Aihe: Rummut n.800 €
1
Guitarguy
16.02.2010 14:30:20
Oon tässä jo jonkin aikaa miettinyt sähkörumpujen ostoa, koska akustiset tuottaa perheen mielestä liikaa mölyä.
Hinta sais olla sellaista 600-900 € välillä.
Luultavasti ostan uudet rummut thomannilta, mutta jos jostain läheltä joku myis käytettynä niin sekin kävisi.
Tällä hetkellä HD-1 taitaa olla paras hinta/laatu suhteeltaan, kun oon kuullu vähä huono palautetta tosta milleniumista.

http://www.thomann.de/fi/roland_hd1_komplett_vdrum_set.htm

Tuplapedaali basaria varten olisi vielä kiva lisä. Jos semmoisen noihin saa liitettyä.
Heittäkää omia mielipiteitänne.
Antti1
16.02.2010 15:17:02
Käytetty Roland TD-6KX, tai TD-4 setti olis ehkäpä mun valinta ja mahtunee hintahaarukkaan. Siihen tietty sit tarvii polkimen ja penkin kaveriksi.
I like big butts and I can not lie
Guitarguy
17.02.2010 20:04:15
Juu toi vois olla mukavan kompakti suht pieneen kämppään. Elikkäs luultavasti toi sit tässä joskus.
Jaaqo
26.02.2010 02:10:02
Onhan nuissa huonotkin puolensa. Lautasia ei saa choketettua eikä settejä saa kustomoitua mitenkään. Siinä tuplabasarisetissäkin toinen pikkutomi on lehmänkellona. Lisäksi kaikki padit ovat single-zoneja, eli ei erillisiä reunalyöntejä lautasiin tai virveliin. Mieluummin katselisin käytettynä jopa TD-3-settiä.
kanninen
26.02.2010 09:12:17
Jaaqo: Onhan nuissa huonotkin puolensa. Lautasia ei saa choketettua eikä settejä saa kustomoitua mitenkään. Siinä tuplabasarisetissäkin toinen pikkutomi on lehmänkellona. Lisäksi kaikki padit ovat single-zoneja, eli ei erillisiä reunalyöntejä lautasiin tai virveliin. Mieluummin katselisin käytettynä jopa TD-3-settiä.

Samoin. Yksi sähkörumpaloimisen hauskuus on se, että settiä ja soundeja voi säädellä mielensä mukaan. Jos joku osa ei TD-setissä miellytä, niin päivittää sitten sen yhden osan parempaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)