Vladi 18.02.2010 11:22:17 | |
---|
nannne: Noni! Markun Musiikista löyty muutes ainaki tovi sitten noita Orangeja aika kattavasti, mutta taisit olla jo testannu niitä. Samalla reissulla vois sielläkin poiketa. Paras musaliike missä oon käyny ;) Kyllä se siitä. |
nannne 18.02.2010 11:24:57 | |
---|
Vladi: Samalla reissulla vois sielläkin poiketa. Paras musaliike missä oon käyny ;) Samaa mieltä kyllä, vaikea tuosta on enää parantaakaan. |
aristoteles666 18.02.2010 11:26:41 | |
---|
Vladi: Samalla reissulla vois sielläkin poiketa. Paras musaliike missä oon käyny ;) onks se se hyllykallio mesta? |
Vladi 18.02.2010 11:27:13 | |
---|
aristoteles666: onks se se hyllykallio mesta? Sehän se. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Kyllä se siitä. |
aristoteles666 18.02.2010 11:31:20 | |
---|
joo, se on mukava tyyppi. |
KooAa 18.02.2010 11:47:54 | |
---|
Mesan soundia pystyy muuttelemaan putkilla, Uraltonen tyyppi niistä tietää. |
Numb 18.02.2010 12:10:15 | |
---|
KooAa: Mesan soundia pystyy muuttelemaan putkilla, Uraltonen tyyppi niistä tietää. No tuota... Jos soundimieltymys on brittiläiseen päin, niin semmoista Mesasta ei kyllä millään putkilla saa. Mesahan on oikein jenkkisoundin perikuva. Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö |
Kontiak 18.02.2010 12:22:36 | |
---|
Vladi: Aivan liikaa säätöjä jotka vaikuttavat toisiinsa, hajoaa pää. Liian modernin kuuloinen. Liian epäbrittisoundinen. Siinä ainakin jotain. :) Ok. Oletko muuten ajatellut teetättää itsellesi vahvistinta? "Loppujen reaktiot mua ei suoranaisesti kiinnostakaan. Jos joku tahtoo suuttua ja vetää herneet nenään, be my guest." - Pakkomielteinen urpo Jucciz kertoo perseilystään |
Numb 18.02.2010 12:32:12 | |
---|
Kontiak: Oletko muuten ajatellut teetättää itsellesi vahvistinta? Ni. Koska tossa tilanteessa ja budjetilla varmaan pirauttaisin Harry K:lle Bluetoneen. Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö |
dropD 18.02.2010 12:45:27 | |
---|
Numb: Ni. Koska tossa tilanteessa ja budjetilla varmaan pirauttaisin Harry K:lle Bluetoneen. Näin miäkii tekisin... ja teenkin sitten kun visio on lopullisesti selvä Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus |
Vladi 18.02.2010 12:48:49 | |
---|
Kontiak: Ok. Oletko muuten ajatellut teetättää itsellesi vahvistinta? Jos lahjoitat mulle rahat, niin kyllä. Kyllä se siitä. |
KooAa 18.02.2010 12:49:13 | |
---|
Numb: No tuota... Jos soundimieltymys on brittiläiseen päin, niin semmoista Mesasta ei kyllä millään putkilla saa. Mesahan on oikein jenkkisoundin perikuva. No tuota, kyl määkin Mesan myin pois. Orange on nykyään. Mut ei bändiä. |
Vladi 18.02.2010 12:51:43 | |
---|
KooAa: Mesan soundia pystyy muuttelemaan putkilla, Uraltonen tyyppi niistä tietää. Mä just vaihdoin tohon putket ja Uraltonelta nimenomaan tilasin. Soundi muuttui jonkun verran parempaan, muttei se silti mikään Marsu tai Orange ole. Pure Jenkki, hehheh. Kyllä se siitä. |
kimurantti1 18.02.2010 12:51:50 | |
---|
Vladi: Jos lahjoitat mulle rahat, niin kyllä. Kyllähän Markin hinnalla teettää jo vaikka mitä. Eri asia tietysti on, että onko teettämisessä yhtään mitään järkeä jos soundi on vielä etsinnässä. Sitten vasta kun tietää mitä haluaa ja tietää ettei sarjatuotannosta löydy vastaavilla spekseillä/laadulla, niin teettäminen on järkevää. Mulla olisi kitarapuolella tällainen dilemma nyt. |
dropD 18.02.2010 12:52:12 | |
---|
Vladi: Jos lahjoitat mulle rahat, niin kyllä. Jos budjetti oli 1600, niin pitäis riittää paremmin kuin hyvin... Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus |
kimurantti1: Kyllähän Markin hinnalla teettää jo vaikka mitä. Eri asia tietysti on, että onko teettämisessä yhtään mitään järkeä jos soundi on vielä etsinnässä. Sitten vasta kun tietää mitä haluaa ja tietää ettei sarjatuotannosta löydy vastaavilla spekseillä/laadulla, niin teettäminen on järkevää. Mulla olisi kitarapuolella tällainen dilemma nyt. Mä en todellakaan koe tietäväni vahvareista niin paljon, että voisin teetättää. Kitarapuolella on taas sitten eri juttu, osaisin helposti speksata itelleni unelmakepukan. Tai no, mullahan on jo yks semmonen ja toinen tulossa projektiks ;) Missäpäin noita vahvareita voi teetättää? En oo oikeen koskaan kuullukkaan moisesta. Kyllä se siitä. |
aristoteles666 18.02.2010 12:54:49 (muokattu 18.02.2010 12:54:59) | |
---|
ei riittäis alkuunkaan, sarjatuotanto versio siitä mitä mä haluan maksaa melkein kolme tuhatta. (siis mulla on se mitä haluan, mut jos ois pitänyt teettää) |
Estranged 18.02.2010 12:56:28 | |
---|
Vladi: Mä en todellakaan koe tietäväni vahvareista niin paljon, että voisin teetättää. Kitarapuolella on taas sitten eri juttu, osaisin helposti speksata itelleni unelmakepukan. Tai no, mullahan on jo yks semmonen ja toinen tulossa projektiks ;) Missäpäin noita vahvareita voi teetättää? En oo oikeen koskaan kuullukkaan moisesta. Vaikka Bluetone. Käsittääkseni tekee ihan custominakin, mutta kyllähän tuohon 1600 euroon irtoaisi kevyesti vaikka Dusty Roadia. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
McNulty 18.02.2010 13:00:14 | |
---|
Vladi: Mä just vaihdoin tohon putket ja Uraltonelta nimenomaan tilasin. Soundi muuttui jonkun verran parempaan, muttei se silti mikään Marsu tai Orange ole. Pure Jenkki, hehheh. Heh... jotenkin huojentavaa ja pelkästään positiivista kuulla, ettie Mesa ole Marshall tai päinvastoin. Etsit siis brittisoundia? Eipä siihen ainakaan lääkkeeksi sovi tuollainen "periamerikkalainen" styrkkari. Ei muuta kuin joku EL34-varusteinen höpötin alle ja rokk'n'roll! Hattiwatti, Matamppi, Armshall, SoundCity, LondonCity... Orankikin. The one who used to be known as bonecrusher |
Vladi 18.02.2010 13:02:48 | |
---|
McNulty: Ei muuta kuin joku EL34-varusteinen höpötin alle ja rokk'n'roll! Hattiwatti, Matamppi, Armshall, SoundCity, LondonCity... Orankikin. That's the plan ;) Kyllä se siitä. |