Bobana 10.02.2010 16:12:44 | |
---|
kincy: _Ei suositella vanhoille jarruille eikä antimetallisteille_ http://www.mikseri.net/player/playe … ewsession=1&type=1_meter=412217 Siitä uusinta uutta Groke's Clanilta. Onhan siinä mokia, mutta kuuluu asiaan. Kyllä minä tykkäsin mutta jotain tossa saundissa oli persiillään. Laulu peittosi menoa melkolailla eli ei ollu balanssissa. Lisäks hieman muoviset oli kannusaundit. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
kincy 10.02.2010 19:28:44 | |
---|
hegma: Aivan järkyttävät saundit jos ei muuta. Kyllä on tyylinmukaista suoritusta. Niin no, nollabudjetillahan ne demobändit eivät yleensä soundeilla juhli. Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi. |
kurre 19.02.2010 15:29:13 | |
---|
Keskitempodeathmetal från Tampere: http://maihinnousu.net/s/?song_id=7174 Väliosassa taimi basarilla on hitaassa kohdassa hieman hukassa ja yks lyhyt filli meni vituiksi mutta muuten olen ihan tyytyväinen. Komments, please! Huumori mukana, katse tulevaisuuteen, ja lisää paskaa housuun!!! |
Bobana 19.02.2010 21:27:23 | |
---|
kurre: Keskitempodeathmetal från Tampere: http://maihinnousu.net/s/?song_id=7174 Väliosassa taimi basarilla on hitaassa kohdassa hieman hukassa ja yks lyhyt filli meni vituiksi mutta muuten olen ihan tyytyväinen. Komments, please! No tuota.... Olihan siellä paljon muutakin röpöä eikä tarvinnut kuunnella edes kriittisesti. Mutta niihän se on. Mitään ei saa ilmaseks. Treeniä vaan. Ja treeniä vielä senkin päälle. Kyllä se siitä. Saundit oli kyllä aika penaalista. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Jupi57 19.02.2010 22:19:04 | |
---|
kincy: Niin no, nollabudjetillahan ne demobändit eivät yleensä soundeilla juhli. Hieno, muttei yhtä hyä kuin NNS Myytävänä... |
kincy 19.02.2010 22:24:45 | |
---|
Jupi57: Hieno, muttei yhtä hyä kuin NNS Sori, nyt meni ohi? =) Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi. |
Bobana 19.02.2010 23:45:45 | |
---|
kincy: Sori, nyt meni ohi? =) Nine Ninch Snails. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Jupi57 20.02.2010 05:58:56 (muokattu 20.02.2010 08:24:20) | |
---|
Myytävänä... |
kincy 20.02.2010 10:05:50 (muokattu 20.02.2010 10:09:16) | |
---|
Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi. |
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Vallu-Veke 20.02.2010 23:12:28 | |
---|
Ei kaikki musiikki ole tehty taidemusiikiksi. Esim. Leppard oli kova juttu itselleni aikoinaan, siihen aikaan, kun lapsuuden kaverini ajoi autolla sillankaiteeseen kännissä. Ei tietenkään sen takia vaan sen takia, että ko. kaverin kanssa kuunneltiin sitä. Kolme kuoli ja yksi ei muista mitään. Kaveri meni ja osa minua. Kovaa meni aina ja kalja virtasi. Olin mäihällä muissa maisemissa silloin. Otti koville. Muutuin zombieksi kymmeneksi vuodeksi ja purin kaiken raivon urheiluun. Nyt pystyn kuuntelemaan jo tuotakin, mutten tule koskaan enää entiselleni. Tykkäsin aina Def Leppardista. Vedin kerran turpaan yhtä tyyppiä, kun se sanoi, että nuo rääkkää Gibsoneja,... No eihän ne mitään ynkkiä ole mutta riffit oli kovemmat kuin ynkalla. Eihän nuo Leppardit ollut virtuooseja, mutta mahtava meno ja riffit aivan omaa luokkaa, Nykyään saa hakemalla hakea. Keksikää purevampia biisejä? No vanhemmat Leppardit kuulostaa tavallaan lapsellisilta, mutta ne on vaan nuoria ja ne rokkaa. Uudet on taas vähän yli tuotettuja. Ei se niin saatanan täydellistä aina tarvitse olla, jos tunteet on pelissä ja nuoruuden innolla mennään. http://www.youtube.com/watch?v=Vt2Y78VgfNQ |
Bobana 20.02.2010 23:52:19 | |
---|
Vallu-Veke: Ei kaikki musiikki ole tehty taidemusiikiksi. Esim. Leppard oli kova juttu itselleni aikoinaan, siihen aikaan, kun lapsuuden kaverini ajoi autolla sillankaiteeseen kännissä. Ei tietenkään sen takia vaan sen takia, että ko. kaverin kanssa kuunneltiin sitä. Kolme kuoli ja yksi ei muista mitään. Kaveri meni ja osa minua. Kovaa meni aina ja kalja virtasi. Olin mäihällä muissa maisemissa silloin. Otti koville. Muutuin zombieksi kymmeneksi vuodeksi ja purin kaiken raivon urheiluun. Nyt pystyn kuuntelemaan jo tuotakin, mutten tule koskaan enää entiselleni. Tykkäsin aina Def Leppardista. Vedin kerran turpaan yhtä tyyppiä, kun se sanoi, että nuo rääkkää Gibsoneja,... No eihän ne mitään ynkkiä ole mutta riffit oli kovemmat kuin ynkalla. Eihän nuo Leppardit ollut virtuooseja, mutta mahtava meno ja riffit aivan omaa luokkaa, Nykyään saa hakemalla hakea. Keksikää purevampia biisejä? No vanhemmat Leppardit kuulostaa tavallaan lapsellisilta, mutta ne on vaan nuoria ja ne rokkaa. Uudet on taas vähän yli tuotettuja. Ei se niin saatanan täydellistä aina tarvitse olla, jos tunteet on pelissä ja nuoruuden innolla mennään. http://www.youtube.com/watch?v=Vt2Y78VgfNQ Olen onneksi elänyt samaa aikakautta. Tuolloin oli vielä saundeilla merkitystä. Nykyään räplätään tietokoneella nekin kuntoon. Autenttisuus ja luonnollisuus kunniaan perkele!!!! Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 21.02.2010 01:54:36 (muokattu 21.02.2010 01:57:07) | |
---|
Vedin kerran turpaan yhtä tyyppiä, kun se sanoi, että nuo rääkkää Gibsoneja Kiistelit makuasioista? Aika äärimmäistä. Sanoisin jopa vitun erikoista. Olisin voinut ihan hyvin sanoa jotain samantapaista tuosta bändistä puolileikilläni. Ehkä tarinasi olisi hieman toisenlainen. |
kincy 21.02.2010 12:57:30 | |
---|
Def Leppardhan on hienoa musaa. Kyllähän se vain niin on, että paras musiikki tulee kevyesti 80 luvulta. Tai ainakin juurtaa juurensa 80 luvulle. Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi. |
hollmi-5 21.02.2010 13:02:44 | |
---|
kincy: Def Leppardhan on hienoa musaa. Kyllähän se vain niin on, että paras musiikki tulee kevyesti 80 luvulta. Tai ainakin juurtaa juurensa 80 luvulle. Ai niinku Beatles? LedZeppelin, AC/DC... Juuret hyvään musaan ovat paljon kauempana ja syvemmällä, kuin halutaan tunnustaakaan. Ne on ihan Afrikassa asti ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
kincy 21.02.2010 13:31:51 | |
---|
hollmi-5: Ai niinku Beatles? LedZeppelin, AC/DC... Juuret hyvään musaan ovat paljon kauempana ja syvemmällä, kuin halutaan tunnustaakaan. Ne on ihan Afrikassa asti ;-) Ymmärrän mitä tarkoitat ja oletkin siinä oikeassa, mutta veit ajatuksesi liian syvälliseksi=) Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi. |
Vallu-Veke 21.02.2010 14:17:07 | |
---|
Kailis: Kiistelit makuasioista? Aika äärimmäistä. Sanoisin jopa vitun erikoista. Olisin voinut ihan hyvin sanoa jotain samantapaista tuosta bändistä puolileikilläni. Ehkä tarinasi olisi hieman toisenlainen. Ei se niin mene aina ihan suoraviivaisesti elämässä. Mistään makuasioiden kiistelystä tuskin oli kyse. En mä ketään lyö, jos jotain mun lempparibändiä joku haukkuu. Tuohonkin tapauksen liittyi muutakin näsäviisastelua ja kusipää käyttäytymistä ja muutenkin pyrin välttämään matsailuja kartsalla. Ei niistä jää muuta kuin paskamieli vaikka ei itse ottaisikaan turpaan. Nykyään on elossa jo useampia sukupolvia, joille musiikki on osa elämää kehdosta hautaan. Musa soi kokoajan. Tietyt biisit tuo mieleen sekä mukavia että vähän ikävämpiäkin asioita menneiltä vuosilta. Joskus se mieli herkistyy ja saattaa tulla tippa linssiin. Sitä on tavallaan joskus vähän herkempi, kun joku ikävä muisto pärähtää päälle. Vanhat biisit tuo muistoja mieleen. Näsäviisauksia joko jaksaa tai ei jaksa kuunnella riippuu mielentilasta ja musa muuttaa mielentilaa ainakin meikäläisellä. No onhan musalla paljon muitakin vastaavia vaikutuksia. Salille kun menin nuorena, niin kuuntelin aina jotain musaa, mikä saa mielikuvituksen ja adrenaliinin hieman liikkeelle. Varsinkin kun siihen aikaan ns. paskahousuja vähän rääkättiin. Mm. kaketreeneissä alkeiskurssilaiset yritettiin ajaa ja ajettiin käytännössä rahojen saannin jälkeen samantien ulos. Ne jotka kesti homman oli tervetulleita, muita ei kaivattu. Musasta sai voimaa ja itseluottamusta. Piti olla heti vire päällä. Nyt on onneksi eri tuulet niissäkin piireissä. Mutta jos nyt menet vapaaottelutreeneihin, niin "Ruusuja hopeamaljassa" ei kehitä treenifiilistä ehkä parhaiten, puhumattakaan, jos menet otteluun. Ehkä jotain Billy Idolia Rebel... kannattaa laittaa tai AC/DC problem child, TNT,.... Lähtee mopo käyntiin. Musa vaikuttaa aika monella tavalla ja sitä voi vain kuunnella ja fiilistellä. Nostaa joskus muistojakin mieleen. Jotain tällaista hieman tarkoitin. Silloin kun se homma meni neppailuksi, niin musa taisi hieman herkistää minua. Se tyyppi pilkkasi minun mielestäni enemmän kuollutta kaveriani ja hän häpäisi muistoa ennemminkin, kuin juuri kyseistä bändiä. Otin sen jotenkin niin ja ei siinä kait kehumistakaan ole tietysti. Varmaan alkoholipirukin oli osa syy. Eli kyllä mä mielellään intän ja väittelen mielibändeistänikin. Tuo tapaus oli ehkä tökeröä vetää tänne ollenkaan. Se oli aikoinaan kovapaikka mulle ja siitä ei vaan meinannut päästä yli. Se on vähän kuin kaksoisveli olisi mennyt pois. Leppard tuo vanhan kaverin vaan aina mieleen ;) |
Stereophile 22.02.2010 11:19:41 | |
---|
Mikäs tässä soitellessa! |
jazzmies 22.02.2010 11:32:45 | |
---|
Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat? |
Stereophile 22.02.2010 11:50:59 | |
---|
jazzmies: Tosi hyvää rumpujen soittoa, dude :) Kiitti. Tämmöisiä pikaisesti treeniksellä ääniteltyjä juttuja, taisin tuona päivänä pistää 14 biisiä purkkiin alle 8 tuntiin. Purplea, Whitesnakea ja Rainbowta. Improvisaation osa on melko suurta enkä varmaan tuotakaan biisiä tule soittaneeksi kahta kertaa samalla tavalla. Mutta ei ilmeisesti ole ihan hukkaan mennyt kaikki treeniksellä vietetty aika. Mikäs tässä soitellessa! |