuva profiiliisi, tai vilkase niistä se merkki (ja mallinumero)
 
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön.
moderndrummer88
20.02.2010 18:18:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

luukasa73:
 
mutta semmosta kyselisin vielä että noi tuplat mitkä mulla on tossa setissä onko niillä minkään näköstä arvoa ne on 11v vanhat? sen takia en muista sen merkkiä kuka ne on tehny mutta silti ne on tosi hyvät (ainaki mulle).

 
Niiden arvo voi olla jotain 20-400€ väliltä näillä pohjatiedoilla.
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
luukasa73
20.02.2010 18:46:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en tiiä malli numerosta mitään mutta sitä merkkiä ei voi enää selvittää ainakaan kovin helposti koska se merkki oli pelkästään tarroilla kiinni ja ne on kulunu pois
 
moderndrummer88
20.02.2010 18:48:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

luukasa73: en tiiä malli numerosta mitään mutta sitä merkkiä ei voi enää selvittää ainakaan kovin helposti koska se merkki oli pelkästään tarroilla kiinni ja ne on kulunu pois
 
Laita sitä kuvaa niin katotaan jos jotain selväisikin... En ole kyllä kuullu missään tuollaisista tarroilla olevista logoista...
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Bobana
20.02.2010 19:46:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Laita sitä kuvaa niin katotaan jos jotain selväisikin... En ole kyllä kuullu missään tuollaisista tarroilla olevista logoista...
 
Selvä pelihän tämä on. Kuraa ovat.
Laatuvehkeisiin ei logoja pelkästään tarroilla laiteta.
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
luukasa73
20.02.2010 19:54:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no jos ne on ollu vähä tyhmiä 11v sitten :D
 
Bobana
20.02.2010 20:00:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

luukasa73: no jos ne on ollu vähä tyhmiä 11v sitten :D
 
Ei ollu Sonor:kaan tyhymä 135 vuotta sitten... : )
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
luukasa73
20.02.2010 20:07:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sori en osaa laittaa pedaalien kuvia mitenkään nettiin koska en oikein harrasta netin käyttöä kauheesti paitsi että ne on nyt mun profiili kuvassa :)
 
Bobana
20.02.2010 20:08:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

luukasa73: sori en osaa laittaa pedaalien kuvia mitenkään nettiin koska en oikein harrasta netin käyttöä kauheesti paitsi että ne on nyt mun profiili kuvassa :)
 
Laita omiin kuviin tuo foto niin sieltä kautta pääsee niitä urkkimaan. Omalta sivulta pääse profiiliansa räpläämään.
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
luukasa73
20.02.2010 20:10:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mää oon kyllä saanu vihjeitä että ne ei oo kumminkaan minkään kuuluisan tekemän esim. Tama, Pearl tai Sonor (mää oon siis ostanu noi kaverilta 100e)
 
luukasa73
20.02.2010 20:14:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nonih nyt ne on siellä ne rummut että pedaalit
kiitti Bobana :)
 
Rumba-Ali
20.02.2010 20:22:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

luukasa73: nonih nyt ne on siellä ne rummut että pedaalit
kiitti Bobana :)

 
tuo footboard ei ole mulle muuten mitenkään tuttu, mutta pearlin nuijathan siihä ainakin on - luultavasti jälkeenpäin asennetut. Mutta muuten rakenne vaikuttaa aikalailla vnhahkolta Pearlilta tai joltain sukulaiseltaan.
 
Tämmösten hintaa minä en kyllä osaa yhtään arvioida. 50-70€ ??, jos ovat toimivat (ei clappia tms...)
 
Mut jos ne on sulle hyvät, ni miksi myydä. Päkyttele menemään vaan.
 
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «